tjao :) jag är en glad tjej som älskar äventyr och resor! Om ni vill läsa om min Brasilienresa kan ni kika på Utemagasinet som jag skrivit för: på följande adress: http://www.utemagasinet.se/bloggar !!!På www.brant.se kan ni läsa om Geirangerfjorden, samt min resa till Nepal med vandring i Himalaya (hittas under fliken teambrant)! Resa är grymt kul så jag hoppas vi ses någonstanns ute i världen :P vad är din drömresa?
hemstad Falun, Dalarnas län, Sverige
Senast aktiv - från Falun, Dalarnas län, Sverige
Bästa i Geiranger
söndag 2 augusti 2009 - Geiranger, Møre og Romsdal fylke, Norge

Platser man måste besöka om man åker till Geiranger: Vandra minst 2 dagar och då minst en topptur! Stryns sommarski!!! Briksdalen med glaciären och de turkosa sjöarna Ålesunds hamn :)

FJORDLIVET :D
fredag 22 maj 2009 - Geiranger, Møre og Romsdal fylke, Norge

Nu är jag här :) Det är supernice faktiskt, trivs skitbra på jobbet och gissar att det blir ännu mer kul när mitt "riktiga" jobb börjar 1 juni för då blir det mer jobb i reception mm :D Geiranger är sjukt fint och familjen som äger det (mina chefer) är underbara - kom precis och knacka

Hej alla!
tisdag 25 november 2008 - Florianópolis, Santa Catarina, Brasilien

Hej alla sota! Har hort att det ar snostorm hemma?! Later ju coolt, hoppas de finns massa sno nar jag kommer hem over jul, da ska min nya snowboard fram!!! :D Har ar det mest regn som galler ;) haha men snart sol hoppas vi! Jag har skrivit lite i bloggen sa dar kan ni lasa om ovissheten

Vanta vanta vanta
tisdag 28 oktober 2008 - Belo Horizonte, Minas Gerais, Brasilien

Haha nu sitter jag pa rummet och vantar och vantar... det ar sa det funkar har :) sager de tva sa menar de halv 4 sager de nu aker vi om 5 minuter sa menar de en timme! Sen kom en av dem tilbaka och visade i ett lexikon pa ett brasilianskt ord som hon upprepade och upprepade: ordet var late! hahah

Halaaa alla
lördag 25 oktober 2008 - Belo Horizonte, Minas Gerais, Brasilien

Hej alla sota! Tyvarr jag hinner inte skriva bade har och pa bloggen... sa ni far lasa dar ;) Nu ska vi pa babeque :P saknar er allihop obs!!! om ni inte vill skriva komentarer pa hemsidan skriv pa fbook eller har for jag vill hora allt! Texx idol vad hander? ar kevin kvar? Haha pusss!

Beloooo!
fredag 24 oktober 2008 - Belo Horizonte, Minas Gerais, Brasilien

Jag ar har och det r helt underbart!!! Ska skriva lite pa bloggen snart sa snart jag bara hinne...!

Får skriva för Utemagasinet!!! :D
fredag 17 oktober 2008 - Falun, Dalarnas län, Sverige

Tjosan alla :) Sitter i lilla lilla söta Källviken en fredagskväll och kan inte annat än tänka att om en vecka då lovar jag att jag är någon helt annanstanns! Belo Horizonte. Brasilien. Sydamerika. Världen. (bara för att vara lite extra nördig... ;) Känns coolt :) hihi, usch jag är

Drömmar
tisdag 5 augusti 2008 - Falun, Dalarnas län, Sverige

Jag har länge drömt om Brasilien. så otämjt, så annorlunda så vackert och så farligt. En rejäl nypa förnuft kommer behövas, en hel del planering från experten på det planet, tusen passkopior och en vän som står genom stormar såväl som medvind. Jag längtar så! Ibland känns

Sunshine in faloon
tisdag 3 juni 2008 - Falun, Dalarnas län, Sverige

Jaha då var man hemma igen. Kort och konsist. Men med tanke på hur stort behovet av att tvätta var... så kanske de var bra ;) Den här resan har varit fantastiskt rolig med allt från fantastiska höjder i alperna, rosa panter o jesus på skidor, europaparlamentet, fritt fall i belgien, paris

Nattag och Milano
fredag 16 maj 2008 - Genua, Ligurien, Italien

Nattaget var helt galet! Forst innan vi skulle pa borjade det aska och det var massa folk pa centralen inklusive killar med k-pist. Spannande spannande ;) haha. Ja och sen massa poliser och passkontroller och annat. Fick aka mellan stationer for att kunna lasa in vaskan och det var en del strul om

The Kim journey! (Central + Syd Amerika!!!)

The Kim journey! (Central + Syd Amerika!!!)

8 april 2010 - 14 juni 2010

Kims resa!!! Ut i världen: Me, myself and I!! Centralamerika:Costa Rica, Honduras, Nicaragua, och Guatemala där jag ska hälsa på min kompis därifrån: Diana! Sen tillbaka till mitt älskade Brasilien och start med Rio de Janeiro! Saquarema... Argentina, Buenos Aires och Uruguay!! :) Tjoooho here I come and will go home as a cowboy and surfer ;) !!!

Mot Mt Everest! (Nepal)!! (+London)

Mot Mt Everest! (Nepal)!! (+London)

29 oktober 2009 - 21 november 2009

Vandring mot Mt Everest, besök på settlements då min farmor startat förening för att hjälpa tibetanska flyktingar i Nepal, pokhara, och givetvis hårdprutning i Kathmandu ;)

Cypern och London

Cypern och London

25 april 2009 - 5 maj 2009

London och träffa Tom sen till Cypern och Ciiiia :) :) underbart!

In the fjords of Norway :P!

In the fjords of Norway :P!

15 maj 2009 - 20 september 2009

Jobba i Norges kanske vackraste pärlor bland fjordar; Geiranger! Hoppas på sommaråkning, mycket roliga människor och nya äventyr! Läs min blogg på www.brant.se (klicka på läs nyheten) gamla inlägg går sedan att klicka på under den senaste ;) bli medlem och kommentera :D!!!

Backpack Brasilien!

Backpack Brasilien!

21 oktober 2008 - 21 december 2008

Pulserande sydamerikanska städer, öde stränder, vågor som sveper in och en bräda under armen. Coola brasilianare som spelar fotboll på stränderna, vattenfall som möts i argentina, paraguay och brasilien som duschar sina besökare mer än gärna! Svettiga bussar, trasiga skor och farlig djungel. Underbara vänner att hälsa på och sist men inte minst Rio såklart. Änevtyret - vi är på väg! PS. Jag skriver för utemagasinet på följande adress: www.utemagasinet.se/bloggar !!! DS

Europe by train :P

Europe by train :P

19 april 2008 - 31 maj 2008

Kimpan ska ut på tågluff i europa! Hälsa på kompisar :) ! Vem är med på vadslagning om hur många tåg jag kommer missa? Hur många vurpor jag kommer göra, hur trött jag kommer bli på skidpackningen i italien, hur många drinkar det blir eller hur mkt som kommer shoppas?! Haha detta blir SKITSKOJ!

Malta

Norway

Sälen med tjejgänget

Sälen med tjejgänget

24 februari 2007 - 28 februari 2007

Snygga killar, massa skratt, vurpor, party, och annat fjällkul :P

Cypern nästa :P

Cypern nästa :P

6 november 2006 - 13 november 2006

jiipiii!ospecificerat, äventyr :P

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Kim uppdaterar sin resa