On my way
söndag 17 mars 2019 - Kochi, Kerala, Indien

Jag hade ställt klockan på 12 för att hinna i lugn och ro lägga ner det sista. Jag tittade sista gången på kl 23.18 och tänkte, nä nu är det ingen idé att somna. Självklart somnade jag som en liten grisens 😴😴 23.50 knackar det på dörren. Där står Amil och väntar på mig.

Så överväldigad av kärlek 💕
söndag 17 mars 2019 - Thuravoor Thekku, Kerala, Indien

Shoppat idag inne i Kochi. Vi gick på Princess Street först men sen hittade vi en bazar/marknad bakom som var jättemysig! Hittade massa smågåvor ock smått som får plats i min väska. Reser fortfarande med handbagage. Ska köpa en STOOR resväska i Kolkata. När jag checkat in på hotellet

Time to say goodbye
lördag 16 mars 2019 - Thuravoor Thekku, Kerala, Indien

Idag var det sista behandlingen och att avslutningssamtal. Vi avslutade som vi började med en helkroppsoljemassage med bastubad. Väldigt skönt! Samtalet kan jag känna inte gav mig så mycket, men det kanske kommer när man kommit hem och landat i detta. Jag är inte beredd att göra en

Svallvågor av oljor
fredag 15 mars 2019 - Thuravoor Thekku, Kerala, Indien

Ännu en morgon med lyckoinjektion via dansen. Åh, älskade dans vad jag saknat dig ❤ 💃❤Idag så lämnade läkaren mig ifred....Så jag kunde bara njuta hela dagen. Det gick höga och kraftiga vågor idag men innan middagen så verkade det lugnt ner sig så då gick vi ner och doppade oss,

Dance is the answer
torsdag 14 mars 2019 -

Vilken dag idag. Vaknade och axlen kändes väl mer eller mindre som vanligt. Rätt skönt! Blev ju aldrig nån dans igår på kvällen så idag skulle vi minsann ha det. Efter morgonyogan så gick jag upp till taket och dansade igenom mitt lilla program. Det var ju bara 26 grader och morgonsol

Som en mänsklig burrito
onsdag 13 mars 2019 -

Då har jag, mest bara axlen  blivit en levande burrito. Först en brun varm gegga följt av uppvärmda stora blad och vara insmorda i olja och en axelmitella på det. Så nu ska det marineras tills kvällen/natten. Verkar som vi får skjuta upp dansen tills imorgon. Jaja.. Blir att päsa i

Jag har ju en fettreserv att leva på 😂😂
tisdag 12 mars 2019 -

Så var denna dag till ända. Lite knasig dag. Jag gjorde min yoga, hällde ut min morgondricka och frukosten som var en juice/smoothie som jag inte kunde få ner. Sa till läkaren att jag helt tappat aptiten och jag fick till svar att så länge toan och allt annat funkar så är det inte så

Från kycklingfilé till minutfilé
måndag 11 mars 2019 -

Idag blev det lite mer slow flow day. Morgondrinken var densamma och helt ärligt så är jag så trött på den. Hällde ut den i handfatet. 🙈 till frukost fick jag en granatäpplejuice som var såå god. 😋Egentligen skulle jag på yogaworkshopen men valde att ta det lugnt och satt och skrev

Water 💦 and elephants 🐘🐘
söndag 10 mars 2019 -

Så Backwaters alltså. Det var skönt att åka buss med AC men det är ju ett äventyr att åka på dessa guppiga vägar. Så roligt att få se lite mer av landet. Dock gjorde vi ert snabbt stopp för vi såg två elefanter🐘🐘, men när vi kom dit så stod de med kedjor på fötterna och det

Ice ice baby
söndag 10 mars 2019 -

Bara ett i-landsproblem. Vår AC funkar sååå bra. För bra! Vaknade mitt i natt och skulle stänga av den, och kolla vem.som vann mello .men helt omöjligt att få den sluta spruta is på oss. Att trycka OFF verkade inte funka. ❄️❄️❄️❄️ Jaja, vi är väl för heta

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Moni uppdaterar sin resa