En glad typ.
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Massa, Toscana, Italien
Sista dagen på Hotell Cavalieri Del Mare!
måndag 17 juni 2019 - Massa, Toscana, Italien

Fem nätter på Hotell Cavalieri. Del Mare!Vi fick ett bra avslut på denna plats idag med en heldag vid poolen och restaurang ikväll! Vad ska jag säga om detta stället?Vi har lärt oss hur man inte skall göra i framtiden och det blir ett tips till er andra. Boka inte fem nätter via

Festival i Pisa! Wow vilken grej!
söndag 16 juni 2019 - Pisa, Toscana, Italien

En förmiddag vid poolen. Kl 17 körde vi mot Pisa. Vi fick ett superbra tips av hotellet att köra till en parkering vid flygplatsen  ”Pisa Mover” och ta en mover in till central station i Pisa centrum! Den var inte bara billig utan var även stor och en mer säker p plats mot inbrott och

Båtfärd i Cinque Terre idag och sen sjukhuset!
lördag 15 juni 2019 -

Idag ställde vi klockan kl 8:00.Åt frukost sen iväg till La Spezia där båtarna startade mot Cinque Terre kl 10:00.Theodor klagade över ont i örat! Glömmer varje år hur känsliga hans öron är mot bad 🙈. Vi gjorde båtresan ändå och det var jättefint och maffigt med havet,

Heldag på stranden!
fredag 14 juni 2019 - Massa, Toscana, Italien

30 grader och solsken blev en heldag på stranden. Både vatten och sand är fin här och hotellets privata beach club helt ok med mat och dryck! Det kom ett överraskande regn moln då vi satt under parasoll och åt. Försvann lika fort som det kom och det blev lite disigt vilket var skönt då

Framme i Massa, Toscana!
torsdag 13 juni 2019 - Massa, Toscana, Italien

Vi kom fram till Hotell Cavalieri del Mare vid lunch och parkerade våra väskor på rummet.Här skall vi bo i fem nätter och göra olika utflykter.Vi gick ner till hotellets privata strand och kollade. I detta område är det mycket ”seafood” men finns även pasta och pizza av olika slag. Vi

Snart i Ingolstadt och 2tim kvar!
lördag 8 juni 2019 - Ingolstadt, Bayern, Tyskland

Nu har vi två timmar kvar till hotellet. Vi har solen med oss men det blåste rejält då vi åt lunch.lite köer ibland men det har lossat ganska fort så ingen jobbig bilfärd. Barnen har sovit en stund och håller sig sams! So far so good!🥰🤗

Anlände i Sirmione på fint hotell!
onsdag 12 juni 2019 - Sirmione, Lombardiet, Italien

Efter en härlig körning på Gardasjöns västra sida med mysiga stopp anlände vi Sirmione för en natt på ett fint hotell med super service och gott vin! Vi tog bussen till centrum/gamla stan efter att ha slappat vid polen någon timme. Tog en långpromenad genom olivlundar och besökte

Wow till Riva del Garda och Gardasjön!
tisdag 11 juni 2019 - Riva del Garda, Trentino-Alto Adige, Italien

Dett skulle bli regn men vi hade tur då vi valde rätt plats vid Garda sjön. Vi pausade vid sjön ”Swartzsee” på vägen och tog en glass i solsken.när vi kom fram till Hotellet såg det ganska tråkigt ut men när vi inser att via en hemlig dörr från bakgården kunde vandra ut direkt på

Dricker lemonad i Limone!
onsdag 12 juni 2019 - Limone Sul Garda, Lombardiet, Italien

Mums! Gott med Lemonad och så vackert i Limone!❤️🤗

Bilresan Stockholm-Italien T&R  sommar 2019

Bilresan Stockholm-Italien T&R sommar 2019

6 juni 2019 - 25 juni 2019

Vi skall äntligen resa med våra två barn Annie 9 år och Theodor 11år. Det skall bli en spännande resa som skall göras på tre veckor. Stockholm Sverige-Tyskland-Österrike-Italien T&R med bil. ❤️

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Liselott uppdaterar sin resa