Spamässa
onsdag 11 november 2015 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Igår var vi då på spamässa här i Las vegas. Många leverantörer som ställde ut. Vi besökte förstås våra leverantörers montrar den längsta tiden. Marquis presenterade 2nya färger på sina spabad. En blå och en champangefärgad. De föll inte mig i smaken. Nu när jag sett alla i

Venedig i Las Vegas
tisdag 10 november 2015 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Igår kväll gick vi ut på äventyr här igen i Vegas. Käkade på ett ställe,på vägen innan vi var framme i "Venedig" minns att jag tyckte hotellet Vinitian var ett bland de trevligaste hotellet sist vi var här. Men missade ju att åka gondolerna inomhus då. Det gjorde jag med tjejerna här

Las Vegas
måndag 9 november 2015 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Nu har vi vart i Las Vegas i 3dagar. Toppenbra dagar både vad det gäller utbildning och alla helt sjukt trevliga människor som är i detta gäng:-) Vi har fått 2-dagars utbildning av San Juan pooler, så nu vill man ju "bli med pool" också ,,haha Nämen allvarligt talat så är det skönt att

Salem
fredag 6 november 2015 - Salem, Oregon, USA

Det har vart ett par fantastiska dagar här i Salem. Bra utbildning, härligt folk och god mat&dryck. Igår besökte vi fabriken där Marquis spabad tillverkas. Det var verkligen mycket intressant. Eftermiddagen var i deras stora spabutik i Portland. Vädret här är som hemma, riktig höst. Men

Godmorgon
onsdag 4 november 2015 - Salem, Oregon, USA

God morgon vänner :-) Klockan är nu 6,30 här och jag har vart vaken sedan kl.02,00. Igår landade vi då i Portland. Flygresa gick riktigt bra faktiskt:-) Vi var ca 12st som kom med flyget från Amsterdam. Stefan och Kenna körde oss i varsin hyrbil till Salem, där vi nu ska bo tills på fredag

söndag 14 december 2014 - 2 Lincoln Rd, Miami Beach, Florida, USA

Igår kväll spenderade vi då kvällen på Ocean Drive (Gatan som ligger utmed beachen) Här finner man flashiga restauranger/barer med de alla finaste bilarna som finns,parkerade eller glider förbi mitt utanför restaurangerna. Vi åt på ett steak-house/sportbar och maten var toppen, men

Miami Beach
lördag 13 december 2014 - 2 Lincoln Rd, Miami Beach, Florida, USA

Då var vi på land igen. Allt gick ganska smidigt och vi var framme vid vårt hotell i Miami Beach vid 11-tiden. Checkade in på detta flotta hotellet och utanför stod både porschar och lamborghini parkerade. Haha, här kände man sig inte som "en i gänget" när man gick igenom poolområdet ner

Bahamas
fredag 12 december 2014 - Grand Bahama, Bahamas

Jag vet inte varför, men Bahamas hr jag alltid drömt om att åka till. Det var precis som jag trodde. Gröna palmer, kritvita stränder och turkosblått vatten. Vi var på Great Stirrup Cay, ön ägdes av Norwegian och denna dag var det bara vi 4000 kryssningsressenärer på ön. Även hit

Portland/Las Vegas

Portland/Las Vegas

3 november 2015 - 12 november 2015

Åker på utbildning/spamässa med Nordiska kvalitetspooler till USA

Miami/Karibien 2014

Miami/Karibien 2014

5 december 2014 - 16 december 2014

Vi firar 10-årig bröllopsdag och åker bl.a tillbaka till ön där vi gifte oss:-)

Nice

Nice

25 september 2014 - 29 september 2014

Åker på konferans med Colorama-kollegor till Nice

La Zenia, Costa Blanca Spanien

La Zenia, Costa Blanca Spanien

27 april 2014 - 4 maj 2014

Jag, Jonas och Gustav åker tillsammans med Åsa, Niklas, Olivia och Alex för att fira Affes 50-årsdag i Spanien.

Gran Canaria, Tauritodalen

Gran Canaria, Tauritodalen

5 februari 2014 - 12 februari 2014

Jag och sonen tar en restresa till Gran Canaria.

Barcelona

Inspirationsresa till London med Colorama

New York 2011

New York 2011

16 september 2011 - 21 september 2011

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Charlotta uppdaterar sin resa