Hej, Är i Kalmar och pluggar på. Resnerverna skriker.
hemstad Ölandsgatan, Kalmar, Kalmar län, Sverige
Senast aktiv - från London, England, Storbritannien
Varma sommardagar
tisdag 13 maj 2008 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Hej på er allihopp! Jag har inte skrivit på ett bra tag nu så det är verkligen dags! Jag har haft fullt upp med besök de senaste två månaderna och haft lugnt i skolan..perfekt kombination =) Men nu har maj dragit i gång vilket har ledigt till att plugga inför tentorna som är under de 2

Resor och besök
måndag 17 mars 2008 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Hej på er allesammans! Den senaste tiden har gått till att få besök och att besöka. Hanna har varit på besök och Kristina med. Jag och Kristina hade planerat en liten överraskning för Hanna. Hanna kom på onsdagen och helt omedveten om att Kristina skulle komma på fredagen och spendera

On ira tous au paradis!
söndag 24 februari 2008 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Hej! Den senaste veckan har jag varit hemma och kurerat mig. Jag har nämligen fått min årliga pollenallergiattack vilket gör mig jätte trött med rinnande ögon och ont i huvudet. Jag var hos doktorn i tisdags som skrev ut lite medicin till mig. Medicinen i sig gör mig också jätte trött.

Besök
onsdag 6 februari 2008 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Hejsvejs! Nu har jag haft lite besök här i Paris. Mamma och pappa kommer ju i omgångar hela tiden men Tobbe och Sandra har också varit på besök. Tobbe var här i en vecka och vi hittade på allt mellan seriös sightseeing till firande av 1-års dag och födelsedag. Pappa var här på Tobbes

Grande Ecole
tisdag 22 januari 2008 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Hej igen! Sen jag skrev har lite olika saker hänt, så klart :) Förra tisdagen var jag på det Danska studenthemmet och såg en jazzkonsert. Den va riktigt speciell! Trummisen va riktigt bra men roligast var gitarristen som använde sin gitarr på alla olika sätt. Jag höll på att få ett

Blåsigt
tisdag 15 januari 2008 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Hej på er! Helgen som var blev mycket händelserik. Mamma och pappa är ju f.d. reseledare och har varit mycket i Paris så jag hade den bästa guidningen. Vi var mycket i ett kvarter som heter St Germain eller Quartier Latin. De kvarteren är väldigt nära mej, alltså på Rive gauche! Dessa

lite mer semester
torsdag 10 januari 2008 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Hej hopp allihoppa! Nu har skolan "dragit igång". Jag var på infomöte i tisdags och nu har jag fått reda på vilka kurser jag kan välja. Tydligen börjar min termin den 6 februari så det blir till och upptäcka Paris lite mer tills dess. Rätt bra också eftersom syrran och pojkvännen

Vänner? javisst
söndag 6 januari 2008 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Hej hopp allesammans! Igår tog jag RER till stan. Jag valde att gå av vid St Michel Notre Dame för att börja dagen från kyrkan. Jag råkade välja rätt uppgång för den ledde mig direkt till Notre Dame de Paris som stod där lika stolt och pampig som alltid. Och precis när jag kom upp ur

ÄNTLIGEN
fredag 4 januari 2008 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Hej Nära och Kära! Äntligen e jag framme! Jag e helt slut för färden hit har varit utmattande. Flygresan var iskall men jag hade tre säten för mig själv så jag var ganska nöjd ändå. Sen var det inte helt lätt att med en blytung väska på hjul hitta rätt utgång och rätt väg till

BOn Voyage!
fredag 4 januari 2008 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hej allihopp! Idag reser jag till Paris. Det känns helt overkligt! Jag har drömt om det hela natten. Kl 16.00 går mitt SAS-flyg till Charle de Gaulle och sen är det bara att göra mig hemmastadd! Det är så spännande! Och det ska bli skönt att flytta från Sverige ett tag, det ingår ju i

Till Italiens Pasta

Till Italiens Pasta

26 november 2008 - 1 december 2008

Jag och min kära vän Lollo ska hälsa på vår vän Hanna som bor i Trento och studerar

Kyoto och Tokyo över julen

Kyoto och Tokyo över julen

19 december 2007 - 26 december 2007

Familjen ska på resa! Denna gång blir det Nippon! Muchi muchi!

Jag möter våren i Paris

Jag möter våren i Paris

4 januari 2008 - 6 juni 2008

Jag ska plugga ett halvår i Paris, bor på Spanska studenthemmet och kommer säga Ola compadre varje dag. Så önska mig Bon Voyage!

Beijing med familjen

Beijing med familjen

12 december 2006 - 19 december 2006

Nu ska familjen på vår förmodligen sista resa tillsammans. Destinationen är Peking och jag längtar så mycket att jag spricker snart. Jag hoppas på att få se så mycket som möjligt och det ska bli jätte spännande att insupa en otroligt annorlunda kultur. Denna resa kommer jag alltid att minnas, känner på mej det redan nu. aaaaaa

La Côte d'Azur

La Côte d'Azur

8 augusti 2006 - 16 augusti 2006

Jag, Agnes och Kristina ska till mitt älskade Frankrike för äventyr, slapphet, sol och fest. Ska bli så kul så!

5 dagar i Paris

5 dagar i Paris

30 mars 2006 - 4 april 2006

Jag ska våldgästa min bror Martin, som pluggar i Paris, tillsammans med min Syster Sandra. Det kan bara bli lyckat!

Thailand med Agnes

Thailand med Agnes

19 november 2005 - 16 december 2005

Agnes och jag ska på äventyr i paradiset Thailand.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Katja uppdaterar sin resa