andreasresflum.wordpress.com
söndag 13 maj 2012 - Boquete, Panama

Så nu lägger de ner resedagboken så jag får börja blogga om mina resor istället. haha. hur fan ska det gå? Men iaf ni hittar mig på andreasresflum.wordpress.com Ha det supergött där hemma

Tillbaka i Granada efter 13 dagar av robinson lekande
söndag 29 april 2012 - Granada, Nicaragua

Hej!! Som titel säger så har jag varit och lek Robinson Crusoe på Corn island. Dagarna där bestod av att tänka ut vilken hummerställe eller fiskställe man skulle välja sin middag. Och när man inte tänkte på de så låg man och läste i sin älskade hammock. Ska väl säga också att jag

Från San Pedro till San Pedro :P
torsdag 29 mars 2012 - Los Plancitos, Chinandega, Nicaragua

Hola! Efter fyra dödsfall, två av dem mord så kände jag att det kanske e dags att börja röra lite på sig och kanske byta land så jag hamna i Honduras. Sista två veckorna i Guatemala hände det inte så mycket i mitt reseliv mer än plugga spanska träna yoga.. jo jag besteg en liten

Från den amerikanska drömmen till spanska plugg och yoga flum.! :D
lördag 10 mars 2012 - Guatemala City, Guatemala

Hej! Nu har jag lyckas ta mig ända till sjön atitalan i Guatemala. Nu ska man lämna skriv krampen hemma i Skövde. Ja nu ska vi se vart jag ska börja, okej vi börjar från Miami för resan dit var som en vanlig flygresa, lite dryga tyskar och oändlig väntan. Jag tog mig en buss ifrån

Nu har jag fått en svans och hittat landet som är bättre än Sverige
fredag 9 december 2011 - Daanbantayan, Centrala Visayas, Filippinerna

Hej! Nu sitter vi här på Malapascua med sprängda magar efter malaria kuren haha,öronen är helt döda efter alla tuppar som finns här. Men nu ska vi ta oss tillbaka till det härliga landet Japan och berätta hur Andreas och Anna återförenades och om deras äventyr fram till dagarna på de

Väldigt mycket Japan och om ö livet på Boracay nr 3
lördag 3 december 2011 - Malay, Västra Visayas, Filippinerna

Hej nu är det snart dags för mig att hitta min lilla palm medan Anna håller på med dykning men först ska vi tillbaka till Japan och berätta om Andreas sista tid som ensam backpackare. Efter efter handduks händelsen så han jag med tåget som skulle ta mig till Himeji. I Himeji hade jag sett

Väldigt mycket Japan och om ö livet på Boracay nr 2
fredag 2 december 2011 - Malay, Västra Visayas, Filippinerna

Hej nu försöker vi igen ;). Nu håller Anna på med sina sista dyk för kursen och jag sitter och väntar på mina pannkakor med sirap. Okej efter Nagasaki så tog jag mig till den jätte mysiga lilla bergsbyn Tsuwano där jag bodde i min första ryokan med, ägaren var en liten gullig gumma

Väldigt mycket Japan och om ö livet på Boracay
torsdag 1 december 2011 - Malay, Västra Visayas, Filippinerna

Hej alla! Har hänt en hel del efter onsen dag i del lilla byn som låg en timme ifrån Aso med buss där vi blev kokade en hel dag.. Komma bli en hel del hoppade i det här inlägget för att det var ett bra tag sen man tog sig an att skriva, är som vanligt min lathet som spelar mig ett spratt

Japan man kan inte annat än älska det här landet :D
måndag 31 oktober 2011 - Ichinomiyamachi Miyaji, Aso, Kumamoto prefektur, Japan

Hej! Jag börjar skriva därifrån jag avsluta förra inlägget. Jag tog en taxi ut till flygplatsen från Vladivostok city. Den resan var rätt intressant taxi chauffören hitta först inte till flygplatsen, snacka om att man blev lite nervös. Missa flyget från Ryssland är nog inte det bästa

PAKISTANS INTL. AIRLINES :D
torsdag 20 oktober 2011 - Vladivostok, Primorskij, kraj, Ryssland

Så nu har man kommit fram till de sista timmarna i Ryssland. Så vad har jag haft för mig den sista tiden undrar ni säkert? Från Ulan-ude tog jag ett tåg som vara i 49 timmar, den resan sov jag kanske 20 timmar resten så läste jag och käka nudlar.. hehe så det var rätt spännande iaf i

Tampa, Centralamerika och Sydamerika

Tampa, Centralamerika och Sydamerika

16 februari 2012 - 1 oktober 2012

Lära mig spanska. Äventyr. Lära mig Surfa. Djungel äventyr. Träffa människor. Och ha jävligt sköjj.

Ryssland, Japan och filippinerna

[b][/b]Alperna!!

Jorden runt 06

Jorden runt 06

4 januari 2006 - 10 juli 2006

Hej där ute i den stora värden! Själv så är jag på en jorden runt trip,som ni ser....

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Andreas uppdaterar sin resa