Hej! Mitt namn är Josefin Sundh är 21 år. Just nu befinner jag mig på en resa i Thailand och Australien.
hemstad Knivsta, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Knivsta, Uppsala län, Sverige
Sista dagen
söndag 8 april 2012 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej Hej Hej Hur har ni det dar hemma? Jag hoppas att ni har var och INGEN sno!!! Jag vill komma hem till minst 10 plus grader sa det ar bara att borja jobba nu solen ;) Vi hade 3 valdigt skona dagar i Cairns som vi spenderade vid poolen och shopping. Dock var shoppingen inte sa bra... Vi

En valdigt rolig vecka!
måndag 2 april 2012 - Cairns, Queensland, Australien

Hej hej hej! Oj vilken vecka vi har haft! Har inte haft en sekund over att vila :D Det gillar vi!!! Vi akte fran Noosa till Rainbow beach, resan tog ungefar 2 timmar. Dagen efter vi anlande sa skulle vi aka till Fraser Island och campa i 3 dagar sa det var en genomgang direkt nar vi kom. Dom

Brisbane och Noosa
söndag 25 mars 2012 - Noosa Heads, Queensland, Australien

Hej Hej Hej!! Hur har ni det dar hemma? Just nu befinner vi oss i Noosa! Innan vi kom hit sa spenderade vi 2 dagar i Brisbane, valdigt trakig stad som vi lika garna kunde hoppat over. I Brisbane sa tillbringade vi dagarna med nagra andra svenskar fran runt om i Sverige. Sebastian, Reine, Maria,

Byron Bay and Surfers Paradise
måndag 19 mars 2012 - Gold Coast, Queensland, Australien

Hej hej hej!! Hur mar ni dar hemma? Vi befinner oss just nu i Surfers Paradise! Innan dess var vi i Byron Bay som var hur bra som helst. I byron bodde vi pa ett hostel som Heter Aquarius. Det var valdigt bra! Vi delade rum med 2 trakiga tyska tjejer 2 killar fran nagot annat land Chile kanske? :P

Sydney levererar!
söndag 11 mars 2012 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej hej hej hej!!! Hur mar ni dar hemma?? Jag mar super bra och har det hur bra som helst! Sydney ar en helt underbar stad! En stad dar jag mycket val kan tanka mig att bo! Vi har varit har nu i 6 dagar! Har hunnit med massor! Vi har traffat bade Magga och Martin har nere, hur kul som helst! Vi

Aussie
onsdag 7 mars 2012 - Sydney, New South Wales, Australien

Heeeeej! Nu ar vi antligen framme i sydney :D Resan gick super bra! Vi lamnade hotellet runt kl halv ett den 5 mars innan dess hann vi men den goda fruskostbuffen och ligga vid poolen! I taxin pa vag till flygplatsen sa krockar vi! Varan taxichauffor korde in i en taxi framfor, sa det blev en

Sista dagen ar kommen!
måndag 5 mars 2012 - Bangkok, Thailand

Sista dagen i Thailand ar kommen! Idag lamnar vi Thailand for att flyga vidare mot nya aventyr! Nasta stopp Sydney, Australia! Vi har haft grymt roliga och harliga dagar har i Bangkok! Shopping,sol, bad, god mat, goda drinkar och harligt sallsap! For att inte tala om Hotellet! hur fint som helst

Träning, shopping och god frukost!
lördag 3 mars 2012 - Bangkok, Thailand

Heej!! Tänkte slänga upp en snabb uppdatering! Tredje dagen i Bangkok! hotellet har ett gym, och vi kan ju inte ligga på latsidan hela semester så vi gjorde ett besök där och körde ett pass, hur skönt som helst, och idag så välkomnar jag träningsvärken!! Efter träningen gick vi ner

Koh Pangan, Koh Samui och Bangkok
fredag 2 mars 2012 - Bangkok, Thailand

Heej Heeej!!! Hur mar ni?? Ledsen att jag inte uppdaterat tidigare, men har haft alldeles for roligt for att sitta inne vid en dator! Massa saker har hant! Bella har akt hem :( Vi lamnade henne i Phuket och dagen efter sa akte jag och Mathilda vidare till Koh pangan! Resan dit tog ungefar 12 h

Ao nang
söndag 19 februari 2012 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej allihopa!! Nu befinner vi oss i Ao nang! Vi akte bat hit fran Koh Lanta! Sista dagen i Koh lanta sa traffade vi Mathildas kompis max som hangede med oss hela dagen och kvallen mycket trevligt! Nasta dag tog vi baten till Ao nang dar vi sedan blev hamtade till varat hotell. Vi fick en fin

Thailand och Australien

Thailand och Australien

8 februari 2012 - 10 april 2012

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Josefin uppdaterar sin resa