Aktivitetsveckan
lördag 21 april 2012 - Cali, Valle del Cauca, Colombia

Hola! Befinner oss for tillfallet i staden som sager sig vara "The salsa capital of colombia", Cali. Harlig men lite ruffig stad. Vart mission har ar att forsoka fa vara stela svenska kroppar att rora sig i takt med salsamusiken, inte helt latt maste jag saga. Men sjukt kul! igar hade vi lektion

Bienvenidos a Colombia!
måndag 9 april 2012 - Taganga, Magdalena, Colombia

hej pa er dar hemma! Nu ar vi antligen i sydamerika, ny kontinent for johanna, nastan ny kontinent for Katta! Efter nagra dagar i panama city da vi besokte panama kanalen och vandrade runt i gamla stan klev vi ombord pa segelbaten Flamboyant i fredags tillsammans med ett harligt gang bestaende av

Mot Sydamerika!
söndag 25 mars 2012 - Panama City, Panama

Hej alla nara o kara! (Katta som skriver) Forlat for dalig uppdatering, vi har varit sa upptagna med att leva livet att datorer inte har prioriterats;) skamt asido, har manga ganger satt mig ner vid en dator, skrivit ett halvt inlagg for att sedan bli av med allt da datorn bestammer sig for att

Hur manga lander kan man klamma in pa en vecka?
fredag 16 december 2011 - Managua, Nicaragua

Hej pa er allihop! (Katta som skriver) Kanns som det har hant hur mkt som helst sen sist. Har sedan David hunnit med en tripp till Puerto Viejo i Costa rica for att mota upp vara svenska vanner Felicia o Emy. har bodde vi bodde ett gigantiskt flumhostell, dar agaren sprang runt o skot med

Hejsi fran tva rodlatta tjejer!
onsdag 7 december 2011 - David, Chiriquí, Panama

(johanna som skriver) Nar man tittar tillbaka pa det kanns det som vi hade en lugn och harmonisk vecka pa Bocas del toro men vi hann minsann med en hel del En dag hyrde vi cyklar och cyklade med tva norskor och en amerikan som vi traffade pa hostelet till nagra grottor. cyklarna var lite trotta

Framme i varmen
måndag 28 november 2011 - Bocas del Toro, Panama

Hej pa er hemma i kylan! (detta inlagg skrevs for nagra dagar sen men glomde publicera d:p) Nu sitter vi o svettas pa ett litet internetcafe pa Bocas del toro i Panama. Lamnade sverige i torsdags eftermiddag i hopp om en smidig liten flygresa men ack sa fel vi hade! I Frankfurt blir vi pa natt

Central- och Sydamerika

Central- och Sydamerika

24 november 2011 - 30 juni 2012

24e November lamnar Katta och Johanna Sveriges kyla och styr kosan mot Central- och Sydamerika. Planen ar att under ca 7 manader bli extremt duktiga (eller atminstone kunna gora oss forstadda) pa spanska, traffa massa harliga manniskor, se intressanta platser och ha det allmant jattebra! Kankse slinker det kanske aven ner en ol eller tva under resans gang;)

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Katarina Johanna uppdaterar sin resa