Solat och badat
onsdag 19 augusti 2009 - Tampa, Florida, USA

Idag har vi inte gjort sa mycket ja ringde denise och snackade lite skit sen sa tog ja tummen ur arslet och drog de andra till havet sa badade vi lite mer an en timme och det va javligt skont.. Men ja va radd for sting rockorna som kan finnas dar.. for man ser inte botten.. Men snart ska vi ata

4e dagen
söndag 9 augusti 2009 - Tampa, Florida, USA

Det enda jag sag den dagen vart insane clown posse inget annat verkade bra. sa jag lallade typ hela dagen och sen gled man bara runt. Vi drog tillbaka till motelet efter icp hade kort sen sov vi och sen borjade den langa resan hem.....

3 dagen
lördag 8 augusti 2009 - Tampa, Florida, USA

vi akte tillbaka och sov ganska lange den dagen for att hamnas pa de andra typ haha :P vi kom tillbaka lagom till big b skulle kora men ja orkade inte kolla pa honom ja vantade pa blaze! :D sen sket i jag i kottonmouth kings och vantade pa twiztid istallet dom e lite battre ahahha :D Dom va riktigt

andra dagen
fredag 7 augusti 2009 - Tampa, Florida, USA

Den har dagen sog for jag james och caitlin fick vanta 4 timmar pa dom andra som skulle duscha bara..... sa jag missade en av de viktigaste framtrdanden for mig... Prozak.... Sa vi lysstnade lite pa boondox och sen gick vi och sag tech n9ne som va riktigt najs faktist. Efter det gick vi till campet

forsta dagen
torsdag 6 augusti 2009 - Tampa, Florida, USA

Da va det dags for forsta dagen av Gathering vi hade ju campat hela natten for att fa den platsen vi ville campa pa. Sa nu har vi gatt allt i ordning och vilat ut lite. Forsta dagen va de dock inte mycket att de sa vi gick runt lite och kollade pa lite blandat, folk ar som galna har.. Den enda

Framme
onsdag 5 augusti 2009 - Tampa, Florida, USA

Antligen framme vid motelet. Idioten som ager skiten har sagt att det ar 50 dollar per natt men sen nar vi val ar dar ska han ha 70dollar per natt, bara for att det ar gathering of the juggalos.. Sen fick man sova pa golvet i en sov sack utan kudde.. jippie... Sedan nar vi vaknade akte vi ivag och

Lang resa
tisdag 4 augusti 2009 - Tampa, Florida, USA

Fan va lang resan i bilen var.. 16 timmar och 900 javla miles. Nar vi sitter i bilen sa sitter 2 av dom storsta killarna langst bak. Den minsta langst fram.. San javla taskig planering. Blev sa javla forbannad alla skulle bara ha sa de blev bra for dom sjalva. Den minsta av oss hade kunnat ligga

Roadtrip
måndag 3 augusti 2009 - Tampa, Florida, USA

Idag ska vi aka hela vagen till cave in rokc illinois. En liten resa pa 20 timmar hahah vi far se hur det gar. Kommer nog vara lite jobbigt men man far se lite mer. sa kan man fota lite nar vi aker.

Vantan pa road trip
söndag 2 augusti 2009 - Tampa, Florida, USA

ja idag vaknade man kl 1 pa morgonen sen drog vi och handlade lite skit till Juggalo gathering, typ talt och sadant trams. plus att andreas och hans tjej skulle handla lite klader. Sen nar vi val va hemma runt 5-6 sa at jag lite hot wings och glass. James och caitlin skulle fixa sitt har sa dom

Stranden
lördag 1 augusti 2009 - Tampa, Florida, USA

Idag har vi spelat mini golf pa en pirat bana. Det va javligt roligt med aventyrs golf ja kom 2a eller 3a fast ja sog som fan hahaha. Sen tog vi det lugnt tills kvallen da akte vi till stranden en stund och kastade fresbee. Alla va radda for hajar sa ingen vagade bada men vi ska nog gora det efter

Usa-Florida

Usa-Florida

29 juli 2009 - 23 augusti 2009

Resan till Gathering i usa och allt som händer där nere

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Alex uppdaterar sin resa