Framme
lördag 1 november 2008 - Fortaleza, Ceará, Brasilien

Hej jopp. da har man kommit fram till Fortaleza i Brasilien. Resan hut gick bra med det var lite jobbigt att sitta och flyga i 7 timmar, jag langtar inte tills jag ska fara hem. Har fatt se dar jag ska ha praktik och det var fint, har inte traffat min handledare an fa det var stangt men jag har

Forta ettapen klar
torsdag 30 oktober 2008 - Lissabon, Sintra, Portugal

Då var man på väg. Har nu landat i Lissabon och komit in på hotellet som heter Marriott, ett väldigt fint hotell. Resan hit hsr gått bra, började med att i går flyga från Ö-vik till Stockholm för att spendera en natt hos moster och hälsa på dom lite har inte träffat dom sen innan jag

Borta bra men hemma bäst.
fredag 29 augusti 2008 - Örnsköldsvik, Västernorrlands län, Sverige

Jaha då var man hemma i Sverige igen. Har inte skrivit så mycket nu på slutet och det är på grund av att det har varit gansk mycket att göra och att jag har varit ganska trött så jag har inte orkat att skriva. Det ber jag om ursäkt för. Den sista tiden på Eldhestar har varit jätte

Mamma Mia
tisdag 12 augusti 2008 - Reykjavik, Reykjaviks storstadsområde, Island

Var på bio i Selfoss i går och såg på Mamma Mia. Det var alla från personalen som var med bortsett från de som är på långtur. Filmen var jätte bra. Det var jätte kul att få fara på något sådant så att alla kan vara med och ha kul. Filmen var jätte bra och alla skrattade och hade

Glasiär vandring
måndag 4 augusti 2008 - Reykjavik, Reykjaviks storstadsområde, Island

Hej hopp. Internet har varit ur funktion ett tag men nu funkar det hyffsat igen hoppas jag. Var ledig i Torsdags och då var jag Ellan och Elin ut på en liten utflyckt, vi var på glasiär vandring. Det var hur häfftigt som hellst och jag rekomenderar det verkligen till alla som har möjlighet

Golden circle

Hej hopp. Var ledig i går och då passade jag och Ellen som också var ledig på att ta en liten buss tur och titta på en geysir och sedan till ett vattenfall i Gullfoss. Det var en väldigt spännande och rolig upplevelse att få se dessa två saker. Resan började med att vi åkte buss från

6 veckor kvar

Ja då har man bara 6 veckor kvar innan man far hem till Sverige. 6 veckor kvar av roligt jobb och slit här på Eldhestar. Tycker att det är väldigt kul men jag börjar faktiskt att få ganska mycket hemlängtan och jag skulle kunna tänka mig att åka hem nu om jag hade möjlighet. Men det går

Blå lagun och val safari
söndag 13 juli 2008 - Reykjavik, Reykjaviks storstadsområde, Island

Her inte skrivit på ett tag nu men jaghar varit så trötrt sedan jag har slutat så jag har inte orkat. Men nu ska jag försöka att skriva några rader än fast jag känner mig lite krasslig. För snart två veckor sedan då jag var ledig så åkte Sara, Ellen och jag till Blå lagunen för att

Ännu en dag
måndag 30 juni 2008 - Reykjavik, Reykjaviks storstadsområde, Island

Som sagt ännu en dag har gått och det händer inte så mycket nu tycker jag men ändå så springer man benen av sig på morgonen i stallet eller vid frukosten på hotellet. Hade frukosten i dag och blev förrvånad då jag kunde börja duka bort den vid 9 istället för 10 och det vara bara 23

Rejkardalur

I går då jag var ledig så gick jag och Isabelle till Rejkardalur. Man kan även rida den turen också men både jag och Isabelle ville se den till fots och kunna ta massa bilder och njuta av att vara i dalen utan att behöva stressa med massa turister som springer hit och dit. Det var jätte

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Katrin uppdaterar sin resa