Liten liten Kolean som älskar att resa!!
hemstad Örebro, Örebro län, Sverige
Senast aktiv - från Ella, Goa, Indien
Borta bra...
onsdag 14 januari 2004 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Sandra: Jo, vi skulle ju skriva ett litet meddelande o tala om att vi ar val hemkomna i det kyliga Sverige hos vara varma familjer... o jag har fortfarande inte lart mej att skriva med de tre svenska bokstaverna... typiskt mej sakert. Alla undrar ju hur vi haft det o hur det kanns att komma hem o

Mer dramatik!
onsdag 26 november 2003 - Bangkok, Thailand

Mahlin: Var sista dag pa Krabi blev dramatisk den med. Nar vi narmade oss stranden gjorde en av de mannen en konstig min till oss. Vi forstod att nagot hant men inte vad. Nar vi narmade oss motte vi poliser och sedan en avsparrning mitt pa stranden. Folk stod i ko for att vittna, i avsparrningen

Sandras version av dramatiken
fredag 21 november 2003 - Bangkok, Thailand

Sandra: Innan vi lamnar Phi Phi, sa maste jag bara beratta att vi sag disneyfilmen "Finding Nemo" dar, a den maste ni bara se, den ar sa himla harlig! For er som redan sett den: -Vem ar det som ar orange? -Det ar jag -Vem ar det som ar orange med vita rander...? -Det ar oxa jag, a nasta ar oxa

Mahlins version av dramatiken
fredag 21 november 2003 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Mahlin: Utsikten fran viewpointen pa Phi phi var fin. Vi rusade upp pa 15 min, enligt var guidebok skulle det ta 40 min. Undrar vad de gjorde pa vagen. Efter Phi phi bar det av till Krabi. Forst en mycket behaglig battur till Ao Nang, ca 2h. I horisonten borjade vi da skymta ett maktigt ovader.

Pippi
torsdag 13 november 2003 - Bangkok, Thailand

Mahlin: Nu ar vi pa Pippi oarna. Ko lanta var finare men nar solen gatt ned, dvs saga klockan 18 fanns det inget att gora. Jag upprepar: inget. Vi lyckades dock halla lag budget, sparar till julkappar i Bangkok nu. Tog farjan hit, har skulle det vara mer fest. Ko lanta var vackrare men har finns

Pricken
söndag 9 november 2003 - Bangkok, Thailand

Sandra: Vill bara gora ett kort inlagg o beratta att jag numera ser ut som en dalmatin, med skilnaden att de ar svarta o vita o jag ar gul o rod... har med andra ord myggbett pa hela kroppen. For att gora det lite lattare att forsta hur manga det ar sa har jag 16 stycken pa hogerhanden o lite mer

Is your name Sandra?
fredag 7 november 2003 - Bangkok, Thailand

Sandra: Jooo det var sahar...vi hade sovit ungefar 5 timmar nar klockan ringde o vi skulle ga upp for att flyga fran Hanoi via Ho chi minh till Singapore. Checkade ut fran hotellet o tog taxin till flygplatsen. kollade pa tv-skarmarna efter var vi skulle checka in men var flight fanns inte med an.

Mycket dimma, lite trekking
torsdag 30 oktober 2003 - Hanoi, Vietnam

Mahlin: Var trekking i Thailand var toppen sa vi akte med stora forhoppningar med nattaget upp till Sapa for tre dagar trekking. Det borjade inte sa bra... Nar man aker tag behover man en tagbiljett, det hade vi. Tagbiljetten visar man for konduktoren, det gjorde vi. I Sverige nar man gar av ett

PINSAMT VARRE!!
fredag 24 oktober 2003 - Hanoi, Vietnam

Sandra: Oj oj oj vad vi skams!! Ibland ar vi MER an bara pinsamma... Forst vill jag bara fraga hur manga som vet vem som ar chef pa skansen?! O sen vill jag fraga hur manga som skulle kanna igen henne om de traffade henne.. o tillsist vill jag aven fraga hur manga som tycker att vi borde skammas

Battur, buss o Hanoi
måndag 20 oktober 2003 - Hanoi, Vietnam

Mahlin: Pa torsdagen (i Nha Trang) bokade vi in en battur genom var "farmor" pa hotellet, underbar tantaluring. Skulle innehalla lite snorkling, besoka lite oar, lunch, underhallning o sant. Det var lite alla mojliga pa baten: tva studenter fran Umea, ett hogljutt austrlienarpar (deras accent fick

En Resande Saga

En Resande Saga

6 oktober 2006 - 1 november 2006

Saga ska upptäcka Indien med sina två vänner och två ovänner.

utan snus i hundra dagar

utan snus i hundra dagar

2 september 2003 - 11 december 2003

kolean på vift

kolean på vift

3 september 2002 - 6 december 2002

En liten kolean på endast 19 år ska ut å prova sina färdigheter i den stora staden Dublin. Vilken tur för henne att hon har sin stora starka pojkvän o två andra pojkar med sig oxå!!!

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sandra uppdaterar sin resa