Bäst av allt är bubbel och glass, mer behöver inte sägas. Skål på er alla!
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Dag 3. Marknad. Stranden. Klubben.
fredag 31 januari 2014 - Tel Aviv, Israel

Dag 3 började med en sovmorgon. Tror att jag låg vaken i 3 timmar innan Gunn vaknade. Väl uppe så drog vi på marknad. Aningen för folkrätt för min del, men det av mysigt att upptäcka en annan del av staden. Köpte ingenting. Hamnade på stranden där vi drack en öl och kollade på när

Israel dag 2. Jerusalem
torsdag 30 januari 2014 - Jerusalem, Israel

Dag två i det heliga landet och det va dags att besöka den heliga staden Jerusalem. Michal och hennes flickvän Dana plockade upp oss på hotellet. Ca en timma tog det med bil till Jerusalem. Vår bild av Jerusalem va sorgligt nog en liten by där folk gick runt i sandaler och vita skynken i

Tel Aviv. Dag 1
onsdag 29 januari 2014 - Tel Aviv, Israel

Då va vi framme i Israel. Flygresan gick smidigt och bra. Jag (Lisa) blir ju alltid så himla rädd inför flygningarna, men jag måste säga att mitt ressällskap är det bästa! En liiiiiten detalj bara angående mitt ressällskap, ja Gunn alltså.. Det är ju att hon nästan alltid reser

Dag 13. Tulum, spelningar och kärt återseende.
lördag 7 september 2013 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

Då är det bara tre dagar kvar i Playa del Carmen. På tisdag bär det iväg till Mexico City för att hänga med familjen i 2 veckor. Den här senaste veckan har det regnat ganska mycket. Men som brorsan säger: "Hellre en regnig dag i Mexico än en solig dag i Sverige". Och jag kan inte annat

Dag 5. Planer som slutar i en tidig sömn
fredag 30 augusti 2013 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

Vi är sämst på att hålla oss vakna. Man försöker komma in i den mexikanska rytmen men det går visst inte särskilt bra. Vi ska "bara" vila lite... Vaknar upp 7 timmar senare för att vänta på att gymmet ska öppna i 2 timmar. Men vi klagar inte. Dagens plan är att åka ut till Tulum så

Playa Del Carmen
tisdag 27 augusti 2013 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

Nu är vi här och det är underbart. Jag blev van med dygnet direkt då jag är en nattmänniska annars men Lisa somnade redan klockan 17-18 på kvällen mexikansk tid. 7 timmars skillnad (före) När vi kom fram till Playa Del Carmen så totaldeckade vi direkt. Dagen efter så tog vi redan på

Today's the day!
söndag 25 augusti 2013 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Då va det dags, eller inte riktigt. Men rätt datum i varje fall. Mindre än sex timmar kvar tills vi sitter på planet. Först till Paris för att sedan åka till Mexico. Vi börjar med 16 dagar i paradiset, Playa del Carmen. Hittade ett 5-stjärnigt hotell där som vi hoppas ska vara lika bra

Hurricane Sandy
söndag 28 oktober 2012 - New York, USA

Då har fjärde dagen i New York snart tagit slut. Man hinner inte sitta och skriva allt man gör. Men en kort summering kommer i detta inlägg i varje fall. I fredags kom Katja äntligen fram. Hon skulle ha landat i torsdags 10 timmar före oss men pga dimma i Bryssel så blev hon försenad.

New York, New York
fredag 26 oktober 2012 -

För sex timmar sedan släppte vår skjuts av oss utanför lägenheten vi bor i under vårt besök i New York. Vi bor i East village. Ingen av oss har så mycket koll på vad som finns att upptäcka här. Klockan är nu 4.20 på morgonen och vi kan inte vänta till att gå ut och se hur området

Födelsedagsspelning i Tel Aviv!

Födelsedagsspelning i Tel Aviv!

29 januari 2014 - 2 februari 2014

En sväng till Israel. Spännande.

32 Dagar i Mexico på vårt vis.

32 Dagar i Mexico på vårt vis.

25 augusti 2013 - 26 september 2013

Första semester

Första semester

25 oktober 2012 - 6 november 2012

Då var det dags för den första "riktiga" gemensamma semester. Det bär först av till New York där Gunn kommer att fira sin 21-årsdag med en spelning. Efter New York blir det Cancún där sol- och badsemestern börjar.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lisa uppdaterar sin resa