Djungel i Taman Negara, Promenad i Singapore & Lyx i Jakarta!

Efter 2 lyckade semesterveckor lamnade Louise oss. Och vi atergick till varat enkla boende pa La Villige. (..langsvans bodde kvar och halsar sa gott till dig Louise :D..) Vi stannade kvar i KL nagra dagar. Efter allt gott svenskt godis som Louise sa snallt slapade med sig till oss fick vi

Har vi sagt att vi njuter?
söndag 22 mars 2009 - Phuket, Phuket, Thailand

Aloha! Efter att ha lamnat vart trevliga resesallskap bar det ivag till Phuket, som alla kanner till sa ar det ett valdigt turistigt stalle. Men aker man igenom landet sa varfor inte stanna ett par dagar for lite sol och bad :) Mimmi som varit dar innan styrde oss till Patong, som hon hort ska

Skepp ohooj!
onsdag 18 februari 2009 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Heeejsan ni dar hemma :) Nu ar vi pa Krabi, kom hit idag sa har inte hunnit med sa mkt, men vackert ar det :D Varan lilla miss med datumen blev inte sa dumt anda. Har haft det grymt bra pa Koh Phangan. Pa baten till on traffade vi pa tre killar, Elias, Jonas och George mycket trevliga pojkar, sa

Antligen ser vi mer an Bangkoks tagstation...
lördag 31 januari 2009 - Bangkok, Thailand

Heejsan! Nu har vi antligen kommit till ratta i bangkok.. de senaste besoken har ju varit mer av en "lodis-upplevelse" pa bangkoks tagstation :D Resan hit gick bra, men lyckades inte sova en blund pa flyget hit, sa efter mer an 24 timmars vaket tillstand var vi inte helt klara i huvudet :) Sa vi

Paradiset!
tisdag 11 mars 2008 - Phu Quoc, Kien Giang, Vietnam

Just nu ar vi pa paradison Phu Quoc! Har varit har i fyra dagar nu och det ar uuunderbart :D Har har det varit toppen vader! 35 grader, stralande sol pa dagarna och mysigt aksvader pa natterna, Peeerf! :D Har har vi bara tagigt det lugnt, solat badat och avnjutit kall ol i solnedgangarna! Finns

~ Carpe Diem ~
lördag 23 februari 2008 - Luang Prabang, Luang Prabang, Laos

Vientiane 13/2 - 15/2 Efter en kall tagresa kom vi fram till laos huvudstad. Vi hade hort fran manga andra att staden inte hade sa mycket att komma med, men vi tyckte att staden var mysig och vard att stanna nagon dag i! Har gjorde vi inte sa mycket eftersom vi var stressade men ett tempel och

.: One Night In Bangkok :.
måndag 11 februari 2008 - Bangkok, Thailand

Pa Manilas flygplats kom vi pa att resan till Bangkok inte skulle ta sa lang tid som vi hade fatt for oss.. Sa istallet for att komma fram pa morgonen kom vi fram mitt i natten! Nu hade vi alltsa nastan ett helt dygns vantetid (!) .. I vanliga fall kanske man skulle se sig om efter nagonstans att

Filippinerna
måndag 11 februari 2008 - Manilla, Metro Manila, Filippinerna

25/1-08 till 11/2-08 Filippinerna Kom till Cebu mitt i natten och stannade bara over en dag. Mimmi och Wanda hade redan utforskat staden och den var inte sa mycket att hanga i granen. Tog forsta basta bat for att ta oss uppat i landet mot vart nasta mal Donsol dar Eva ville spana in de valkanda

B-E-A-UTIFUL 17/1 till 19/1
fredag 25 januari 2008 - Guilin, Guangxi, Kina

Efter allt varat tagresande var det dags att ta fagelvagen till varat nasta mal. Flygresan gick bra tog 2 sekunder innan vi bada lag avdackade med oppna munnar och dregglade :D. Vara forvantningar var hoga da vi bara hort positiva saker om Guilins speciella landskap. Enligt vara kalkulationer sa

.: shangGaj =D :. 12/1 till 17/1
lördag 12 januari 2008 - Shanghai, Kina

Vi motte upp de andra tjejerna pa Ming Town Hiker Youth Hostel som har varit det hostel vi trivts bast pa hittils! Forsta kvallen gick vi ut for att gora stan osaker! Forfest med ett gang goa svenskar darefter drog vi till ett stalle som hette Multi Tracks/Bon Bon. (Tack Victor for tipset :D) En

Back On Track

Back On Track

29 januari 2009 - 10 maj 2009

Mimmi och Linda ute och snurrar.. ja vad mer kan man säga än att det är en rätt oslagbar kombination =D

Elvis och Lindzai på nya äventyr!

Elvis och Lindzai på nya äventyr!

26 december 2007 - 25 mars 2008

Efter 3 månaders fårslakt var det dags :D (vill du läsa och se bilder från denna resan? Gå in på emjulia)

Vamos a la playa!

Vamos a la playa!

15 oktober 2006 - 16 november 2006

Nu drar jag och två kompisar iväg till mexico och Cuba i en månad.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Linda uppdaterar sin resa