Hej mina vänner! Ska nu tillbringa 4 månader i Vancouver och i Whistler. Hoppas på många fina skiddagar med puder!
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Björnen
fredag 7 december 2007 - Whistler, British Columbia, Kanada

Vi såg en björn I Village I tisdags. Helt sjukt söt var den. Jag ville kappa den men Ryan sa att jag borde avstå. Det sjuka var att ca 2 minuter eller kanske 1, 40 minuter innan berättade jag för Ryan att jag önskade att se en björn och hur läckert det skulle va. Han sa att alla björnar

Sun Peaks
måndag 3 december 2007 - Whistler, British Columbia, Kanada

Vi har varit I sun peaks i helgen! Det var "kick start camp" för k1s och k2s. Lisa var chockad när vi stod på parkeringen i Vancouver där vi inväntade den största andelen av barnen. Alla skrek och sprang överallt och bråkade om platser i minibussarna. Efter typ en halvtimme på

Strålande sol & Puder!
söndag 2 december 2007 - Whistler, British Columbia, Kanada

Snö, snö och mera snö. Hela dagen snöade det oavbrutet. Jul pyntet sätts upp överallt och mysfaktorn bara stiger & stiger. Jag hade inte tänkt åka upp på berget på morgonen dagen efter detta snöfall men vem kan motstå den frestelsen och varför ska man iöverhuvudtaget tänka på att

Whistler
lördag 1 december 2007 - Whistler, British Columbia, Kanada

Vi landade i Vancouver efter en ganska så hektisk resa då vi nästan missade vårat anslutningsplan i London och där Lisa förövrigt ätit en äcklig bagel som kostade hela £4. Vi mellanlandade lite hemma hos Maria och Amanda i några dagar innan vi fortsatte med bussen till Whisslan. Jet

Hej da Whistler mountain...
lördag 28 april 2007 - Whistler, British Columbia, Kanada

Svingande i en liftstol..rattare sagt i orange chair. Hela berget ar tomt, forutom ett gang coacher som inte riktigt vill slita sig fran denna underbara plats.. Dinglande i Orange chair, och solen lyckas bryta sig igenom molntacket som inte verkar vara sa tjockt trots allt. Utsikten over Whistler

Whistler
lördag 28 april 2007 - Whistler, British Columbia, Kanada

Ledsen att jag varit sa dalig pa att uppdatera min dagbok! Det har hant massor av kula saker och jag vet att jag borde skrivit om allt allt eftersom... men nu sitter jag har och far val beratta lite om varje. Jag borjar med Whistler Cup. En langhelg full av aventyr. Min sista helg som coach... Jag

Cowboygirls!
söndag 25 mars 2007 - Fernie, British Columbia, Kanada

Dagarna bara rinner ivag... Det gar alldeles for fort nar man har kul! Aven om det regnat som FAN och man blivit fullkomligt dygnsur pa 10 minuter har jag verkligen roligt...och vem kan klaga nar man har en stor hot tub att varma sig i pa eftermiddagarna, far dricka massor av kall ol och ata

Och jag drog till Fernie
torsdag 22 mars 2007 - Fernie, British Columbia, Kanada

Nu undrar ni sakert vad som fick mig att pa 2 minuter bara bestamma mig att aka till Fernie. Jag blev tillfragad av huvud coachen Willy om jag ville folja med pa ungarnas Provincials, vilket ar tavlingar for alla K1:or i British Columbia. Jag sa YES! Sjalvklart! vilken chans, och kul att se

Gransen ar inte att leka med
fredag 16 mars 2007 - Vancouver, British Columbia, Kanada

I dag tog maria och jag bilen ner till Amerikanska gransen! Kul...Nej..Gransen ar inte att leka med! Man blir arg, frustrerad och bryter mot regler bara for att man inte har nan koll alls! Tur att manniskorna som jobbar dar nere inte forstar svenska! Om de hade forstatt svenska hade jag, men

Visum & Shopping
onsdag 14 mars 2007 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Är nere i Vancouver för att fixa mitt Arbetsvisum. Jag har fått jobb som Coach för Wmsc. Det är ju skitbra! Jag ringde typ 100 nummer för att ta reda på vart jag kunde fixa visumet, men alla nummer ledde till automatiska kärringar som sa: press one if...Press two if.. press three if..osv

Whistler 2008

Whistler 2008

16 november 2007 - 18 april 2008

Hej Alla Glada!! Nu är jag tillbaka till Whistler igen! Det känns helt underbart! Denna gång finns oxå Lilla Lisa vid min sida och vi två ska nu ut på äventyr! Jippie!

Whistler BC/Vancouver

Whistler BC/Vancouver

16 februari 2007 - 7 maj 2007

Först till Vancouver sedan väntar Whistler!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lina uppdaterar sin resa