Lev livet som om varje dag vore den sista, det är mottot som jag lever efter. Världen är till för att upptäckas och jag kommer se till att få uppleva så mycket som möjligt!
hemstad Arvika, Värmlands län, Sverige
Senast aktiv - från Surat Thani, Surat Thani, Thailand
Long time no see
måndag 3 januari 2011 - Surat Thani, Surat Thani, Thailand

Kära lasare, sorry for att jag har vart sa franvarande! men man reser och har lixom inte riktigt tid till att skriva sa mycket, men ska forsoka att battra mig! 23 dec-27 dec firade vi jul pa koh tao, vi akte tillbaka till denna underbara ö. Pa julafton sa borjade vi dagen med att ha en mysig

Koh Phangan
tisdag 21 december 2010 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Kara dagok! Lina och Maja har det helt fantastiskt bra har!! Vi har under 2 dagar hyrt mopeder och kort runt denna ö. Vi har besokt 2 vattenfall, saaa vacket, badat i dem och klattrat runt i djungeln. I dag laddar vi batterierna for att i kvall ar det stoooora FULL MOON PARTY!!! Kommer att bli

Shark bay was scary!!!!!
fredag 17 december 2010 - Ko Tao, Ko Tao, Surat Thani, Thailand

I gar va jag maja och en snall dykkille pa lite aventyr. Vi hyrde moppar och akte till en plats som heter shark bay, sjuuuukt vackert! De va nastan ingen annan dar forutom tva som bodde i en bungalow lte langre bort. Vi klattra ut till nagra stenar med vara saker och tog pa oss vara snorkel masker

Koh tao, vilken vacker plats
torsdag 16 december 2010 - Arvika, Värmlands län, Sverige

Vi befinner oss nu i koh tao, en liten ö som ar fantastisk pa alla satt och vis, underbar miljo och super mysiga manniskor. Vi har dykt varje dag, maja blev precis klar med open water och jag ar fardig med advanced, score for oss. Har vart helst sjukt roligt! Djupdyket pa 30 meter var awesome,

Oh what a day, lucky Buddha day!
fredag 10 december 2010 - Bangkok, Thailand

Ingen sömn på hela natten, var nog tyvarr fast i svensk tid. Sa kl 05 30 efter att ha gjort lite rump övningar så bestamde vi oss för att starta dagen tidigt och gå upp. Fortfarande mörkt ute, solen gar inte upp har fore 7. Vi satte pa oss lite klader och vara flipflops och gick en tur ner

One night in Bangkok
torsdag 9 december 2010 - Bangkok, Thailand

Hej välkommna till min lilla reseblogg! Vi har nu äntligen landat i Bangkok efter en minst sagt spännande flygresa, Ukraina tillhör verkligen inte mina favorit länder! 05.00 pa morgonen landa vi har i varmen, tropiskt! Forsokte fa i oss lite mat pa flyplatsen som inte ser ut som mat vi ar

Lina and Maja goes Asia and Indonesia

Lina and Maja goes Asia and Indonesia

8 december 2010 - 26 februari 2011

Vi kommer att under 3 månaders tid resa runt bland olika länder, Vi kommer att börja våran resa i Thailand och fortsätta dit vinden bär oss. Dykning, klättring, sol och bad ligger på agendan!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lina uppdaterar sin resa