Kacha
tisdag 11 februari 2020 - Ko Chang, Trat, Thailand

Sista timmarna...Vilken härlig semester vi haft!Båtresan från Koh Kood gick lika bra som dit. Så skönt!Det var bra av Andreas att övertala mig att vi skulle bo lite lyxigare sista dagarna. Barnen har verkligen uppskattat den lilla vattenrutschkanan och att det finns flera pooler att välja

Siam beach koh Kut
tisdag 4 februari 2020 - Ko Kut District, Trat, Thailand

Sawadee kaNu har vi en dag kvar här på Siam beach Koh Kood. Det är riktigt dåligt internet här, funkar bäst i restaurangen och när man sitter och äter ska man ju inte ha mobilen... 🙄Vet inte om det är nya ägare. Det är mycket som är förbjudet med enorma summor som böter. Lite

Blåsig och Kinesiskt nyår
tisdag 28 januari 2020 - Ko Chang, Trat, Thailand

Gokväll Nu har vi plackat klart det mesta. Imorgon åker vi vidare till koh Kood.Det har varit några riktigt blåsiga dagar här i paradiset = mycket vågor. Så håll tummarna att det är lugnt imorgon förmiddag så det inte guppar för mycket i båten.I lördags började Råttans år ✌️

Mac Resort
måndag 20 januari 2020 - Ko Chang, Trat, Thailand

Hej Mitt i natten och Emma kan inte sova... Så passar på att skriva lite här.Resan hit har gått hur bra som helst.Planet till Doha, Qatar var inte så fullt. Det var ett 3+3+3 plan. Så vi hade tänkt sitta Sigma vid fönstret Emma i mitten Newton i gången och Andreas andra sidan gången.

Hemma igen efter en underbar weekend
måndag 3 juni 2019 - Kumla, Örebro län, Sverige

Söndag Vi hade tänkt gå en promenad i Central park men vi tog tunnelbanan till Ground zero istället. Va mycket det hänt på 6 år. De har gjort det så fint. Kommer bli toppen när det är klart.Efter lunch gick vi till Dō det hade Emma sett reklam för på Facebook för några år sedan. De

Lördagen
söndag 2 juni 2019 - New York, USA

Godmorgon Lite trötta idag. Har lyckats vända på dygnet och ikväll åker vi hem...Igår efter frukost tog vi en promenad på High line park. En tågräls upphöjd x antal meter i luften och slutades använda 1980 och gjorde om till park 2011. Riktigt trevligt att gå och strosa där uppe.Sedan

Andra natten
lördag 1 juni 2019 - New York, USA

God morgon Vaknade 4:50 och har inte lyckats somna om så kom på att jag inte skapat någon resa här 😉Resan började i onsdags 29 maj. Då åkte vi till Stäket och sov en natt där.Kl 8:30 blev vi bjudna på födelsedags frukost. Fick paket och sång 🥰Resan till New York gick hur bra som

Hemma efter en underbar resa
tisdag 27 mars 2018 - Kumla, Örebro län, Sverige

Hemma Borta bra men hemma bäst ;)Vi har haft det så himla bra. Mysigt att få vara tillsammans hela familjen så länge.Var dålig på att ta kort sista veckan. Men dagarna ser lika ut. :)I lördags red Emma och Newton elefant.Var beredd att han skulle vägra när det väl var dags att kliva upp

Ramayana
lördag 17 mars 2018 - Ko Chang, Trat, Thailand

Hej Nu är det andra kvällen här på Ramayana.Kändes lite tufft att lämna koh Kood och Siam beach men vi har nog bestämt att vi kommer tillbaka nästa år. Känns inte som man kan åka därifrån för sista gången.Båtresan gick bra. Lite mindre båt så det var lite mer gupp men vi har de

Koh Kood
lördag 10 mars 2018 - Ko Kut District, Trat, Thailand

Hej Idag är det strålande sol på koh Kood Vi kom hit i förrgår men det finns bara wifi i restaurangen och i en timme så därför har det inte skrivits något.Sista dagen på koh Chang regnade det nästan hela dagen. Men det gick bra att bada i poolen i alla fall. Både Emma och Andreas fick

Thailand 🌴

Thailand 🌴

17 januari 2020 - 12 februari 2020

Njuter några veckor av sol, bad och god mat ❤️

35 års present

35 års present

30 maj 2019 - 3 juni 2019

New York 🥰

4 veckor i Thailand

4 veckor i Thailand

26 februari 2018 - 25 mars 2018

Min sista månad som föräldraledig och Andreas första med Sigma tillbringar vi i Thailand ❤️

Thailand 2017

Thailand 2017

2 januari 2017 - 24 januari 2017

Åker tre underbara veckor till Thailand. Kommer vara på öarna koh Chang, koh kood och sedan koh Chang igen

Thailand med familjen

Thailand med familjen

3 januari 2016 - 24 januari 2016

Åker till Thailand med lilla bästa familjen.

Gran Canaria

Gran Canaria

15 december 2014 - 22 december 2014

Första resan med lilla familjen

Weekend i London

Weekend i London

13 mars 2014 - 18 mars 2014

Hittade en billig resa till London i höstas, så nu åker vi på shopping och pubresa och njuter av våren i London

Honeymoon

Honeymoon

25 oktober 2013 - 12 november 2013

7 dagars safari i Tanzania och 10 dagar på paradisön Pemba Kommer bli helt underbart

Budapest

Budapest

11 april 2013 - 14 april 2013

Åker till Budapest med Projektkontroll. Ska besöka ett kärnkraftverk och bada i termalbad och njuta av goda middagar i trevligt sällskap.

The Big Apple

The Big Apple

24 januari 2013 - 29 januari 2013

Första resan som gifta med räknas inte som bröllopsresa utan är mer en kompensation för att det dröjer till den riktiga resan. :) Nu ska vi shoppa, äta gott, dricka massa god öl och kanske titta på en NHL match

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Emma uppdaterar sin resa