Nu är de dax att bege mig ut i världen igen
hemstad Skellefteå, Västerbottens län, Sverige
Senast aktiv - från Skellefteå, Västerbottens län, Sverige
Bye Bye New Zealand
tisdag 27 december 2011 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Efter en fin jul med min värdfamilj är mitt år över i Nya Zeeland. Den 29 december åker jag till australien och firar nyår i Sydney. AWESOME!

Ett inlägg och Nya Zeeland bilder
tisdag 4 oktober 2011 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Hej å hå va tiden gå! Jag joppas att ni vet att jag inte updarerar här utan kika in på min blogg vett ja http://josselee.blogg.se där skriver jag om mina resor, och lägger ut en massa bilder, so ofta som jag kan, eller orkar. Hehe! Men nu är jag ändå är inne här så ska jag passa på

45 dagar och massa bilder
torsdag 21 april 2011 - Clarence, Canterbury, Nya Zeeland

Har nu vart i Nya Zeeland i 45 dagar. Det är gelet vad tiden går snabbt. Men det är tur, eller tur och tur. Går det för snabbt kommer jag inte hinna med allt som det är tänkt att jag ska hinna, och det är en hel del. Min tanke var ju som sagt att inte skriva här utan andvänder min blogg

fredag 21 januari 2011 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Okej. Jag har nu vart i Nya Zeeland, New Zealand i 2 veckor. Jag har bestämt mig för att andvända resdagboken då jag reser runt och gör tripper i Nya Zeeland. Annars skriver jag i min blogg http://josselee.blogg.se Mina hitills två veckor har vart underbara. Tyvärr lite dåligt väder idag

En vecka kvar!
torsdag 30 december 2010 - Skellefteå, Västerbottens län, Sverige

Idag är det prick en vecka kvar tills jag börjar min resa för mitt år i Nya Zeeland. Har nästan packat klart, tror och hoppas ja. Ska bara se till satt få in allt som fortfarande ligger utanför bagage väskan. Allt är in köpt, alla papper utskriva och kläder rensade. Snart bär det

Tyskland

Vanuatu

2 juni 2012 - 10 juni 2012

En veckas semester i Underbara Vanuatu

20 mars 2012 - 16 september 2012

6 Månader i Australien, varav 3 va jobba på Gold Coast och 3 jobb på Surfers Paradise Även en vecka i cairns innan hemfärd och en veckas semester på Vanuatu

29 december 2011 - 14 februari 2012

Efter ett år lämnar jag Nya Zeeland för att åka till Australien!

Nya Zeeland

Nya Zeeland

6 januari 2011 - 6 januari 2012

Jag jobbar för tillfället som Au Pair i Nya Zeeland. Aucklan - Takapuna. Här jobbar jag med tre underbara barn och en fantastisk familj. hade inte kunnat hamna bättre. Jag har en blogg http://josselee.blogg.se där jag skriver om mitt liv och mina resor, är inte så aktiv här. Jobbig om man måste upatera flera olika sidror var å varrannan dag. Kika in där och fälj med mig på mina äventyr. Här på resdagboken prickar jag ut vart jag vart och vart jag vill i framtiden. Har många drömmar, och en dag hoppas jag att jag har besökt allt jag vill. Men nu konsentrerar jag mig på Oeanien. Nya Zeeland och Australien.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Josefin uppdaterar sin resa