OS - traden...
måndag 15 februari 2010 - Vang Vieng, Laos

fick en genial tanke, vi har ju lite svart att halla koll pa all som hander i os m.m. uppdatera oss garna har om alla svenska jubel och besvikelser. och bast av allt vore ju om vi fick sandningstider pa sveriges hockeymatcher sa forhoppningsvis kanske vi far se nagra. // tack

snabba beslut och 27 timmars resande..
tisdag 9 februari 2010 - Vang Vieng, Laos

efter nagra riktigt harliga dagar pa koh chang bar det vidare till koh mak, och sen till koh kod - paradisoar! snabba beslut vart det och nu har vi iaf lamnat thailand men inte for kambodja utan laos. 27 timmar pa speedboat - tuk tuk - buss - buss - flipflop - tuk tuk - och slutligen

Antligen framme i varmen..
måndag 1 februari 2010 - Bangkok, Thailand

.. utan problem, allt gick grymt smidigt forutom en liten forsening i zurich. daremot kan vi inte lata bli att beratta om paret fran argentina som satt brevid oss, de hade flygit fran buenos aires mindre problemfritt.. en snubbe hade borjat skrika ut i hogtalarna att kan skulle doda alla 265

tillbaka i mannskodjungeln
söndag 15 februari 2009 - tp. Hạ Long, Quang Ninh, Vietnam

hoj! nu har vi kommit tillbaka till saigon och dess uppskattade 10 miljoner manniskor efter 2 dagar ute i den "riktiga" djungeln. borjade dagen med (hor och hapna) att vi steg upp 0600 for att var pickup skulle ta oss ca 10km genom skumpig jordvag fram till den stig a' 5 km som tog oss efter 1.5

Sir drinkalot & the shoppingdevil
lördag 7 februari 2009 - tp. Hạ Long, Quang Ninh, Vietnam

3e eller om det ar 4e dagen i hoi an, vi trivs sjukt bra har! mkt mysig liten stad langs en flod ca 1-2km fran stranden. detta ar typ skradarnas huvudstad och det borjar nastan spara ur for oss :P vi har sytt upp X par skjortor nu, sjukt snygga allihop och man far designa preciiiis hur man vill,

china beach och ninjarattor
fredag 6 februari 2009 - Hội An, Quang Nam, Vietnam

hej & ha! som ni ser ar min van valdigt duktig pa skriva sa det kanns dumt att sitta brevid och skriva samma sak hela tiden sa det blir mer gemensamt via lonnheden. senaste dagarna ska iaf sammafattas som helt galet bra! fint vader, god mat, haftig natur och ja.. som vi sa till varandra igar nar

hong kong
fredag 30 januari 2009 - Hongkong, Hongkong

hej o ha! nu har vi hunnit vara har i hongkong i 28h, vi har sett tusentals manniskor men inte mer an 15 vasterlanningar.. resan och allt gick bra iaf, komiskt var dock nar andreas checkade in online pa arlanda for flyget till london och va sa nojd over at han bytte vara stolar till battre.

melloyd

sista minuten..

samla krafter i solen

samla krafter i solen

17 augusti 2009 - 22 augusti 2009

slöa å slappa i solen.. 1 veckas semester var vi i behov att för att kunna jobba fram till asien 2010 - resan.

kidnappad

kidnappad

11 oktober 2009 - 16 oktober 2009

lasse fyllde 30 och...

asien2010

asien2010

30 januari 2010 - 13 mars 2010

Då var det dax för nya äventyr =) 3e utlandsresan för team linkan & lönn. vi landar i bangkok & kommer bege oss vidare nästan direkt sydöst emot koh chang & kambodja som blir ett intressant resmål! vidare in i södra delarna av vietnam (om itne planerna ändras), landet vi stormtrivdes i sist. där blir det förhoppningsvis att hyra mc en vecka å kuska omkring i södra delarna på måfå =) ser fram emot att fira min födelsedag där, bergis samma succe som ifjo, därefter flyger vi till phuket och något oklara mål i thailand, lite dykning osv..

5in5

5in5

27 januari 2009 - 5 mars 2009

5 länder på 5 veckor! beroende på hur man vill räkna.. (mellanlander i england och första anhalten blir hong kong i 3 dagar, därefter flyg till hanoi, vietnam där vi på något sätt kommer resa söderut genom hela landet. flyg från saigon till kuala lumpur, malaysia och upp efter nordvästa kusten in i thailand & phi phi öarna innan hemresa från bangkok.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Andreas uppdaterar sin resa