Linda som besöker USA. Först California o sen Florida 2.a gången
hemstad Ystad, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Ystad, Skåne län, Sverige
Sista dagen
onsdag 2 oktober 2019 - Bergamo, Lombardiet, Italien

Hej! Vår sista dag började med ösregn men sen blev det mer o mer sol så inget att klaga på.Frukost var bra även på hotell City. Men p g a vädret stannade vi inomhus ett tag och passade på att vila, packa o läsa. Efter Utcheckning lämnade vi cabinväskor  i reception medan vi gick ut

Båttur och Dezensano
tisdag 1 oktober 2019 - Desenzano del Garda, Lombardiet, Italien

Hej! Idag har vädret varit blandat men mestadels soligt, kanske runt 23 grader i snitt. Det passar mig utmärkt.Efter frukost och utcheckning  köpte vi båtbiljetter och satte oss vid hamnen o väntade på vår båt till DezansanoVi åkte  typ en flygbåt som tog 2 timmar.  Lite skakig men

Bergbana och födelsedag
måndag 30 september 2019 - Malcesine, Veneto, Italien

Hej!Idag är det pappas födelsedag. Jag grattade honom med en tidning o biljett till Joe Labero. Sen hade vi långfrukost med relativt mycket att välja på. Kakor ingår alltid i frukost härVi åkte sen bergbanan ”Funivia Malcesine ” upp till berget Monte Baldo. Rätt lång kö men

Dag 2 var nästan helt smärtfri
söndag 29 september 2019 - Malcesine, Veneto, Italien

Hej!: Jag hörde mkt av trafiken o folk pratade o skrek utanför vårt hotell Albergo de Svolta natten som gick.Men sov nog ändå 5-6 Tim i en ovanligt skön hotellsäng. Stort plus för det.Frukost var också bra men ett minus var att personalen var usel på engelska.Beställde taxi till

Första dagen var inte problemfri
lördag 28 september 2019 - Brescia, Lombardiet, Italien

Hej!Min käre sambo o mina ljuvliga döttrar lämnade pappa o mig vid tåget.Vi började alltså resan med tåget från Svarte till Kastrup utan några problem alls.Även på flygplatsen flöt det på bra och det var skönt att vi hade gott om tid på oss. Vi åt god lax på ett ställe som hette

Nästsista dagen
onsdag 9 oktober 2013 - Chania, Kreta, Grekland

Hej! Tiden går fort...imorgon förmiddag lämnar vi vårt hotell så det blir till att packa ikväll när barnen sover! Igår kväll var det Bamseshow med olika barnsånger o alla figurerna deltog. Alice gillade det väldigt mycket. Det varade 20 min bara men det är rätt lagom. Idag fick hon

Soligt idag igen
tisdag 8 oktober 2013 - Chania, Kreta, Grekland

Hej! Solig dag igen o högre temperatur men lite vind än. Skönt utan att man svettas hela tiden. Igår åt vi på en finare restaurang. Först fick vi 5 kalla förrätter o efter det 3 varma förrätter o nästsist fick vi in en tallrik med en mix av grillat kött o potatis. Som avslutning stod

Sol vid pool mm
måndag 7 oktober 2013 - Chania, Kreta, Grekland

Hej! Idag har det varit nån grad varmare o mindre vind. Vi har solat vid poolen medan Alice plaskat runt i vattnet. Vi har också solat på balkongen o då kom clownen Charlie förbi o talade med Alice. Hon visade sina nya foppa-tofflor o barba bl a. Charlie frågade Alice om hon varit utomlands

Lite sol
söndag 6 oktober 2013 - Chania, Kreta, Grekland

Hej! Idag har solen visat sig en del. Tyvärr blåser det lite. Men det har öndå varit behagligt. Alice har badat en del i poolen trots att det inte är jättevarmt där i. Måste säga att poolområdet är bra anpassat till barn. Det är dock inte entren till hotellets nedersta lägenheter.

Första dagarna
lördag 5 oktober 2013 - Chania, Kreta, Grekland

Hej! Flygresan gick rätt så bra. Bara lite 3-års trots:). Hotellrummet är helt ok men skulle kanske varit lite större med tanke på 4 personer o 2 vagnar. Men det fungerar ju. Vädret: lite för många moln o det blåser en del. Vi hoppas på bättre väder kommande dagar. Alice har iaf

Italien

Italien

28 september 2019 - 28 september 2019

Pappa o jag i Italien

Kreta med familjen

Kreta med familjen

3 oktober 2013 - 10 oktober 2013

Hej! Idag åker vi iväg till Kreta. Hoppas att det går bra med två små barn! Hoppas också på en bra flygtur och fint väder! Kram så länge/Linda

Barcelona

Barcelona

4 september 2009 - 8 september 2009

Stad, strand, kultur o kanske fotboll

Feurteventura

Feurteventura

9 februari 2009 - 16 februari 2009

Semester med Christian

Paris med Disneyland

Paris med Disneyland

3 augusti 2008 - 7 augusti 2008

Jag o min systerdotter Filippa på bussresa

USA-resa nr 2

USA-resa nr 2

22 januari 2008 - 30 januari 2008

USA igen men nu Florida

USA-resa

USA-resa

13 mars 2006 - 24 mars 2006

Ska besöka Los Angeles med omnejd. Jag vill hinna se en del men lite sol o bad samt shopping hade inte vart dumt heller.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Linda uppdaterar sin resa