fool moon party!!
fredag 13 februari 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

hej hopp pa er dar hemma nu ar de bara 2 dagar sen far jag traffa er igen.. tisdagen borja med fruckust pa hotelet sen blev det stranden till 4, sen gick jag hem och borja gora ardning mej sa man inte behover trangas med alla andra tjejer! Vid halv 8 kom Sandra mamma och dom sa da gick vi alla 12

lite ireterad blir man!!
måndag 9 februari 2009 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

HEJ!! Ja nu har vi forflytat hos igen. Resan hit var inte den roligaste Thailand och deras reseplan ar ju inte den basta! Dagen borja med en frukust. Jag och Sandra var sugna pa massge fick ett valdigt bra pris helkrop, naglarna och fot skrub for 450 bhat de ar inte mycket pengar sa var som en ny

lungt och skont.
fredag 6 februari 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hejsan alla dar hemma! Nu ar de inte sa lang tid kvar tills jag kommer hem. Ska bli skont att fa kram om alla igen dar hemma. Ja vad har hant sen jag var har och skrev senast. Vi har lamnat Phi Pih och festandet bakom hos och kommit till krabi. Vilket vi har varit i 4 dagar nu sa ska ska vidare

Phi Phi
måndag 2 februari 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hejsan! Nu ar vi pa Phi Phi och har har vi festat till de:) Kom hit i fredas med bat som tog 1 timme sa de var inte nagon lang resa dena gangen. Tog in pa Phi Phi october ett helt okej rum. Nar jag sat pa varan balkong sa kommer Sandras grane Lina och hennes kompis Paulin ut pa andra sidan. lite

hejsan
torsdag 29 januari 2009 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Hej pa er alla dar hemma i kylan. Har vi lamnat Bangkok och handlingen bakom hos. hHar man fatt handla lite grana mycket roligt. Nu har vi tagit plats pa Koh Lanta. Resan hitta var ett helvete!! 17 timmar med buss. Intog den stora bussen kl 6 kl halv 11 var de paus. In och ta plats i sin stol och

manga handelserika dagar
söndag 25 januari 2009 - Bangkok, Thailand

Hejsan alla dar hemma var ett tag sen man satt har nu. Har hant en del nu nar jag inte har varit har och skrevit pa ett tag. Pa kvallen efter att vi skrev senast gick vi till samma resturang som vi var pa dan innnan och at pa, mycket god mat dar. Sa jobba de en kille som var lite intreserad utav

nu har vi forflytat oss
tisdag 20 januari 2009 - Bangkok, Thailand

Ja vad ska man borj. Malin nu har jag akt vatten skoter vaga inte kora sa de fick sandra skota, forst gick de inte jatte fort men ju langre tiden gick ju fortare gick de framat:) De var en upplevelse far vi gora nagon gang. Nu har vi forflyta hos fran vart bygarbetsplats som vi hade utan for

sol och bad
fredag 16 januari 2009 - Phe, Rayong, Thailand

Ja nu har man varit koh samet i 3 dagar. Har solat och badat :) Igar va de stranen som galde. sen lite mat pa kvallen och splea lite kort pa balkonge. Var lite trotta efter fortsa dan pa stranden. Idag tog vi lite fot vard och nagel vard pa stranden kan ju inte bli skonare, sola och fa fina foter

hej alla der hemma
onsdag 14 januari 2009 - Bangkok, Thailand

nu er man entligen frame.. resan hit gick bra, lang vantan bara. i bryssel hande de mycket. var en stadare som tyckte vi var valdigt intresanat sa han gick ratt in i vagen:) dom ropa upp hos i hogtalaren sa fick vi sitta pa vardens finaste plateser pa planet man kunde bara saga vad man ville ha sa

thailand 2009

thailand 2009

12 januari 2009 - 16 februari 2009

ha de så skönt som de bara går och leva livet..

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Joefine uppdaterar sin resa