Jobbet fixat!
torsdag 24 juni 2010 - Torrevieja, Valencia, Spanien

Jag misstänkte att det inte skulle ta alltför lång tid innan jag skulle hitta ett jobb, men att det skulle vara såhär enkelt trodde jag aldrig. En ung kvinna som jobbade som bartender på Temple inne i Torrevieja nästan flög på mig när hon hörde att jag var i Spanien över sommaren och

Då var man här!
lördag 28 april 2007 - Fredsgatan 7, Ludvika, Dalarnas län, Sverige

Då var man i Dalarna. Väldigt trevligt folk o mycket goa hundar här.. Denna gången fick våran hund också hänga med ut och resa. Hon njuter fullt ut =) Fast hemresan i morgon kommer nog bli mindre rolig. Det är okej att åka långt när man har ett mål, men det är inte alls lika roligt

Reunion i Amsterdam

Reunion i Amsterdam

29 april 2010 - 2 maj 2010

Det blir en långweekend i Amsterdam för att träffa vänner från Barcelonaresan -08.

Början på något nytt - Torrevieja

Början på något nytt - Torrevieja

18 juni 2010 - 10 februari 2011

Åker med enkelbiljett ner till Torrevieja, för att första veckan fira styvmorfars 70års-dag och midsommar. Sedan är det dags att skaffa jobb och bosätta sig. När jag åker hem får vi ta då ;)

En snabbis till Salamanca

En snabbis till Salamanca

8 maj 2010 - 14 maj 2010

Efter att ha läst spanska tappert i 7 år så bjuder skolan oss flitiga steg-5:or på en språkkurs i Salamanca.

Christmas in New York

Christmas in New York

19 december 2009 - 3 januari 2010

Firar jul & nyår i New Jersey med min amerikanska släkt. Flera besök i NYC ska vi självklart hinna med också :)

Party i Magaluf/PalmaNova!

Party i Magaluf/PalmaNova!

11 augusti 2009 - 19 augusti 2009

Första gången jag besöker Mallis! Åker tillsammans med Carro & vi planerar att festa rejält hela veckan. Ett härligt slut på mitt sista sommarlov :)

Hälsa på Ramona I Zürich!

Hälsa på Ramona I Zürich!

12 april 2009 - 16 april 2009

Ska hälsa på en vän från min första språkresa i Schweiz. Ska bli roligt!

Dags att uppleva Murcia

Dags att uppleva Murcia

25 oktober 2008 - 2 november 2008

Åker till Murica tillsammans med två spanskalärare & Alexandra i min spanskaklass för att bo hos en spanska familj.

Back to Torrevieja

Back to Torrevieja

11 oktober 2008 - 18 oktober 2008

Till Torrevieja med mor min och liten syster min. (:

!Vamos a Barcelona!

!Vamos a Barcelona!

5 juli 2008 - 25 juli 2008

Språkresa i [b]Barcelona - Mataró [/b]tillsammans med [i]Alexandra[/i].

Återigen i Florida!

Återigen i Florida!

8 februari 2008 - 22 februari 2008

2 veckor i Pompano Beach & förhoppningsvis en sväng till antingen Key West eller Bahamas.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lillie uppdaterar sin resa