Tulum
onsdag 15 december 2010 - Tulum, Quintana Roo, Mexiko

Hola! Idag hade vi bestämt att vi skulle ta den lokala bussen till Tulum och se maya ruinerna där. Vi hade ställt klockan men somnade om, vi var båda trötta, då jag har smittat bill med min förkylning. Men vi gick upp och åt frukost, champagne :) Vi hade frågat oss omkring igår om hur vi

Hotelldag
söndag 12 december 2010 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

Hola! Morgonen startades idag med champagne :D känns att man är på semester. Idag hade vi bestämt att det bara skulle vara en slappedag. Så bikini och badbyxor togs på för att gå ner till poolen. Fick inga platser nere vid stranden idag men bra platser vi jacuzzin. Bill spelade lite

Cozumel
lördag 11 december 2010 - Cozumel, Quintana Roo, Mexiko

Hola! Imorse gick vi upp och åt den underbara frukost som serveras varje dag men idag saknades min kokosnöt, kasst (ilandsproblem) När vi ätit tog vi oss en promenad bort till färjorna som skulle ta oss till ön Cozumel. När vi kom dit var det lika crazy som vanligt, folk drog i en och ville

Cozumel
lördag 11 december 2010 - Cozumel, Quintana Roo, Mexiko

Playa del carmen
tisdag 7 december 2010 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

Hola! Äntligen framme, resan har gått bra, men den kändes lång, tog ca 12 timmar. Vädret är underbart, poolen är lika underbar och här är mat i det oändliga (likaså vin och annat gott att dricka). Bill har hittat sin snackbar, och jag har hittat poolbaren. Så ja vi har det mycket bra.

Playa del carmen
tisdag 7 december 2010 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

Vår Mexiko resa

Vår Mexiko resa

6 december 2010 - 21 december 2010

Vår första resa ihop går till Mexico. Längtar så. 2 veckor i Playa del carmen.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Linda Och Bill uppdaterar sin resa