Glad, social, äventyrlig, lugn och ro
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Till domstol..?
tisdag 11 maj 2004 - Kuta, Bali, Indonesien

Sista inlagget fran Bali..Har varit far lange har pa farsaljarnas Mecka Kuta o dess mytomspunna barer Paddy, Baunty samt Appachi! Har har vi levt livet o tyvarr ej hallit i planboken som alla tidigare platser pa resan! Men jag ville unna mig pa sista anhallten ochsa! Har aven hittat klockrena

Paradiset..

Tjena allihopa! Efter mycket surfande samt dansande har pa kuta kande vi alla att vi behovde ta det lite lungt! Sa vi bestamde oss for att aka till en o cirka 9 timmar harifran vid namn Trawanga. O vilken o sen..) Inget motorfordon bara hast o vagn som man kunde aka runt den lilla on med. Vanliga

Gamla nya bilder
fredag 16 april 2004 - Kuta, Bali, Indonesien

Har kommer lite gamla samt nya bilder som jag ej haft tillfalle att lagga ut! Sa luta er tillbaka o ta del av mina aventyr runt om i Syd Asien

Surfaren..
söndag 11 april 2004 - Bali, Indonesien

Hej kara dagbok! Nu har man landat pa Indonesiens paradise island Bali! Mina tre dagar som jag har varit har har jag foljande o saga! Livet ar sa javla skant!!!!! En narmare forklaring av det intelektuella pastaende kan forklaras foljande. Manniskorna som bor har ar sa trevliga o genuina. Ar en

Bali nasta
torsdag 8 april 2004 - Bangkok, Thailand

Efter en liten tre dagars utflykt till Ko taho for dykning, ar jag nu tillbaka i Bangkok! Har ska jag bara vara till imorgon den 9 april da mitt flyg gar till Bali! Kanns lite olustigt att lamna Thailand med alla minnen samt mannisskor som man mott under den har tiden.. Men imorgon bar det av till

Bombattentat
måndag 5 april 2004 - Bangkok, Thailand

Antligen slut pa full mane festandet!! Har efter 6 dagar har nere pa koppanjang blivit rejalt sliten o trott pa allt festande..Nu ska det bli ordning o reda!! Folk var igar valdigt orolig att det skulle ske ett bombattentat! Detta pga av att en muslimsk grupp fran Malaysia hade uttalat sig om att

SAMBA FOTBOLL?
torsdag 1 april 2004 - Bangkok, Thailand

Godmorgon alla nara o kara! Har efter en ganska hard natt, har jagsom vanligt sovit endast tre h.. Ar uppe o laddar for en fotbolls turnering har pa beachen! Ska bli jakligt skont att fa upp lite match puls o fa smalla pa lite..) Det kostar drygt 100 kr per lag o alla pengar gar till vinnaren( ar

Resande fot
söndag 28 mars 2004 - Hanoi, Vietnam

Resa resa resa resa resa resa resa...Tag flyg flyg buss bat..PHU Datum 28>Vietnamn Tar taget 20.00 fran Sapa till Hanoi! Kom fram den 29 kl 04.00. Tar sedan flyg fran Hanoi kl 10.00 till Laos huvudstad Vientienne. Framme 11.00 Aker fran Ventienne kl 13.00 framme i Bangkok 14.00 Val framme i

Dodsolycka??
söndag 28 mars 2004 - Hanoi, Vietnam

Natten i *uthuset* var battre en vantat! Sov som ganske bra trotts standigt skallande grymtande kacklande av djuren pa garden! Efter en stadig frukost med egg..pannkaka samt diverse gronsaker var vi redo o borja marschen! Det blev en toppen dag med sol (vad ar det?) fina vyer samt mortion vilket

Klattring
lördag 27 mars 2004 - Hanoi, Vietnam

Efter 5 timmars klattring i medelsvar terrang nadde vi framm till var station for natten! Klattringen var inte sa jobbog fysiskt sett. Men annurlunda pa sa vis att det var kallt i luften men kroppen blev trotts det varm direkt da vi rorde po oss! Sa kladerna akte av o pa me jamna mellanrum! Orsaken

RESA ENSAM!? No problem

RESA ENSAM!? No problem

20 januari 2004 - 17 maj 2004

Kommer vara tracking, kultur, festa, dyka o saka efter upplevelser o aventyr..)

Asien turnen..

Asien turnen..

22 januari 2004 - 24 maj 2004

Kultur parta trekking dyka...

SIDAN EJ GILTIG! Ny sida SOK Anders

SIDAN EJ GILTIG! Ny sida SOK Anders

22 januari 2004 - 16 maj 2004

EJ GILTIG SOK ANDERS!!!!!!!!!!!!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Anders uppdaterar sin resa