**Lever livet lite lättare**
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
Umeå, Stockholm, Paris, Mannheim, Stockholm, Umeå!
söndag 11 juni 2006 - Mannheim, Baden–Württemberg, Tyskland

Här kommer en kort uppdaterig för att ni ska veta att allt är bra! Åkte med sorg i hjärtat från Prag måndag den 29 maj. Att komma hem var som att...komma hem, haha! Hela tisdagen och halva onsdagen ägnade jag, MOE, Magda och pappa åt att lämna lägenheten på Axet 42. Resten av onsdagen

Vänner, Prag och Tjeckien
lördag 27 maj 2006 - Prag, Tjeckien

Intensivt! Mer än två veckor har passerat. Det har varit en tid proppfylld med festande, festande, sol, besök, avskedsmiddagar och avskedsfester, mera fester och en massa kul! Min tid i Prag börjar nu på riktigt närma sig sitt slut. Det har varit sista festen hit och säga hejdå dit

Go SWEDEN!
lördag 6 maj 2006 - Prag, Tjeckien

GO SWEDEN! I tisdags var det äntligen dags! Den stora dagen vi bara har skådat i framtiden – sista N2N med landspresentation och inte vilken presentation som helst utan presentation av gul-blåa, goa å glada Sverige! En N2N presentation går ut på att presentera sitt land med valda medel

Nobelt besök!
söndag 23 april 2006 - Prag, Tjeckien

Tjena tjena dagboken;) Det pågår en stor förvandling här i Prag! Träden blommar, knoppar brister, gräsmattor grönskar och solen skiner - med andra ord så är det just nu lite lättare att leva! Detta trots att jag - för första gången sen jag kom hit - har litegrann att göra i skolan

Only in the Czech Republic!
torsdag 13 april 2006 - Prag, Tjeckien

Tjohej! Här kommer en snabb resumé av de [b]tre[/b] veckor som har passerat; [b]Det händer bara i Tjeckien…[/b] *En morgon testade de högtalarsystemet…vi vaknade upp till ABBA på hög volym! En halvtimme och några väl valda svordomar senare kom en man och knackade på våran dörr och

Karlovy Vary och resten av veckan
lördag 18 mars 2006 - Karlovy Vary, Mariánské Lázně, Tjeckien

Hej hej hallå! Som jag nämnde sist så var jag på ännu en kort tur inom Tjeckien förra helgen. Visserligen var det måndag, men eftersom jag varannan vecka har femdagarshelg så kallar jag det helg;) Denna gång var det den kända spa-staden i västra Tjeckien, Karlovy Vary, som var

Kulturell helg
söndag 12 mars 2006 - Prag, Tjeckien

Hej å sånt! Nu e d jag igen å sånt! Jag har varit sjuk å sånt men nu mår jag bättre! Hostar bara lite å sånt! Men det e trist å höra om det å sånt, ska berätta vad som hänt på riktigt å sånt! Jag har varit på [b]två[/b] operor på [b]fem[/b] dagar! Här blir man bortskämd

Besök och sightseeing i Prag
tisdag 7 mars 2006 - Prag, Tjeckien

Del III, besök och sightseeing i Prag. Att komma tillbaka till Prag efter Wienresan var ganska skönt! Den tog nog mycket mer på mina krafter än jag märkte där. Men inte var det en lugn stund när jag kom tillbaka. Det var skola och fest och middag ute. Och i torsdags kom Johanna till Prag!

Vägen till Wien och äntligen där!
tisdag 7 mars 2006 - Wien, Österrike

Del II , vägen till Wien och äntligen där! Det är nu historien börjar! Jag har gjort det igen! En bussresa som är värd att berättas i ord! Fast denna gång för att jag är en klant! En boom! Eller en totalt förvirrad och glömsk tjej som verkar söka äventyr mer än vad hon brukar. Det

Den närmsta tiden efter sista inlägget
tisdag 7 mars 2006 - Prag, Tjeckien

Del I, den närmsta tiden efter sista inlägget. * Jag hade två nya lektioner. En i Corporate Governance, där läraren, en herre i 50 och några som verkar ha tagit sig en för mycket hela tiden, kläcker ur sig det mest sexistiska jag hört på länge. En kille som presenterade sig inför

New York baby

New York baby

6 november 2010 - 13 november 2010

Plugg i Prag å äventyr i europa

Plugg i Prag å äventyr i europa

24 januari 2006 - 18 juni 2006

Min utlandstermin i Prag är över men mitt äventyr i Europa fortsätter och med tanke på att jag ska hälsa på fantastiska kompisar från Prag skulle man kunna säga att de kommande tre veckorna är en förlängd version av utbytesterminen och min sommarresa. Ska göra en utlandstermin på University of Economics i Tjeckiens vackra huvudstad Prag. Kommer även att resa till mina vänner och passa på att se mer av Europa!

Allt annat än (en sommar i) umeå!

Allt annat än (en sommar i) umeå!

7 juni 2005 - 18 december 2005

Tar tag i mitt liv och struntar o allt...JAG STANNAR KVAR HÄR!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Karolina uppdaterar sin resa