Vi skriver inte så mycket här så att ni inte får för höga förväntningar om resten...
hemstad Malmö, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
Hemma bäst!
måndag 9 juli 2007 - Malmö, Skåne län, Sverige

Ville bara skriva det... Ses snart!

Nästan hemma
fredag 6 juli 2007 - Roskilde, Region Själland, Danmark

Fast det är ju faslikt vad blött det är!!! Vi kommer dock att stå ut och tvinga er höra resten av allt som har hänt. Ses snart och ha det bäst och puss och kram!!! PS. Vi har ju dykcert nu, så oroa er inte DS. PS2. Roky Erikson var ju rätt okej...

Glad Midsommar!
fredag 22 juni 2007 - Prag, Tjeckien

Glad Midsommar och tack så hemskt mycket för alla hälsningar, man blev lite lätt gråtmild får vi väl erkänna. Och en grej till, Kim ska bli träddoktor, fick besked idag som snabbt vidarebefordrades av Janni! Lyckligt värre i Prag alltså, hoppas att alla ni har det minst lika bäst! Ses

Vi är inte hemma...
måndag 18 juni 2007 - Prag, Tjeckien

Vet inte om alla fått meddelande om att vi är hemma men vi fick ett välkommem hem och Gun-Britt fick ett om att vi avslutat, men det har vi alltså inte. Från Kuba tog vi flyg mot Prag vilket betydde ett mycket kort, intensivt och roligt stopp i Madrid. men nu är vi alltså i underbara Prag

Som myten fast....
måndag 4 juni 2007 - Havanna, Havanna, Kuba

Cuba libre Mohito Salsa Raggarbilar Rolig propaganda Extremt dålig omvärldskomunikation Uttagningsavgift, så man kan gråta Kapitalism, javisst Fidel, jorå Skriver mer från Prag, just det! Puss & Kram & vi saknar er & ha det bäst

Tex Mex
lördag 26 maj 2007 - Mexico City, Mexiko

Vi var som sagt i Mexico City. Våran största förväntning infriades inte. Det var inte billigt. Ok, inte så dyrt som i USA men ändå. Vi var dock och kollde på Mexikansk Wrestling. Vi blev rejält blåsta för vi betalade alldeles för mycket. Vi fick dock ganska bra platser och wrestlingen

New York, New York
tisdag 22 maj 2007 - Mexico City, Mexiko

Vi överlevde Top-thrill-dragster och den funkade så bra att vi nu känner oss helt odödliga och är beredda att ta vilka risker som helst, så ingen behöver oroa sig, ha, ha.. Sen lite rättelser, vi räknade fel på feeten (att de inte har bytt till metersystemet går över ens

Ja Sandusky fanns inte med men det är ganska nära Cleveland..
söndag 13 maj 2007 - Cleveland, Ohio, USA

Hej!! japp det blir inte så mycket skrivet i den här delen av världen för har man inte en laptop står man oftast helt utan eller bli totalt ruinerad på kuppen. Men iallafall så har vi vart på Graceland vilket var skithäftigt och nästan lite spöklikt och vi var på festivalen "Memphis in

36 timmar senare
tisdag 1 maj 2007 - Nashville, Tennessee, USA

Hur korsar man USA billigt? Jo med buss, om man beställer biljetten 7 dagar i förväg. Det gjorde vi från Las Vegas till Memphis. Billigt var det men snabbt gick det inte. Det konstiga vi märkt är att om vi åker en 36 timmars buss resa så känns det ibland som om det går snabbare än en 4

Mångmiljonärer!!!!
söndag 22 april 2007 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Nej tyvärr, spelade lite för fegt kanske men å andra sidan så förlorade vi inte särskilt mycket heller=bra! Och vi spelade faktiskt en pokerturnering och Stillman var en plats från att hamna på finalbordet! Bodde hos släktingar till Christina (hon i San Francisco) och de körde runt med

Så här kul är det att ha friår

Så här kul är det att ha friår

25 augusti 2006 - 9 juli 2007

Vi ska åka jorden runt

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Niklas uppdaterar sin resa