Jag går socionomprogrammet i Umeå, 3:e terminen. Älskar att umgås med mina vänner, softa, festa, träna... ja det mesta!
hemstad Umeå, Västerbottens län, Sverige
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
nyheter
fredag 3 december 2004 - New Delhi, Delhi, Indien

Hej! Det har hant en hel del saker sen senast. Jag vet att jag varit dalig pa att skriva men det har bara varit av lathet. Vi kom ju tillbaka till Trichy och gjorde vara intervjuer. Det gick relativt bra. Ska bara ta mig tid till att skriva ut dem. Det som var jobbigt var att man kom alla sa

paradiset
lördag 20 november 2004 - New Delhi, Delhi, Indien

Jag ar i paradiset pa jorden. Det ar sa himla underbart. Forestall er detta: en egen strand for oss sjalva. Stranden ar en bild tagen ur en resekatalog. Utanfor ar flera hangmattor under palmerna. Man far vara med totalt underbara manniskor. Vi solar, vi badar, vi softar och vi smuttar pa vara

Tristess
tisdag 16 november 2004 - New Delhi, Delhi, Indien

Hej! Kan bara saga att vi gor totalt ointressanta saker och vi lar oss ingenting. Idag var vi pa forelasning och tva doktorer pratade. Den enda pratade i 1,5 timme om att man maste borsta tanderna och hur man gor det. Han trodde inte vi gick till tandlakaren. Den andra pratade om cancer, vilket

lite battre nu.
lördag 13 november 2004 - New Delhi, Delhi, Indien

Hej! Idag mar jag mycket battre. Min mage borjar bli normal igen. Tror det ar vatskebristen som gor att man alltid far kramp i magen. Har fatt vatskeersattning av Mia och nu verkar allt "funka" som det ska. Det normala for alla ar att springa pa toa efter varje maltid :) Har fatt bada lite idag

Less!
fredag 12 november 2004 - New Delhi, Delhi, Indien

Hej! kan bara saga att jag ar less. Jag ar less pa maten, jag ar less pa skiten pa gatorna. Jag ar less pa att bli uttittad.. Jag vill vara ensam, men det ar lite svart i ett rum med 20 tjejer. Mar dessutom daligt. Var tvungen att ta laxermedel igar sa min natt har varit underbar.. INTE .. Min

tankar
onsdag 10 november 2004 - New Delhi, Delhi, Indien

Hej! Sitter har pa Iway coffeehouse och ute osregnar det. Fast som tur ar har vi varit pa ett lyxhotell och solat (nar solen var framme). Ar sa skont att komma fran huset och ata lite annan mat. Det har inte hant sa mycket, har varit och halsat pa i skolor.. man blir som inte forvanad efter att

manga intryck
söndag 7 november 2004 - New Delhi, Delhi, Indien

Hej! Nu har vi varit pa ett alderdomshem och ett hem for blinda. Man far sa manga intryck overallt.. men det ar val det som ar meningen. Det har regnat lite fran och till de senaste dagarna. Idag akte vi till hotellet och badade men det borjade regna sa vi at en riktig god lunch istallet. Jag ar

nu borjar det.
torsdag 4 november 2004 - New Delhi, Delhi, Indien

idag har sjalva faltstudierna borjat.. vi borjade dagen med att aka till en skola for att vara med pa deras morgonceremoni. Riktigt facinerande att ha 800 barn omkring sig :) men det var roligt samtidigt som det var hemskt att se de verkligen nerslitna klassrummen. Varje rum var uppdelat (med

antligen framme.
måndag 1 november 2004 - New Delhi, Delhi, Indien

Nu ar vi framme i sjalva staden som vi ska vara i, det blev ingen hotellvistelse pga regnet och stormen i mamalapuram. Istallet blev det en lang bussresa, 30 mil tog over 7 timmar... Jag ar fortfarande forkyld, det blev mycke varre nar jag akte till sthlm, mina oron gjorde himla ont.

Indien

Indien

30 oktober 2004 - 8 december 2004

Ska på fältstudier i Indien och jag är så himla peppad !!

Fältstudier

Fältstudier

30 oktober 2004 - 22 december 2004

Jag heter Elina och jag är student vid Umeå Universitet. Den 30/10 åker jag på fältstudier till Indien. Efter 5 veckor kommer min fästman och vi åker då vidare till Goa i 2 veckor.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Josefin uppdaterar sin resa