The End
tisdag 12 juni 2007 - Bangkok, Thailand

Da sitter vi till slut har. 2h kvar tills vi aker ivag mot flygplatsen och vad passar da battre an att gora en liten basta och samsta lista. En del saker som vi inte har avslojat tidigare kan komma fram, en del saker kommer aldrig komma fram. :) Resans lat: The Killers - Mr. Brightside Resans

Senaste tiden
måndag 4 juni 2007 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Hej halla igen!! Nu har slutspurten satt igang och det kanns jakligt bra!! Vi akte fran Phi Phi for att aterigen vara narvarande vid fullmoon partyt, kul blev det aterigen!! Akte vidare upp mot Bangkok for lite bio, McDonalds och spana for den kommande shoppingen. Samt traffade vi 2 kanadensare

Malaysia + Phi Phi Islands
onsdag 25 april 2007 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Da var vi antligen tillbaka i Asien, jaklar vad skont det var. Vi spenderade de forsta dagarna i Kuala Lumpur, besokte de stora tornen, gick pa bio och shoppade. Sa varsitt paket pa 6-8 kilo ligger troligen o guppar pa nagot hav just nu pa vag mot Stockholm. Sen vidare med nattbuss mot Tioman

Sista kvallen i OZ
tisdag 3 april 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

Tjena Da var det uploppet i OZ som e kvar, imorgon bar det av till Asien igen i dryga 2 manader. Ska bli riktigt skont samtidigt som vi har haft riktigt jakla roligt har i Australien. Senaste tiden har vi vart 3natter i Surfers, tog farval av de forna resesallskapet Grant o Charlotte. Samt hann

Vilken Helg
måndag 12 mars 2007 - Brisbane, Queensland, Australien

Tillbaka i Brisbane igen och helt slut efter en kanon helg. Jespers fodelsedag var i Sondags sa vi bestamde oss for att ga ut pa lordagen o fira, sa ett "club crawl" bokades. Dar man aker runt i buss och besoker 5 barer+ lite erbjudanden tillsammans med over 150 pers. Kostymerna for kvallen var

Tiden med vanen
torsdag 8 mars 2007 - Cairns, Queensland, Australien

tjabba tjena halla Nu har var tid med vanen kommit till sitt slut pa gott och ont. Jag kommer absolut inte sakna att sova i den men platserna vi har varit pa och tiden i den har varit grymt kul. Efter Noosa drog vi oss upp mot Hervey Bay och Fraser Island, Fraser var en grymt rolig upplevelse,

Campingvan
tisdag 6 februari 2007 - Noosa Heads, Queensland, Australien

Sista dagen i Brisbane plockade vi upp var van "snuskHUMMERN" som vi ska ha i 5veckor nu, hela vagen upp till Cairns. Det ar riktigt skont att kunna aka runt till strander shoppingcentrums som vi aldrig annars skulle kommit till. Det anda vi stor oss pa ar nar vara telefoner, mp3 spelare och

Januari
onsdag 31 januari 2007 - Brisbane, Queensland, Australien

Sa har det gatt ett tag sen sist Vi borjade var resa upp mot Byron Bay, kom fram 9 pa kvallen utan nagonstans att sova. Vi trodde att det skulle losa sig anda, men efter ett antal telefonsamtal och besok runtom pa hostel sa insag vi att vi far val sova ute. Vi hittade ett litet torg dar ett 10-tal

Jul o Nyar i Sydney
tisdag 2 januari 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

Sa har det vart Jul o Nyar utan Mamma o Pappa ocksa. Var ungefar 3veckor sen jag skrev, vi har inte hunnit med mycket alls, 2 visiter till stranderna och x antal dagar av festande. Infor julafton hade vi iallafall akt till Ikea for att kopa lite svensk julmat, kottbullar, sill, pepparkakor,

2 veckor i OZ
tisdag 12 december 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

Sa har vi da varit i Australien i drygt 2veckor. Forsta dagen landade vi vid middagstid otroligt trotta och forvirrade, det blev en stor omstallningen att komma hit efter nastan 3manader i Asien. Det blev som att komma hem men anda inte. De forsta dagarna i Sydney gick vi runt o kollade operahuset

NY

NY

13 april 2008 - 24 april 2008

New York med Matilda

A-A-A

A-A-A

7 september 2006 - 13 juni 2007

Asien - Australien - Asien Mer lasning och bilder: Bergsget pa resedagboken jacoblindgren pa backpacking.se

Spanien

Spanien

7 augusti 2001 - 15 augusti 2001

Hockey i tyskland

Hockey i tyskland

27 december 1997 - 11 januari 1998

Hockey i tyskland, 1timme från München.

Thailand

Los Angeles

Los Angeles

15 april 2003 - 27 april 2003

A

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Samuel uppdaterar sin resa