From Krabi till Phuket
torsdag 15 mars 2007 - Phuket, Phuket, Thailand

Hi!Har kommer lite update igen.Varan Krabi vistelse var mycket trevlig. Otroligt fint stalle som har lite av allt. Marks att aven detta ar ett typiskt turist stalle for nastan alla thailandare kan nagon fras pa svenska och jobbigast av allt ar att dom forstar en nar man star och dividerar mellan

Stuck in Bangkok!
måndag 14 maj 2007 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej alla! fortsatter med det sista fran Vietnam. Efter den trevliga staden Hoi An tog vi denna gang buss istallet for tag vidare till Hue. Vagen dit var ganska ball. Akte over stora berg pa sma smala ringlandes vagar. Vacker utsikt! Hue var sadar tyckte vi. Ingen strand och ingen storre stad man

Shop till you drop!
fredag 4 maj 2007 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Wohoo! sa jag nar vi val framme i Vietnam och skulle ta ut pengar. 3 miljoner kom ut ur luckan, 3 miljoner! Fast trakigt nog rackte dom inte sa lange, en cocacola kostar 10000 har =). Haft det riktigt bra dom har veckorna i Vietnam. Vi visste inte riktigt vad vi hade vi hade att forvanta oss utav

Miss earth 2007
lördag 21 april 2007 - Huê, Thua Thien-Hué, Vietnam

Hej!Nu har det blivit andrade planer. Vi har bokat om varan flygbiljett hem till Sverige till den 14:e maj istallet. Detta pa grund av en Italienare som jag fick ett mail av for ett tag sen. Han ville att jag skulle skicka in en ansokan till miss earth 2007. Det var massor av saker att fylla i och

Lite mer om Kambodja
torsdag 19 april 2007 - Hội An, Quang Nam, Vietnam

Hej pa er! Nu har jag tagit mig i kragen och tankte skriva i dagboken igen. Borde skriva lite mer ofta sa att inlaggen inte blir sa langa men det sager jag ju varje gang... Ska skriva klart det sista om Kambodja for sen har jag massa skoj att beratta om Vietnam =) Kambodja resan ar nog en utav

Spread the word
fredag 13 april 2007 - Ho Chi Minh-staden, Vietnam

Hejhopp! Nu ar varan Kambodja tripp slut och vi har gjort massor. Har varit valdigt kulturella pa dagarna for att sen ha sena natter med vara brittiska vanner. Ungefar 50% av Kambodjas befolkning ar under 18 ar. Så må tro att vi har sett ungar i mangder. Finns barn overallt och tyvar ar det

Del 2.
onsdag 4 april 2007 - Siem Reap, Kambodja

Hej igen! Har hittat tillbaks till internet stallet och ska forsoka skriva klart om Singapore sa att vi kommer i fas nagongang. Ar ju faktiskt i Kambodja nu och har finns det MASSOR av saker att beratta om. Efter varan Ikea vistelse akte vi bara en liten bit langre bort for att se singapore

Varanbiten, Ikea och ett Seppo... (del 1)
måndag 2 april 2007 - Phnom Penh, Phnom Penh, Kambodja

Halla igen! Nu har vi massor att skriva sa ta med kaffekoppen till datan... Vi vart kvar pa Tioman en hel vecka eftersom att det var sa otroligt skona manniskor dar och sool fick vi ocksa =) Oborna var fortfarande lika trevliga och bjod pa ol i mangder. Traffade 3st helskona partypinglor fran

Land nr.2
fredag 23 mars 2007 - Tioman Island, Mersing, Johor, Malaysia

Hejsan Svejsan! Nu har vi lamnat Thailand och Phuket for Malaysia. Vi tog flyget fran Phuket till Malaysias huvudstad Kula Lumpur. Resan gick bra och tog inte mer an en och en halv timme. Vi tog taxi nar vi landat och bad taxichaufforen (som troligen inte ens var en taxichauffor) att kora oss

Hello Engstrom!
fredag 9 mars 2007 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Hej pa er dar hemma! Efter 5 dagar pa Phi Phi akte vi vidare till en lite mer ödelagd ö kallad Koh Jum för att traffa engstromarna. Hade valdigt trevligt pa Phi Phi tillsammans med Gina, Thomas, Andreas och en massa andra dansande svenskar. Det ar valdigt mycket turister (svenskar mest) dar,

93 dagar i Asien...

93 dagar i Asien...

20 februari 2007 - 24 maj 2007

Åker från ett kallt Sverige till ett varmt Thailand. Där vidare till Malayisia, Singapore, Kambodja och Vietnam. Vi ses där!

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Linda uppdaterar sin resa