Två som ÄLSKAR varann o att resa! :o)
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Hemma!
torsdag 27 januari 2011 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så där ja, då var vi hemma igen! När skrev jag sist, på Grand Turk var det ja.. Efter det besökte vi San Juan, St Thomas och BAHAMAS!!! Säger bara BAHAMAS! Nu var vi inte på en av de öarna där alla andra turister finns, utan på rederiets egna del av en ö.. Men det räckte för att vi

Grand Turk

Hej alla! Internetet på båten är inte gratis, så vi får göra lite sporadiska inlägg när tillfälle finns :-) Idag har vi kommmit till vårt första stopp på resan, Grand turk. Solen skiner o vi ska strax hoppa ner i det turkosblåa havet. Ville bara skicka en hälsning så ni vet att vi

Everglades
fredag 14 januari 2011 - Miami, Florida, USA

Hejs! Dag två har kommit o gått.. Idag har vi cruisat runt med vår blåa lilla söta bil.. Har även åkt nåt så häftigt som airboat i Everglades... Det gick undan satan! Kollade in krokodiler som låg o solade sig.. Sen drog vi rätt över Miami ner till Miami Beach.. Kollade in Miami Ink

Framme!
onsdag 12 januari 2011 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hello! Nu har vi äntligen kommit fram till hotellet i Miami.. Efter några mils felkörning så.. ha ha Flygninngarna gick bra, Jocke o jag fick dela på 3 säten både på flyget till Düsseldorf och hit till Miami = LYCKA!!! :-) Nu ska vi krubba nåt o sen zzzzzzzzzzzzzova... Må så gott så

Vart på resande fot igen
lördag 21 november 2009 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hejsan! Nu har vi varit på resa igen.. :-) Egentligen skulle vi inte åka i år.. Men släppa mig lös på internet resulterar i en resa eller så ibland.. :-) Vi sov en natt på Arlanda innan vi åkte för planet skulle gå 7 morgonen efter.. Så vi sov mellan terminal 4 o 5 och det kan jag

Så har man varit i England igen!
torsdag 22 januari 2009 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hello! Nu har vi varit i England ännu en gång.. Vi tröttnar aldrig! :-) Denna gången var vi och såg We will rock you musikalen som är baserad på bara Queen låtar.. Vi tre (jag, mamma o Jocke) diggar Queen hårt så det var ju passande! :-) Sen åkte vi även båt på Themsen vilket vi

Hemma igen o en vecka har gått sen dess också
fredag 26 december 2008 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hej! Nu har vi kommit hem igen efter 2 varma sköna veckor på Kap Verde! Vi bodde på ön Sal som bara bestod av sand.. Inget mer.. *s* Blir det Kap Verde igen nån gång väljer vi en annan ö! Men det har varit bra.. Varmt o skönt o latat oss till tusen! :-) Det fanns ju lite aktiviteter att

1 vecka har passerat
fredag 12 december 2008 - Santa Maria, Sal, Kap Verde

Hej alla glada uppe i norr! Har antligen hittat ett internetstalle som det inte kostar skjortan att sitta pa.. Pa hotellet kostar det 90 SEK for en timme mot 15 SEK dar jag ar nu... :-) Har pa Kap Verde och on Sal ar det lagom varmt (25 typ) och mestadels sol.. Idag har det inte var sa soligt,

Lite bilder!
lördag 16 augusti 2008 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hej hopp! Här kommer lite bilder från vår sommar semster för de som vill (??) se! :-) Semestern är visserligen inte slut ännu, men bilder har jag ju såklart i överflöd redan! Håll till godo! /Kristin o Jocke

Åkt till, varit i och kommit hem från London igen!
måndag 12 maj 2008 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hello! Var i London över helgen för att se musikalen mamma mia bland annat... Den är GRYMT BRA!!!! Har även sett den här hemma i Sverige, men den i London är snäppet bättre faktiskt! :-) Vi hittade även en bra & billig affär mitt på Oxford Street som heter Primark.. Fanns inte där

Mallis

23 december 2011 - 25 december 2011

New York

New York

11 november 2011 - 25 november 2011

Guess what.. Har besökt London ännu en gång!

Guess what.. Har besökt London ännu en gång!

25 juli 2011 - 27 juli 2011

Kärt återseende, Prag

Kärt återseende, Prag

2 juni 2011 - 4 juni 2011

Födelsedagsresa till Prag med darlingen min

Strasbourg

Strasbourg