En liten familj som reser till Turkiet i 3 månader!!! Nu börjar resan!!
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Ankara, Turkiet
Vaaarrmmmmtttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
onsdag 24 juni 2009 - Ankara, Turkiet

Hejsan! Nu e det varmt här alltså äckligt varmt! Tänk hur det kommer bli i Juli och augusti fy faseb säger jag bara!! Igår planterade vi blommor och köpte en pool till barnen så nu ee det fullt ös!! Ska lägga in bilder på det:D I lördags va vi och bowlade med alla grannarna det va

Några dagar i byn och kalas för den lilla prinsen!!
fredag 19 juni 2009 - Ankara, Turkiet

Tjohoo!! Hoppas alla har en trevlig midsommar!! Själv vart det ingen sill ingen nubbe och ingen potatis:-D Vi har varit i hos våra vänner i en by i 3 dagar det va en upplevelse, i byn finns det ca 100 hus. Mitt ute i ingenstans, det är trots allt lite mysigt att vara där. Vi skall tillbaka

Regn regn regn!!
lördag 13 juni 2009 - Ankara, Turkiet

Tjaba! Va ett tag sen jag skrev, här har det inte hänt så mkt. Vi planerar vår nästa tripp iväg. Får se vart det bär av, tror det bli emot Istanbul denna gång. Atti har blivit lite förkyld, Selin jag och Mehmet mår bättre nu får hoppas att vi lyckas vara friska tills vi åker hem.

Det va längesedan!!
tisdag 2 juni 2009 - Ankara, Turkiet

Hej hej! Ja nu va man tillbaka i Ankara igen rätt skönt faktiskt. det va jobbigt i Belek både jag och Mehmet blev sjuka! Jag har högt blodtryck konstaterades det och måste äta tabletter, vet att det ligger i familjen så det får bli doktor besök när vi kommer till Sverige. Mehmet var

Imorgon bär det av!!
onsdag 20 maj 2009 - Ankara, Turkiet

Hej alla glada!! mehmet mår tack och lov bättre så imorgon bär det av till havet!! Det ska bli så skönt!! Bilen har vi fixat oxå så nu känns allt bra!! Kommer inte att vara tillbaka i Ankara förrän den 30 maj så ni alla får ha det så bra!! Kramizar

Schlager och sjuk gubbe!
söndag 17 maj 2009 - Ankara, Turkiet

Tjena alla glada! Ja nu har vi drabbats av den första sjukdomen, Mehmet är jättedålig. Han har blivit matförgiftad, har varit på sjukhuset idag och fått dropp, och dubbeldos antibiotika!! Hoppas att han blir bättre då vi ska åka till havet på torsdag!!!!!!!! Det blir att vi reser till

Gamla Ankara!
torsdag 14 maj 2009 - Ankara, Turkiet

Tjolahopp!! Idag åkte vi iväg tidigt för att handla lite, vi åkte till den äldsta delen utav Ankara. Verkligen jättefint va det där. När vi sen skulle starta bilen så slutade inte motorlampan att lysa så det bar iväg direkt till en Mercedes verkstad. Där satt vi i ca 3 timmar och

Vardag??
onsdag 13 maj 2009 - Ankara, Turkiet

Tjenare alla glada! Idag har det för första gången varit riktigt varmt här nere såå gott! Har suttit ute på uteplatsen hela dagen, vi har itne varit någonstans idag för Atakan slog ut sin kusins tand igår så han har fått utegångs förbud!! Selin är så rolig nu står hon upp hela

Ont i magen!
söndag 10 maj 2009 - Ankara, Turkiet

Tjenare tjenare!! Idag har jag haft jätteont i magen har tagit beslutet att sluta med kaffe tror det är därför jag har så ont i magen!! Annars har vi idag firat mors dag, jag ska till guldaffären imorgon och kolla ut ngt! Vet inte om det är morsdag i Sverige men i såfall önskar jag er

Tjolahoop
lördag 9 maj 2009 - Ankara, Turkiet

Tjolahoooppp! Idag har det varit relativt varmt här, vi åkte till en park där barnen kunde leka!! Atakan körde lite elbilar och spelade en massa spel. Sen åkte vi till en basar och handlade lite fejk kläder vart två tjocka tröjor och ett par skor. Men mer skall handla det är grymt

Bilfärd till Turkiet

Bilfärd till Turkiet

30 april 2009 - 1 augusti 2009

Strax beger vi oss iväg på vår resa!! Det blir att bila ner till Turkiet!!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Linda uppdaterar sin resa