California
onsdag 2 maj 2012 - San Francisco, Kalifornien, USA

Jag kan forsvara mig med att jag har forsokt skriva men mina inlagg har forsvunnit haha, men ja. Det har varit lite dalig uppdatering har. Minst sagt. Men okej, var USA resa i korthet (extremt forkortad): Landade i Chicago, sov en natt pa en bank pa flygplatsen innan vi hoppade pa nasta plan

Los Angeles
måndag 9 april 2012 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Hej! Jag har inte hunnit skriva nagot har pa ett tag men vi ar iallafall framme i Los angeles nu. Vi kom hit i onsdags efter en typ 30 timmars resa med overnattning pa en bank pa flygplatsen i Chicago (som forovrigt ar en av varldens storsta flygplatser och jattefin, tur att vi ska flyga darifran

Jag ser det regnar
lördag 31 mars 2012 - Bocas del Toro, Panama

Har ar klockan nio pa morgonen och det ar jattetrakigt vader, moln och duggregn. Men vi har haft tva jattefina dagar hittills i Bocas. Igar tog vi en vattentaxi ut till en annan o och en jattefin strand, vi kom dit vid tio och stannade till anda till fem. Idag var tanken att vi skulle aka till

Bocas del Toro
fredag 30 mars 2012 - Bocas del Toro, Panama

Ah, vad vi ar glada att antligen vara har! Och idag har solen skinit pa oss ocksa! Det har ar verkligen ett paradis, vi tog en battaxi ut till en strand som lag pa en annan o idag och solade nagra timmar. Det ar sa sjukt fint har!! Nar man badar ar det som att dyka ner i ett akvarium, vattnet ar

Bocas del Toro
fredag 30 mars 2012 - Bocas del Toro, Panama

Hidden Waterfall
onsdag 28 mars 2012 - Boquete, Panama

Idag har vi varit pa en jattevacker hike i djungeln till tre jattefina vattenfall. Vi fick ocksa bada i ett av dom, vilket var en kall upplevelse minst sagt, men man blev snabbt varm igen i solen. Imorgon aker vi till Bocas del Toro igen. En amerikan och nagra tyskar ska bestiga vulkanen inatt sa

Boquete
tisdag 27 mars 2012 - Boquete, Panama

Vi akte fran Boca Chica till David imorse dar vi tog en buss till Boquete. Det var trakigt att saga hejda till tjejerna men vi syns nog snart igen :) Har i Boquete ar allt valdigt annorlunda mot vad vi har sett hittills, allting ar gront, luften ar klar och det kanns mycket renare. Vi bor pa ett

Sista kvällen med våra kollosystrar
måndag 26 mars 2012 - Boca Chica, Chiriquí, Panama

Ikväll är sista kvällen men våra kollosystrar. Vi klickade verkligen och trivs så bra ihop, det är helt sjukt att vi bara känt varandra i elva dagar. Och imorgon blir en sorgedag när vi ska skiljas åt. Sarah och Frida ska till Panama några dagar innan dom åker hem. Jag och Julia ska åka

Sommarkollot
fredag 23 mars 2012 - Boca Chica, Chiriquí, Panama

Igår morse tog vi farväl av vår lillebror som åkte vidare på äventyr till Kuba, där han skulle leva (överleva) på 200pund i en månad. Stackars lillebror, måtte han ta sig hem till gården (ha ha ha, roligt eftersom han kommer från samma by som tv serien spelas in i). Här på ön

Boca Brava
tisdag 20 mars 2012 - Boca Chica, Chiriquí, Panama

Vi skippade bussen imorse och tog taxi från David till Bocas Chica, efter lite räknande så blev det inte så mycket dyrare och vi tjänade några soltimmar :). Från Boca Chica tog vi båttaxi ut till en ö som heter Boca Brava. Hotellet vi hade kollat upp sen innan hade plats för oss och det

Amerika

Amerika

13 mars 2012 - 8 maj 2012

Panama - Usa

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Karin uppdaterar sin resa