Luthagen i mitt hjärta! :-)
hemstad Uppsala, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
kamerajavlen gick sonder i byron...

Sa sitter man har igen.. Det har val gatt ca 4 manader sedan man utnytjade internetcafeet i manly. Har har man suttit sa manga ganger och plitat i denna dagbok, last och skickat mejl och last spannande fotbollsresultat som man senare diskuterat i lghn som bara ligger fem minuter har ifran... Det

LOK1: on the road again!
fredag 8 april 2005 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Sa var vi antligen fria igen! jobbet tog slut i lordags for mig sjalv, gustav tva dagar tidigare och joje, ja han hade ju inte jobbat pa tva hela veckor... Nickis som behovde pengarna stannade kvar for att jobba lite till medan vi andra direkt pa sondagen satte oss pa bussen ner mot Surfers

LOK1:Vaga hata mattor!
onsdag 23 mars 2005 - Brisbane, Queensland, Australien

Nej nu blommar fasiken blomkalen, baltrosen och challottenloken, svesse och sofie hinner skriva tva inlagg imellan mitt! Lat oss nu ga till botten med detta delikata problem. Sjalvklart kan man juh skylla pa att de har kommit till ett nytt land och lamnat ett annat bakom sig men jag vet att det

LOK2 i Thailand!
söndag 20 mars 2005 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Det var inte forran vi steg av planet i Bangkok som vi forstod hur langt hemifran vi eg. ar. Det likande ingenting vi nagonsin sett tidigare!! Lite halvforvirrade fick vi iaf tag pa en buss som skulle ta oss till Khao San Road, en valkand gata mitt i Bangkok. Efter en 40 minuters bussresa blev vi

LOK2 sager hejda Australien=(
tisdag 15 mars 2005 - Sydney, New South Wales, Australien

Da var den har, sista dagen i australien. Planet till Bangkok lyfter om 6 timmar, maste saga att det kanns lite trist att aka harifran.. Men thailand blir sakert jattekul nar vi val kommer dit det med. Har precis inhandlat ett gameboy for att pigga upp flygresan: ) Blir tetris for hela

LOK1: Alla alskar Irwin

Hoj Hoj! Har nu stannat sista gangen innan storstaden Brisbane ska besegras. Dar ska vi aven kanske stanna och jobba eftersom nan javel skurit hal i pengapungen vars resultat de flesta kan forsta... Men eftersom brisbane inte ligger vid kusten kan beachlivet bli svart och darfor finns aven chansen

LOK1:Bilder a liknande..
måndag 21 februari 2005 - Hervey Bay, Queensland, Australien

Hej igen! Har precis lamnat helvetet... Vi talar alltsa inte om det dar brinnande stallet med roda lirare med horn och liknande utan det handlar om Mackay... Dit vill man inte ens onska sin varsta fiende.. For att ge en malande beskrivning sa kan det jamforas med Bolanderna, en varm sommarsondag.

Lok2
torsdag 17 februari 2005 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Halla alla! Har kommer ett kort litet inlagg fran oss i lag 2 Ingen av oss ar ju direkt nagra storaskrivare i resedagboken men vi far val forsoka o plita ner nagra ord! Vi har gjort ungefar detsamma som som lag 1 minus alla utflykter: ) ( maste ju spara lite pengar ) Den 7:de landade vi i

LOK1:En sjoman alskar havets vag!
onsdag 16 februari 2005 - Airlie Beach, Queensland, Australien

kara dagbok! Mkt har hunnit handa har nere vid kusten! som vanligt tar vi det i kronologisk ordning. Vi anlande i Carins den 28 januari. Nar vi klev av fran den splitternya airbus 320 mottes vi av varme, mkt varme, fuktig varme som var valdigt varm. Var som att ga in i en bastu och klockan var

LOK1: Och sa var vi bara fyra..
måndag 31 januari 2005 - Cairns, Queensland, Australien

Jahapp, sa var vi som sagt bara fyra. Lundin har stegat in och delat upp gruppen i Lag Ostkust 1, Lag Ostkust 2 och Lag Ensam-lite-overallt. Lagen bestar nu av: Lag Ostkust 1: Hannes Ullman 20 ar, Mangarig forfattare av reselektyr och framgangsrik saljare inom byggsektorn. Gustav Personne, 20

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Hannes uppdaterar sin resa