Jobbsökandet alltså!
onsdag 23 september 2009 - Shanghai, Kina

Jo nu har det gått snart tre veckor, och jag har sökt massa jobb, och tro det eller ej, nästan fått svar från alla. Har varit på 2 engelsklärar intervjuer och 1 intervju för en modellagentur. Jag väntar på att någon elev ska ha krav som jag kan uppnå. Sen angående modell jobbet så

Kamera + utiskt = sant
tisdag 15 september 2009 - Shanghai, Kina

Lägger upp lite bilder nu då på lägenheten och utsikten.

Snart en vecka
fredag 11 september 2009 - Shanghai, Kina

Nu har vi varit i shanghai i snart en vecka och jag har inget direkt dåligt att säga om det så här långt. Det skulle vara att det verkar vara väldigt svårt att att lita på kineser, men man lär sig ju ganska snabbt vilka man kan lita på och inte. Måste bara säga att utelivet är riktigt

Framme!
söndag 6 september 2009 - Shanghai, Kina

Sadar ja, nu ar vi framme i shanghai. Resan gick riktigt smartfritt, forutom den langa vantan pa Kastrup sa har det inte varit nagra problem alls. Flygresan fran milano var lang men helt okej. Nu ska vi ut och fixa telefoner och andra grejer. Skriver mer nagon annan dag, nu vet ni iaf att vi ar

Shanghai

Shanghai

2 september 2009 - 21 december 2009

Nu snart bär det av till shanghai där vi ska leva livet genom att jobba och insupa kinesisk kultur och förorening. Jobb är ännu oklart men jag tror säkert att det finns något leksaksföretag som tar emot oss.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Kristoffer uppdaterar sin resa