Tar mig en liten tripp...
hemstad Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige
Simmat med Wanda :)
torsdag 4 oktober 2007 - Valletta, Malta

Delfiner! I går simmade jag med delfiner, vilket var helt underbart !!! Det började med att vi blev upphämtade efter skolan och skjutsade till ett ställe som kallas för Mediterraneo. Väl där fick vi skriva på ett papper, likt ett kontrakt, där vi var tvungna att godkänna alla regler

På väg mot 2 veckor....
torsdag 27 september 2007 - Valletta, Malta

[b]Hallå igen![/b] Kände att det var dags att skriva lite här igen, då jag snart har hunnit med att vara här nästa i två hela veckor. Tiden går väldigt fort nu när man kommit in lite i vardagen här men det är bara skönt, för det kan vara rätt jobbigt med en massa dö tid. Som

Snart ett dygn!
måndag 17 september 2007 - Valletta, Malta

[b]Hej där![/b] Nu är jag här och har snart här ett dygn och jag kan bara säga att det är [i][b]VARMT!!! [/b][/i]Ca 30 grader ute. Phew! Flygresan hit gick som det brukar, lite allmänt kaotiskt. Började med jättelång kö på Kastrup till incheckningen, vilket ledde till att planet blev

Resan i mycket korta drag
tisdag 16 januari 2007 - Peking, Kina

[i] Jag hade tänkt att jag skulle skriva lite i dagboken medan jag var i Peking men det visade sig vara lättare sagt än gjort. Deras Internet var inte det bästa och det var nästintill omöjligt att surfa på svenska hemsidor. [/i] Detta hände iaf: [b]5 jan Fredag :[/b] Flyger från

St Julians

16 september 2007 - 15 december 2007

Åker ner till Malta för att fräscha upp engelskan och förhoppningsvis ta en cambridgeexamen...

Kina

5 januari 2007 - 15 januari 2007

Åker för att hälsa på min [i]härliga[/i] vän [b]Maria[/b] som är nere och pluggar i Peking. En lång men kort resa...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lisa uppdaterar sin resa