Tidsfördriv
tisdag 24 oktober 2006 - Sousse, Tunisien

Resstart. Destination Arlanda. Om cirkus 8 timmar bär det iväg till Tunis....men i väntan på avresa försöker vi tappert fördriva tid...men de går väl lite sisådär. Försökte desperat få se på desperate housewifes, men utan resultat, tydligen skulle cafèt med tv stänga klockan

vs Paraguay
torsdag 15 juni 2006 - Berlin, Tyskland

Matchen mot Soca-Warriors slutade ju inte riktigt som vi hade tänkt oss =/ Nu måste vi ta 3 poäng av Parra ikväll! Veckan som gått har lysts upp av våra underbart härliga grannar. Bosse, Ante, Björna och Tommy Blom är alla orginal som man kommer att minnas länge.. I förrgår upplevde vi

vs Trinidad & Tobago
lördag 10 juni 2006 - Dortmund, Nordrhein-Westfalen, Tyskland

Första matchen i 2006 års VM är idag!! =) Vägen hit har varit lång men trivsam. På tåget Umeå-Götet träffade vi Tomas och Johannes, två fans från Umeå som verkligen var taggade ;) Vi lirade poker och drack öl i restaurang-vagnen tills dom stängde vid midnatt. Natten fortsatte då

Hemfard!
söndag 28 maj 2006 - Bangkok, Thailand

Farjan till Krabi fick vanta ett dygn, nar vi kom pa att Champions League-finalen var samma kvall. Efter att kakat kanske Asiens godaste BBQ/Seafood/Sushi-buffe tog vi en Swedish bucket och nagra ol pa Reggae-Bar. Nar vi sag pa den "frivilliga" thaiboxningen innan fotbollen sag vi Thea ga forbi..

Ö-luffning
onsdag 17 maj 2006 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hejsan igen! Gar lite segt for oss med denna dagbok ;) men vi gor sa gott vi kan! Innan vi lamnade Malaysia for Thailand hann vi iaf besoka 2 till oar; Penang och Langkawi. I Penang shoppade vi lite och Patrik fixade ett lakarintyg pa Island Hospital (som senare skulle visa sig vara vardelost).

Malaysia; KL & Perhentian Island
torsdag 4 maj 2006 - Kuala Besut, Terengganu, Malaysia

Efter vi lamnat Fraser hade vi sedan tidigare bestamt att spendera natten pa varsin bank pa busstationen (snalhet.) Bussen gick 05:50. Patrik som hade lanat en uppblasbar kudde fran sin syrra sag fram emot en ratt skon fard men blev snabbt besviken nar kudden pajjade helt utan anledning ;) I

Aussie
måndag 17 april 2006 - Gold Coast, Queensland, Australien

Antligen fick vi kanna pa varmen igen! :) Vi fick ett mail av Thea och Karen dagen innan vi drog till Sydney. Dom foreslog en hel del aventyr som dom tyckte att vi skulle hanga med pa.. Vi akte med sangaren fran Soundtack of our lives till flygplatsen och nar vi traffade tjejerna pa YHA city i

"EXTREME!!"
söndag 2 april 2006 - Dunedin, Otago, Nya Zeeland

Lite konstigt kandes det att satta sig pa bussen till Nevis Bungy helt sjalv men det visades sig att jag (Patrik) var i gott sallskap. Stamningen var spand pa vagen dit. Nar vi sedan kom ut till "korgen" vi skulle hoppa ifran blev det lite pirrigt. Maja, en svensk tjej fran halsingland, var

Cave Rafting och Skydive!
onsdag 29 mars 2006 - Queenstown, Otago, Nya Zeeland

Hej Allehoopa! Nu ar det ratt mkt att beratta sa det blir en sammanfattning av allt. ;) Dagen efter "Hobbiton" blev det bubbande kallor och en stor geijser i Wai-o-tapu som efterfoljdes av ett besok pa Rainbow springs nature park. Dar sag vi pa alla mojliga olika djur , coolast var Kiwin och en

Delfiner + HotWaterBeach
tisdag 21 mars 2006 - Rotorua, Bay of Plenty, Nya Zeeland

Dom ar hur coola som helst. Vi fick se en flock pa 10-15 djur efter vi kort typ 30 min. Dom ar sa nyfikna att dom kommer anda fram till baten for att kolla vem/vad det ar. Tyvarr blev det ingen simning tillsammans med dom pga att de hade en nyfodd baby-delfin i gruppen. Vi fick ocksa se en massa

Pat & Carmen doin it Tunis-style

Pat & Carmen doin it Tunis-style

24 oktober 2006 - 2 november 2006

Solig soltripp till Sousse, Tunisien

Fotbolls VM 2006

Fotbolls VM 2006

6 juni 2006 - 25 juni 2006

Stor fotbolls-fest i Tyskland!!

Valiant

Valiant

2 mars 2006 - 29 maj 2006

Umeå --> Sthlm Sthlm --> New York New York --> Hawaii Hawaii --> Auckland Christchurch --> Sydney Sydney --> Kuala Lumpur Bangkok --> Sthlm Sthlm --> Umeå

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Patrik uppdaterar sin resa