Jag är en reseglad tjej på 23 år som älskar att umgås med familjen och kompisar. På min reseblogg så kan ni läsa om mina resor som jag har gjort eller är påväg att göra :)
hemstad Halmstad, Hallands län, Sverige
Senast aktiv - från Halmstad, Hallands län, Sverige
Nedräkning pågår
onsdag 7 oktober 2015 - Halmstad, Hallands län, Sverige

[b]Hallå.[/b] [i]Sitter just nu och kollar runt massa saker man kan hitta på när man besöker Phuket. Var i Thailand åren 2008 samt 2010 och det ska bli kul att se vad som har hänt under dessa 6 åren. Våran resa kommer att gå av stapeln den 4 mars 2016 och vi flyger ifrån Köpenhamn med

Hemma igen
onsdag 10 mars 2010 - Halmstad, Hallands län, Sverige

Jaha så har man kommit hem till Sverige igen, landade i söndes och vi var tillochmed tidigare än vad det var planerat. 12 timmars resa hem vad inte så farligt för man var så trött och jag somnade tillochmed en stund. Tänkte skriva ner lite om i lördes och söndes. [b]Lördag[/b] Vaknde

Tatuering
fredag 5 mars 2010 - Phuket, Phuket, Thailand

[u][b]I väntan på[/b][/u] Ja nu har det gått 6 dagar sedan jag skrev vad som hände här nere, har inte haft tillgång till datorn så mycket men ska försöka skriva ner det jag minns! [b]Söndag[/b] Kommer inte ihåg (a) [b]Måndag[/b] Var hemma från stranden pga av sjukdom, Maria och mamma

Bränd
lördag 27 februari 2010 - Phuket, Phuket, Thailand

[u][b]Röd som satan[/b][/u] [b]Torsdag[/b] Torsdagen började bra, gick upp tidigt för att träffa familjen Wigroth som kom hit för att underhålla oss på dagen. Tyvärr så var det moln på himlen men vi bestämde oss för att gå ner till stranden ändå. Kom ner och snackade lite med

Väntan på gäster
torsdag 25 februari 2010 - Phuket, Phuket, Thailand

[u][b]Tiden går väl fort[/b][/u] Har inte skrivit på ett tag men nu får jag väl ta och kladda ner lite som har hänt. [b]Tisdag[/b] Tisdagen började med att vi gå sent. Käkade frukost och gick ner till stranden, mamma och pappa kom efter mig och Maria för dem hade varit ute och gått.

Thailand
måndag 22 februari 2010 - Phuket, Phuket, Thailand

[u][b]Värme är bara så skönt.[/b][/u] . Idag så vaknade jag kl.0800 att mina föräldrar stökade runt i köket. Mindre roligt när man skulle vilja sova lite längre men det gör ju inget. Maria sov ju vidare fram till kl.1100 sen blev det poolen då föräldrarna var ute och gick. Dem kom

Äntligen framme
söndag 21 februari 2010 - Phuket, Phuket, Thailand

[u][b]Framme tillslut.[/b][/u] Efter att flyget vart försenat i ca. 4½ timme så kom vi iväg. Kan ju inte påstå att det var det skönaste att sitta på ett flyg och få reda på att liften som drar upp alla väskor har frusit fast. Kan ju bara säga att alla blev mer och mer irriterade då

Flygplatsen
lördag 20 februari 2010 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

[u][b]Sitter flygplatsen[/b][/u] Sitter just nu på flygplatsen och väntar på att planet ska lyfta :). Boardingen är om ca.40 minuter och vi bara längtar till att vi ska få komma iväg, pga av vädret så blev flyget försenat i en timme. Men vad gör det när man har världens bästa

Några få timmar kvar.
fredag 19 februari 2010 - Halmstad, Hallands län, Sverige

[u][b]Thailand here we come[/b][/u] Ja, nu är det verkligen nära på att man ska få komma till varmare väder. Imorgon kl.0700 så är det dags att åka hemifrån för att hinna ner till Göteborg, hoppas på att planet lyfter i tid och att allt kommer gå som planerat. har hunnit att växla

2 veckor kvar
lördag 6 februari 2010 - Halmstad, Hallands län, Sverige

[u][b]2 veckor så sitter man där[/b][/u] Jaha då sitter man i soffan och tänker sig framåt. Tänker på att man om 2 veckor sitter uppe i luften och sover. Jag har inte börjat packa än men det börjar närma sig snart till att börja. Det jag mest tänker på är alla dessa solkrämer som

Thailand Josefine x2

Thailand Josefine x2

4 mars 2016 - 20 mars 2016

Då var resan bokad till Thailand med min vän Josefine, vi kommer vara borta från Sverige i 16 dagar. Resan kommer mest vara att ta det lugnt och slappna av från vardagen men ett och ett annat äventyr skall vi få in. Hoppas resan kommer att bli ett minne för livet!

Turkiet

Turkiet

12 september 2013 - 19 september 2013

Drog med Maria och Cecilia ner till turkiet i en vecka med sol, bad och goa drinkar. Bilder har jag tyvärr inte kvar men verkligen en resa att minnas. 4 stjärningt hotell och all inklusive 1 mil utanför Alanya Centrum.

Bangtao Beach, Thailand

Bangtao Beach, Thailand

20 februari 2010 - 7 mars 2010

Nu är det äntligen dags för min 18 år present att komma till användning. Jag kommer åka med mamma,pappa och Maria till Thailand för att shoppa,ha kul och äta mycket god mat. Självklart kommer jag skriva så mycket som jag kan nu när jag är bortrest för vi har ju internetuppkoppolng där vi ska bo.

Stockholm

Stockholm

4 december 2009 - 5 december 2009

Backstreet Boys på Hovet i Stockholm.

Norrland, Piteå nr.2

Norrland, Piteå nr.2

7 juli 2009 - 16 juli 2009

Ännu en trip igenom Sverige upp till den lilla staden Piteå. Denna gången blir det att träffa några nya kompisar och ha en sjukt underbar vecka i den norra delen i Sverige!

Rom, Italien

Rom, Italien

19 maj 2009 - 22 maj 2009

En 4 dagars resa till Rom för att se en massa sevärdheter och äta god Italienskmat :)

Norrland , Piteå

Norrland , Piteå

24 oktober 2008 - 2 november 2008

Äntligen är det den resan som jag verkligen har längtat efter.

Las Palmas

Thailand, Phuket

Thailand, Phuket

18 mars 2008 - 9 april 2008

Thailand med familjen!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Josefine uppdaterar sin resa