Kuala Lumpur & Singapore
fredag 22 februari 2008 - Singapore, Singapore

Nu sitter vi i Singapore just hemkomna fran en dag pa Zoo. Vi tankte att vi skulle se vad ett av landets mest omtalade turistattraktioner ''Night Safari'' handlade om. Nattsafari innebar att man gar i en djurpark pa natten och pa savis inte se staketen som ar runt t. ex lejonen. Pa andra stallen

Bangkok & Hua Hin
torsdag 7 februari 2008 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Efter tva dagar i Bangkok har vi nu gett oss vidare till Hua Hin. Bangkok var val sadar. Ratt stressigt emellanat men maten var riktigt god. Vi besokte Grand Palace och natt annat som lag alldeles intill (tempel). Sen shoppade vi lite pa dom schyssta galleriorna. Hua Hin blev nasta destination

Bad Reputation
tisdag 20 februari 2007 - Hollywood, Florida, USA

Nu har vi varit har i en vecka och laget ar under kontroll, vi har hunnit med en tur till Santa Monica och Venice Beach. Dar tog vi en kortare strandpromenad mellan dom 2 pirerna. Vadret ar riktigt soft, 20 grader och sol i stort sett hela tiden. Vi har aven tagit en tur upp till Hollywood

Thai-Malay

3 februari 2008 - 12 mars 2008

Vi ska göra en liten tripp.

Hollywood and more!

14 februari 2007 - 23 april 2007

It's So Easy

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Johan uppdaterar sin resa