Hemma...
söndag 18 november 2007 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

...på gott och ont Det är kallt men det finns som tur var varma människor som kan värma upp min tillvaro Tack Markus för att du hämtade mig på flyget! Tack Tove för att du köpt så mycket vin som värmde upp mig (eftersom det inte blivit så mycket på resan...;)) Tack flickorna (och

Hade...
fredag 16 november 2007 - Paris, Île-de-France, Frankrike

...skrivit ett jätte långt inlägg om hur mycket jag hatar denna flygplats men tyckte att det kanske var bästa att bara skippa det hela och sammanfatta det lite kort bara. Jag hatar den! Med hela mitt hjärta

Mycket tv...
torsdag 15 november 2007 - Singapore, Singapore

...pa kort tid Hunnit med 3 filmer (Borat, Simpsons och Knocked Up) samt tva tv-shower pa flygningen mellan Sydney och Singapore. Det ar mer tv an jag kan tillgodorakna mig totalt for hela min vistelse i Australien. Sager inte det lite om deras livsstil? Nu ar jag iallafall halvvags (typ). Skall

Dax för...
onsdag 14 november 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

...hemfärd Men först lite vad som hänt sedan sist. Efter jag varit inne och skrivit förra gången ringde Åsa och hon kom och hämtade mig kort där efter. Vi åkte hem till hennes hus och satt och pratade lite innan vi begav oss till Balmoral för en lätt lunch. Efter lunch tog vi ett

Upp i luften...
måndag 12 november 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

...över stan I lördags tog vi en lugn morgon och begav oss vid 10 tiden ut till Manly. Där badade vi och låg lite i solen. Efter en jäkligt god lunch på ett thai (!) ställe fortsatte vi till The Corso för att kolla lite i affärer. Henrik köte ett par thongs och Anneli köpte en jätte

Canberra, motion ...
fredag 9 november 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

..och härliga samtal Kom nyss hem efter en dag vid stranden. Inge bad idag dock. Det var väl runt 20 grader i luften men solen ville inte titta fram. Vind och regnoväder i natt bidrog också till att det var badförbud på de flesta av de strander vi gick förbi. Mer om detta senare. I tisdags

Vin, vin....
tisdag 6 november 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

...och vin Det blev en del igår kan man säga. Medelåldern på de som var med på turen var ungefär 50, det var jag och två tjejer från Japan som drog ner snittet. Det var lite roligt för i bussen till Hunder Vally var det ingen som sa något. Ingen pratade med varandra. Men efter den

Insomnia, sol, bad...
söndag 4 november 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

...drinkar, film och gubbar Kunde verkligen inte sova så det blev bara 3,5 timmes sömn natten mellan tisdagen och onsdagen. Gick trots lite sömn upp tidigt och begav mig ner till båtarna som tog mig till Watson's bay. Ett underbart ställe på South Head. Var där över dagen. Låg på

Sov länge...
tisdag 30 oktober 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

...allderless för länge. Vaknade inte förrän vid 13.15! Hade då sovit konstant i cirka 14 timmar. Vet inte rikitgt när jag sov så länge sist men iallafall. Mina dagsplaner lades snabbt om då det inte längre var någon idé att ta sig ut till kusten. Tog bussen in till stan och lallade

Vad är det för en dag...
måndag 29 oktober 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

...är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag. För det är Starlets födelsedag! Hurra! Hurra! Hurra! Ställde klockan på 7, gick upp och väcke Sterlet genom att sjunga för henne. Hon fick det fina paketet av flickorna innehållande ett kort på oss (lite ego kanske men väldigt

Starlight field trip

Starlight field trip

24 oktober 2007 - 16 november 2007

The Starlight Field Trip (SFT) is going to be an adventures trip to the other side of the world, far beyond the borders of the world known by its participants

Äventyr med flickorna

Äventyr med flickorna

27 september 2006 - 21 oktober 2006

Efter ett år av slit skall vi äntligen åka iväg på vår efterlängtade examensresa. Först åker vi en sväng till Ecuador där vi hälsar på indianer och kollar Amazonas. Sedan bär det av till paradiset Isla Margarita där vi stannar i drygt en vecka. Efter det avslusat resan med ännu ett äventyr till Angel Falls. Skall bli riktigt gött.

En höst i Newcastle

En höst i Newcastle

20 september 2005 - 18 december 2005

Studier och Ale lockar

Karolina & Henrik

Karolina & Henrik

16 januari 2005 - 31 mars 2005

Vi förbereder oss för besök i Finland, Thailand, Kambodia, Vietnam och Laos, men vi får se vad vi hinner med.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Karolina uppdaterar sin resa