Hemma igen efter en underbar weekend
måndag 3 juni 2019 - Kumla, Örebro län, Sverige

Söndag Vi hade tänkt gå en promenad i Central park men vi tog tunnelbanan till Ground zero istället. Va mycket det hänt på 6 år. De har gjort det så fint. Kommer bli toppen när det är klart.Efter lunch gick vi till Dō det hade Emma sett reklam för på Facebook för några år sedan. De

Lördagen
söndag 2 juni 2019 - New York, USA

Godmorgon Lite trötta idag. Har lyckats vända på dygnet och ikväll åker vi hem...Igår efter frukost tog vi en promenad på High line park. En tågräls upphöjd x antal meter i luften och slutades använda 1980 och gjorde om till park 2011. Riktigt trevligt att gå och strosa där uppe.Sedan

Andra natten
lördag 1 juni 2019 - New York, USA

God morgon Vaknade 4:50 och har inte lyckats somna om så kom på att jag inte skapat någon resa här 😉Resan började i onsdags 29 maj. Då åkte vi till Stäket och sov en natt där.Kl 8:30 blev vi bjudna på födelsedags frukost. Fick paket och sång 🥰Resan till New York gick hur bra som

Hemma efter en underbar resa
tisdag 27 mars 2018 - Kumla, Örebro län, Sverige

Hemma Borta bra men hemma bäst ;)Vi har haft det så himla bra. Mysigt att få vara tillsammans hela familjen så länge.Var dålig på att ta kort sista veckan. Men dagarna ser lika ut. :)I lördags red Emma och Newton elefant.Var beredd att han skulle vägra när det väl var dags att kliva upp

Ramayana
lördag 17 mars 2018 - Ko Chang, Trat, Thailand

Hej Nu är det andra kvällen här på Ramayana.Kändes lite tufft att lämna koh Kood och Siam beach men vi har nog bestämt att vi kommer tillbaka nästa år. Känns inte som man kan åka därifrån för sista gången.Båtresan gick bra. Lite mindre båt så det var lite mer gupp men vi har de

Koh Kood
lördag 10 mars 2018 - Ko Kut District, Trat, Thailand

Hej Idag är det strålande sol på koh Kood Vi kom hit i förrgår men det finns bara wifi i restaurangen och i en timme så därför har det inte skrivits något.Sista dagen på koh Chang regnade det nästan hela dagen. Men det gick bra att bada i poolen i alla fall. Både Emma och Andreas fick

Mac
lördag 3 mars 2018 - Ko Chang, Trat, Thailand

Tredje dagen här på MAC Resort ❤️Igår åskade och spöregnade det på morgonen.Men det gjorde inte så mycket. Emma tog massage efter frukosten och Sigma tog förmiddagsvilan inne. Träffade ett par som varit här två veckor och sa att det var lite sisådär med vädret så vi håller

Rum med havsutsikt
lördag 3 mars 2018 - Ko Chang, Trat, Thailand

Nu har vi vaknat upp efter tredje natten här på MAC Resort.Igår morse åskade det och vräkte ner. Det gjorde inte så mycket frukosten tog Emma massage och sedan hade det gått över. Hörde av en annan familj som varit här i två veckor att vädret har varit lite sisådär. Så vi hoppas att

Resan har gått mycket bra
tisdag 27 februari 2018 - Bangkok, Thailand

Nu har vi släckt lampan i Bangkok.Det har gått hur bra som helst men vi är ändå trötta.Snö i mängder i Stockholm gjorde att massa flyg var inställda men vi hade tur och vårt gick som det skulle.Sigma sov hela vägen till Doha och Newton somnade efter 1h Mellan Doha och Bangkok sov de de

Snart hemma
tisdag 24 januari 2017 - E18, Selangor, Malaysia

Vilka underbara veckor vi har haft!Tänk att våren lilla kille som älskar att gräva i sanden och ösa med vatten har blivit en poolkille och simmar massor :)Men nu är vi snart hemma. Ska bli skönt. Är väldigt sugen på semlor ;)kram

35 års present

35 års present

30 maj 2019 - 3 juni 2019

New York 🥰

4 veckor i Thailand

4 veckor i Thailand

26 februari 2018 - 25 mars 2018

Min sista månad som föräldraledig och Andreas första med Sigma tillbringar vi i Thailand ❤️

Thailand 2017

Thailand 2017

2 januari 2017 - 24 januari 2017

Åker tre underbara veckor till Thailand. Kommer vara på öarna koh Chang, koh kood och sedan koh Chang igen

Thailand med familjen

Thailand med familjen

3 januari 2016 - 24 januari 2016

Åker till Thailand med lilla bästa familjen.

Gran Canaria

Gran Canaria

15 december 2014 - 22 december 2014

Första resan med lilla familjen

Weekend i London

Weekend i London

13 mars 2014 - 18 mars 2014

Hittade en billig resa till London i höstas, så nu åker vi på shopping och pubresa och njuter av våren i London

Honeymoon

Honeymoon

25 oktober 2013 - 12 november 2013

7 dagars safari i Tanzania och 10 dagar på paradisön Pemba Kommer bli helt underbart

Budapest

Budapest

11 april 2013 - 14 april 2013

Åker till Budapest med Projektkontroll. Ska besöka ett kärnkraftverk och bada i termalbad och njuta av goda middagar i trevligt sällskap.

The Big Apple

The Big Apple

24 januari 2013 - 29 januari 2013

Första resan som gifta med räknas inte som bröllopsresa utan är mer en kompensation för att det dröjer till den riktiga resan. :) Nu ska vi shoppa, äta gott, dricka massa god öl och kanske titta på en NHL match

La dolce vita!

La dolce vita!

2 december 2011 - 6 december 2011

En weekend till Italiens huvudstad Rom! Där ska vi turista, äta underbar mat, dricka gott vin och shoppa!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Emma uppdaterar sin resa