Oj Oj OJ, NEW YORK I LOVE
måndag 26 mars 2007 - New York, USA

Asso ja vad kan jag saga, jag faller, ar helt kar i nueva York!Love it!Vi anlande hit och bor po ettstalle med monga andra ungdomar, var.. jo mitt i manhattan, har vart uppe i empire state building och det var en nice view!Sen har vi gjort allt man kan gora i new york typ, jag alskar denna stad

SALT SALT SALT, HMMM GRYMT ATT SE
onsdag 21 mars 2007 - Uyuni, Bolivia

Jaaa jag borjar val med att beretta att vi vart i Salat De Uyuni, vilket ar en saltoken, har aldrig sett nogot liknande! Men men, bilderna ar dock inte mina och de andra har jag ej lyckats fo upp! ç Ja iaf, resten komemr po engelska for det ar basta beskrivningen jag kan ge..... Sorry om du

Massage,Vinprovning, Macchu Pichu Farval, Bussresor, ridning,Bolivia
lördag 10 mars 2007 - Copacabana, Puno, Peru

Hej hej! Igor kom vi fram hit, till Copacabana, vart ligger det? Jo i Bolivia. Innan det var vi som sagt i Cusco, fin staad, har haft kul, traffat monga manniskor. Sen fron cusco okte vi till Macchu pichu.. och vd ar det? Det ar val ett slags fenomen, som ni ser po bilderna, det var en man som

Colca Del Canyon, Vackert, berg, varma kallor, mumier, Coca..
torsdag 1 mars 2007 - Arequipa, Mollendo, Peru

Hmmm ja varfor so tett? Jo for att det inte ska bli so mycket. JAG HAR ATIT M, M, M, M, M, MARSVIN! GOTTI GOTTI, MEN SISTA GONGEN FICK JAG HJARNAN OCH TANDERNA HAHA! SEN SO HAR JAG ATIT ALPACKA! ASSO FINNT KOTT!! GOTTI GITTI! Vi har vart po en tvo dagars tour till Colca del Canyon, det var

Huvudstaden Lima, Sightseeing, Skellet, Mumier, Shopping, Fiesta
måndag 26 februari 2007 - Arequipa, Mollendo, Peru

Namen namen tjaba dar! Ett tag sedan, varfor? Jo for att jag har det so kul kul kulllllllllll! Ja iaf, det sista var att vi ska till huvudstaden Lima, vi okte 10 timmar i en lyxbuss, sov halva vagen iaf, jattebra filmer och lugn gammal music! Lima var fint och bjod po mycket fina byggnader

Hastridning, Prutning, Bussresor och BubbelGum! carneval?¿
måndag 19 februari 2007 - Trujillo, La Libertad, Peru

jahaaa do ska jag borja skriva igen dora, so jag kan borja med att saga oh myyyy vilka bussresor vi okt, det tog oss 9 timmar forst att oka fron ecuador, quito till Cuenca som ockso ligger i ecuador,jag med min oksjuka spydde massor och hangde ut fron fonstret typ hahaha, iaf dar stannade vi 2

Lycka, Lesdsen, Fest, Vanner, Hjedo, Saknar!
fredag 9 februari 2007 - Banos, Tungurahua, Ecuador

Jag har ej skrivit po ett tag for att jag helt enkelt inte haft tid, vet inte ens var jag ska borja, jo jag kan saga att jag precis kopt 15 pkt cigaretter som jag ska bara med mig hem te sverige, Vi flog fron Colombia bogota idag och igor va vi ute po en club och dansade massa o salsa, skitttt kul,

Mysigt, Exotiskt och ROLIGT Hahhaa
onsdag 31 januari 2007 - Santa Marta, Magdalena, Colombia

Ja vart ska man borja har do! Jo jag moste beretta en sak, vi var i en smaragdbutik och vi trodde det var ett museum forst men personalen dar bara flog po oss och borja satta po oss smycken, haha smaragder ar ju dyra, o sen vi ba jaa den har er fin, va kostar den, hon ba jaa typ over 50 tusen o

FotbOll, Mitad Del Mundo och Colombia
fredag 26 januari 2007 - Bogotá, Colombia

Hola Hola Mi Amigas/Amigos! Jag er nu i Colombia, Bogota, huvudstaden. Allt er jettebra! Innan vi anlende hit igor so va vi kvar i Ecuador, vi var po fotbollsmatchen mellan Sverige och Ecuador, och det var en upplevelse som ingeeenn annan! Men moste tillegga att vi satt po Ecuadorianska sidan

Sol, Djungel, Fest
lördag 20 januari 2007 - Quito, Pichincha, Ecuador

PRECIS, DJUNGEL O DJUNGEL, VI HAR VART I SANTA MARTHA OCH KOLLAT PO DJUR I DJUNGELN, DET VAR VELDIGT ROLIGT, SPECIELLT APORNA SOM KRAMA OM MINA HENDER O KENDE PO VARJE FINGER, NYFIKNA! SEN KUNDE MAN SE ETT HALVATET KOBEN LITE HER OCH VAR OCH CHICKENS MED BARA FOTTERNA KVAR HAHA, O NI SKA BARA

Rom

Rom

19 oktober 2005 - 27 oktober 2005

Vackert, historiskt...missa inte St.Peterskyrkan! Träffa snyggingen från Glamour på en club där, deakon! =0)

LatinAmerika

LatinAmerika

7 januari 2007 - 27 mars 2007

Jag ska resa snart och jag flyger ensam! Känner mig lite skrajj men det ska nog gå bra! Första gången jag åker så långt, så det är en helt ny upplevelse...få dock se hur jag klarar mig med åksjukan... *SPYR* hahahaha...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lindo uppdaterar sin resa