Nu kommer jag hem

Heej allesammans. Jag ar pa Bequia nu min sista manad, jag kommer hem den 14 april. Hoppas att se er alla inom kort! Kramar Linnea

Sista utvarderingen

Hej allesammans. Jag beslutade mig for att lamna skolan och organisationen for lite mer an en vecka sedan. Jag har inte varit nojd och glad pa lange med skolan. Skolans rektor och jag har inte dragit jamt pa lange. Det ar manga saker inom skolan och organisationen som jag inte tycker ar ratt och

Utbildningen har startat

Hej allesammans. Skall borja med att ursakta mig for att jag inte har skrivit pa lange, men har ar det fullt upp. Vi borjade progamet den 2 feb, och sedan dess har jag varit igang hela tiden. Vi har ett poang system, vi kan se fall jag kan forklara det. For varje lektion (kurs) far man ett antal

Utvarderingar

Nu bifogar jag nagra utvarderingar. ------------------------------------------------------------------ Linnea Rose Essay: Experiences 2007-02-02 Write an essay about your experiences so far starting up RVA Ideas include: First impression? What have I done, I did not try before? What have I done do

Kopt en asna

Idag har sara kopt en asna, den ar bara 4 manader gammal och jatte sot! Asnan heter Love. Hon star nu utanfor mitt fonster och grater efter sin mamma. Idag slet hon sig fran repet dar hon sitter fast och var pa vag hem, oj vilket jobb jag och Sara hade att fa hem henne. Asnor ar valdigt envisa. Men

Hiking vulkanen

Igar hikade jag vulkanen for forsta gangen, men fler ganger kommer det att bli. Vi korde till andra sidan on, for att komma dit maste vi kora runt hela, det finns ingen vag over on. Dar vi bor ligger pa ena sidan on det ar den sista byn pa den sidan, vi ville hika vulkanen fran Georgetown som

Sa borjar saker och ting rora sig

Nu har vi blivit 5 pers pa skolan, Stina (headmaster) och Jesper (hiking manger) kom den 29 dec. Och idag kommer tva valdigt kande hast tranare till oss fran danmark. For er som inte visste skall vi ha hastar har pa skolan. Vi har hittat 7 hastar som praktiskt taget ar vilda och promonerar pa en

Bequei

Min och saras julklapp till varandra och oss sjalva var att aka till on Bequei som tillhor St Vincent och Grenadinerna. Vi gick upp kl 4 pa morgonen for att borja ga till Chateubelair kl 5, vara dar kl 6 pa morgon for att ta en minibuss in till Kingstown. Fran kingstown gar det tva farjor till

God jul

Har kommer god jul halsningar fran paradiset!! Idag skall jag bara slappa pa stranden hela dagen..=) en skon och avslappnad jul. kramar pa er!!

Vakna upp i paradiset

2006-12-14 Vakna upp i Paradiset Jag vaknade runt 7 och det var varmt, det var alla faglar och djur som vackte mig. Det finns en fagel har som later som ett bil larm, den hade plaserat sig precis utanfor mitt rum. Sa frukost at vi sedan visade Sara mig omgivningarna runt skolan. Vi har en banan

Ute pa nya aventyr

Ute pa nya aventyr

2 mars 2007 - 14 april 2007

Jag akte till St Vincent med en non profit organisation som visade sig vara helt fel for mig. Men det var ett bra misstag att aka med dem, for annars hade jag nog aldrig hamnat har. Beluta mig for att stanna som turist ett tag.

DRH movement and Humana People to People

DRH movement and Humana People to People

15 september 2006 - 1 mars 2007

Jag gav mig in i nagot som inte var vad jag hade vantat mig. sa jag sluta, men resan forsatter pa "Ute pa nya aventyr"

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Linnea uppdaterar sin resa