Luthagen i mitt hjärta! :-)
hemstad Uppsala, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
ljuset i tunneln närmar sig
onsdag 29 mars 2006 - Fernie, British Columbia, Kanada

Ja det var väl dags att skiva lite mer nu eftersom det gått ett tag sedan jag skrev sist. Där jag slutade förra gången stod jag med en trasig bräda och lite skrubbsår. Så hur gick det då? låt oss en en gång vrida tillbaka klockan. Jovisst var det garanti på brädan, så ung en vecka

ajajaj vad ont det gör
söndag 5 mars 2006 - Fernie, British Columbia, Kanada

ett par veckor har gått sedan sist så det är väl på sin plats att man plitar ner lite text i dagboken igen.. Det har faktiskt hänt en hel del den senaste tiden, vi börjar i kronologisk ordning enligt det anglo-saxiska räknesättet. Veckan som följde efter superbowl bjöd inte på så mkt

Superbowl och bud!
lördag 11 februari 2006 - Fernie, British Columbia, Kanada

OBS! Ar det nagon som kanner att han/hon vill skippa uppsala i mars for lite skon akning i Klippiga bergen sa kontakta mig! Vi har plats i varat hus och det finns aven mojligheten att kopa ett sasongskort for runt 1000-1500 kr och boendet kostar runt 2000 kr for en manad. Maila mig pa,

POW POW POW
tisdag 17 januari 2006 - Fernie, British Columbia, Kanada

så efter lite klåp från både min och flygbolagets sida så är jag nu framme i min nya hemstad, vilket känns hur bra som helst! dock så var det inte spec trevligt när jag kom fram hit natten till lördag.. Fredrik, en av de jag bor med, hade lovat att hämta mig vid busshållsplatsen kl 3

veckans tabbe(!)
fredag 13 januari 2006 - Calgary, Alberta, Kanada

Start spreading the news I'm leaving today I want to be a part of it, Newark, Newark! Sa kan man nog saga att min themesong later nar jag val star pa arlanda redo att checka in mina stora vaskor. Eftersom man fran USAs sida misstanker mig for att vara trejdeman i Usamas kompisforening har man

det drar ihop sig...
söndag 8 januari 2006 - Uppsala, Uppsala län, Sverige

Godagens! det var ett tag sedan mina fingrar malde över ett tangetbord för att uppdatera folkstammarna i svea kring, först 7, sedan 6, sedan 4, sedan 3, personers äventyr ute i världen.. Nu har dock tiden kommit igen för mig att "vässa" tangenterna för att så pass livligt och färgstarkt

ähh, nu drar vi hem...
tisdag 10 maj 2005 - Bangkok, Thailand

Jahapp, om ett par timmar kommer taxin for att ta oss till baten som ska ta oss till bussen som ska ta oss till bangkok. Resan borjar narma sig sitt slut. Koh pangang ar lite av en partyo med fester som, i storleksordning, full moon, half moon, och black moon party. Sjalvklart lyckades vi planera

stay three weeks, sen we go home
fredag 29 april 2005 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

nar man plotsligt ser en bebiselefant komma lunkande i morkret med ett blinkande cykellyse fastsatt pa svansen sa betyder det att man antingen befinner sig pa bengt-akes budgetcirkus ute vid granby ishall eller att man ar mitt i bangkok, thaliands huvudstad. For oss ar det det senare och det kanns

Avrundning
lördag 23 april 2005 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Tjenahejsan! Det ar nu dags for mig att avrunda den har australienresan! Jag har spenderat de senaste 4 dagarna sjalv har i byron och det har varit helt fantastiskt! :) Skamt astido, sjalvklart har jag saknat grabbarna men det har faktiskt varit ganska skont att vara sjalv ett tag. Dessutom har

Same same but different
torsdag 21 april 2005 - Bangkok, Thailand

Hej! Vi far be om ursakt for att vi legat lite pa latsidan vad det galler resedagboken. Ni som kanner oss vet att vi ar riktigt duktiga pa att skjuta upp sana har tidskravande saker. Nu ska ni iallafall fa en liten uppdatering pa vad som hant sen sist. Senaste gangen vi horde av oss var i Hua Hin.

över snöstänkta berg ska vi gåååå

över snöstänkta berg ska vi gåååå

10 januari 2006 - 26 april 2006

7 månader av svea var allt jag klarade! Nu kör vi Fernie, Canada istället och suger in lite torrt puder! AIIIITTT?!

Luffa i australia och Thailand

Luffa i australia och Thailand

21 september 2004 - 13 maj 2005

SKRIV MER KOMENTARER FFS!!!! snalla..... Sju slackers packar ryggsäckarna och beger sig mot Sydney för att leva, bo och festa! :-) Sydney först ett par månader, sen Nya Zeeland ett tag sen tillbaka till sydney för att resa upp längs kusten, typ.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Hannes uppdaterar sin resa