Kho Lanta med Bjorn och Linda
måndag 19 februari 2007 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Tjenna! Har tagit oss en bit osterut nu till Kho Lanta. Har har vi for andra gangen pa resan samanstralat med Bunne Bjorn och Linda. For forsta gangen sen Afrika far i bada i pool vilkat faktiskt e helt galet skont. Med bara en drygg vecka kvar pa semsetern sa gor vi det mesta for att steka pa

Lejonjakt och Noshorningskrockar.
torsdag 25 januari 2007 - Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Tjena. Nu har vi chekat in pa Airport Backpackers i Johannes Burg. I morgon ar sista riktiga dagen i SA sen pa lordag tar vi oss vidare mot Asien. Tyvar lamnar Andre och Emma oss nu och aker hemm till kalla Sverigevintern. Men som de tre bachelors vi ar klagar vi ej. ;-) Sist vi skrev var vi i St

Bilsemster och krugerparken.
tisdag 23 januari 2007 - Durban, KwaZulu-Natal, Sydafrika

Hej hopp. Var nagra dagar sen vi skrev nu... Seglingarna ar over och det gick val inte asbra kanske. Paron slutade som 21a och ovriga radade upp sig mellan 50 och 70 som slutplacering. Skrivande vart 70 efter flera brutna race med bl.a. trasigt centerbord och avbruten rorkult. I Lordags klev vi

Seglingarna har startat.
tisdag 9 januari 2007 - Port Elizabeth, Östra Kapprovinsen, Sydafrika

Tjenixen. Nu har vi varit på resande fot i över två veckor och på plats i här i Port Elizabeth i fyra dagar. Hela truppen är samlad sen i Fredags kväll och i Lördags fick vi sällskap av Jojje, Emma och Kalle. Idag var första dagen på vattnet för oss Svennar, vi missade första

Pa platds.
fredag 29 december 2006 - Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Tjena! Tankte printa ner mitt forsta inlagg. I fyra dagar har vi nu varit pa resande fot.... Klockan 21:00 pa juldagen reste vi fran Ostersund med hyrbil till Arlanda. Efter att ha mellanlandat i London, Dubai och Johanesburg anlande vi till slut i kapstaden 36h senare... Vi tog in pa ett

elefanttango

elefanttango

26 december 2006 - 1 mars 2007

Åker till Sydafrika och vill se elefanter, får se om det går att ordna!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jon-Petter uppdaterar sin resa