Måste resa...MER!
hemstad Norrköping, Östergötlands län, Sverige
Senast aktiv - från Sydney, New South Wales, Australien
Ett sista inlägg
söndag 12 december 2010 - Cádiz, Andalusien, Spanien

Ett sista inlägg innan det är dags att bege sig tillbaka till det avlånga landet Sverige. Tack för att ni har följt mig på min resa! En sammanfattning om 3 månader – 12 veckor – 84 dagar •Har en gång lyckats bära ett 6-pack vattenflaskor hela vägen från Carrefour till min

And it goes back and forth
måndag 6 december 2010 - Cádiz, Andalusien, Spanien

You go through changes in your life One second you’ve got it made Next second you’re down in the dumps And it goes back and forth Throughout your whole life What's it like...to be back? KRAM

Jag kramar dig genom rymden
söndag 28 november 2010 - Cádiz, Andalusien, Spanien

Idag är en alldeles speciell och underbar dag, min syster fick en liten(egentligen inte megaliten då han vägde över 4000gram) son för ett par timmar sedan! Wippie! Stolt tia. Denna veckas händelser: måndagen var riktigt..bäng, Tisdag köpte jag en jätterosa resväska, Onsdag lagade vi

En tripp till Granada
måndag 22 november 2010 - Cádiz, Andalusien, Spanien

Har spenderat 5,30 h av kvällen på en buss hem till Cadiz från Granada. Granada var fint, fast inte lika fint som Sevilla. Det var ruggigt kallt både utomhus och inne på hostellet. b u r r. Imorse vandrade vi upp till Alhambra, det var väldigt vackert men vi gick igenom den ganska snabbt på

33 dagar
söndag 14 november 2010 - Cádiz, Andalusien, Spanien

Denna vecka har jag inte hittat 50 euro, men jag har tittat på marken när jag gått förbi katedralen, man vet ju aldrig! Början av veckan gjorde jag inget roligt, pluggade och pluggade. På onsdag hade jag ett exam och senare på kvällen kom Anneli!! Wiippie! Fast hon åker hem redan

En sväng till Gibraltar
söndag 7 november 2010 - Cádiz, Andalusien, Spanien

Veckan som gått har varit flummig. Allt som händer smältar samman till en indisk gryta i hjärnan, både dagarna, skolan, händelserna och känslorna. Jag har känt mig som en zombie. I fredags hittade jag 50 euro på vägen hem från skolan. Den bara låg där bredvid katerdralen, alledels

Elusive
söndag 31 oktober 2010 - Cádiz, Andalusien, Spanien

Imorgon börjar min 6:e vecka här i Cadiz, vilket märks iaf i skolan då grammatiken börjar bli svår. Snart har jag alltså varit här halva tiden, känns jätteknasigt. Tiden har gått jättefort hittils och jag antar att andra halvan också kommer göra det då vi har massa roligt inplanerat

Rompeolas
söndag 24 oktober 2010 - Cádiz, Andalusien, Spanien

Vilken trevlig söndag det har varit! En springtur längs havet på morgonkvisten innan alla turister/spanjorer börjat härja. Lite morotspannkakor och solning på playan efteråt. Underbart! Idag har det varit varmt i Cádiz fast inne i lägenheten är det så svinigt ruggigt, händerna och

måndag 18 oktober 2010 - Cádiz, Andalusien, Spanien

Har egentligen inte så mycket att skriva men: 1. Har äntligen hittat linjerat block efter 4 veckors letande. Jag fann det i en kinesaffär. I kinesaffären köpte jag även ett par rosa stenhårda tofflor för 3 euro. 2. Det börjar bli höst här, det är typ bara vi på skolan och andra

Sevilla!
måndag 11 oktober 2010 - Cádiz, Andalusien, Spanien

Förra veckan spenderades mestadels i skolan, på playan och på några barer. I onsdags åt vi Tapas på vårat favourithak och för att vara lite modiga beställde vi in nya tapasrätter, ajabaja! En tapas var njure och det var det vidrigaste jag ätit, jag kräktes i munnen medan jag tuggade.

Aussie time

Aussie time

17 september 2013 - 20 juni 2014

Finally going!

Cadiz

Cadiz

25 september 2010 - 17 december 2010

Plugga Spanska i Cadiz woop woop!

Blandat

Blandat

8 mars 1992 - 7 juni 1995

AISL. tre år i london. florida resa, gambia resa, bulgarien och självklart antibes i La France och Danmark.

It's all about the benjis!

It's all about the benjis!

5 september 2007 - 31 december 2007

Meep Meep!! 5 september bär det av :D wippoie

Edinburgghhaaaa

Edinburgghhaaaa

11 september 2006 - 6 november 2006

Wiee, I'm moving to Scottland, Edinburgh snart.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Kristin uppdaterar sin resa