Älskade Australien.
torsdag 30 november 2017 - Sale, Victoria, Australien

Hängde i Port Macquiare i 2 nätter. Hittade en egen beach som vi fick hajka till. Så himla fint. Man får liksom inte nog av det här landet. Det överraskar gång på gång. Synd att det börjar bli lite stressigt, annars hade vi stannat någon natt till där. Men vi drog vidare till Sydney.

Sunshine, goldcoast, dykning och nästan död.
lördag 25 november 2017 - Byron Bay, New South Wales, Australien

När vi begav oss från Hervey Bay så drog vi till rainbow beach. Hade sjukt otur med vädret då det regnade hela dagen. Men lyckades få en liiiten lucka när vi kom fram till stranden. Det fanns även en sandblow precis ovanför beachen så gick till den och fotade lite. Man blir så fascinerad

Fraser Island
tisdag 21 november 2017 - Hervey Bay, Queensland, Australien

Så jäkla fin dag på Fraser Island. Blev upplockade från motellet och åkte färja ut till ön. Hoppade in i den 4hjulsdrivna bussen och körde ut på sandvägarna.. Chauffören körde som en galning och fyfan vilka vägar det var. Glad man hade bälte. Haha. Först åkte vi till Lake Mckenzie.

Sol och snygg bränna.
måndag 20 november 2017 - Hervey Bay, Queensland, Australien

Efter vi hade hängt i Port Douglas drog vi ner mot Airlie Beach. Var en lång jäkla körning på ungefär 70 mil. Allt går mycket segare här än i Sverige och det är vägarbeten överallt. Kom fram till Airlie lagom när det var mörkt. Ingen krock med kängurus trots att vi såg några

Cairns och Port Douglas.
tisdag 14 november 2017 - Port Douglas, Queensland, Australien

Efter mycket om och men så tog vi oss från Kakadu Nationalpark. Hade ju lyckats köra grusväg med våran hyrbil, så fick lov att leta biltvätt. Eftersom vi båda är tidsoptimister så var vi ute å sista minuten som vanligt. Hade ungefär 1 timme på oss tills flyget gick. Aldrig tvättat en

Krokodiler och värme.
fredag 10 november 2017 - Jabiru, Northern Territory, Australien

Nu har vi gjort Kakadu nationalpark här i norra Australien. Galen upplevelse och troligtvis något man aldrig kommer se igen. Skådat allifrån krokodiler till hällristningar. Började resan igår i Darwin. Fick den största bilen. Haha. Höll knappt på att ta oss från flygplatsen i våran

Drinkar och klackor.
tisdag 7 november 2017 - Singapore

Efter sjukt roliga och fina dagar i Singapore bestämde jag å Madde oss för att ta oss upp i 1-altitude sista kvällen. Klädde upp oss för drinktajm och drog dit. Coolt ställe. Takbar med sjukt skön stämning. Inget för höjdrädda. Madde vågade knappt gå fram till staketet. Drack spritiga

Finally på plats!
fredag 3 november 2017 - Singapore

Efter ett dygns resande är vi äntligen i Singapore. Så långt ser det ut att vara en sjukt cool stad. Fick en liten kinesgubbe som körde oss från flygplatsen. Trodde att han skulle dö halvvägs för att han såg så gammal ut, men han överlevde. Vi körde vilse typ 7 gånger bara. Men

VÄRLDENS UNDERBARASTE RESA !
i USA
fredag 2 december 2011 - Honolulu, Hawaii, USA

Sista timmarna på vårat äventyr. Klockan är nu runt 2 på natten här. Flyget går vid 8 imorgon bitti. 26 timmar senare kommer vi vara hemma i kylan. längtar inte! Vi har haft en sån jäkla grym resa! Helt sjukt. När man tänker tillbaks så inser man att vi har gjort så sjukt mycket

vandring!
i USA
söndag 27 november 2011 - Kapaa, Hawaii, USA

Idag har vi haft en vandringsdag. Vi tog bilen till norra sidan och gick kalalua trail. Den är egentligen 11 Miles en väg men vi gick 2 Miles in och sen vände vi. Trailen var helt sjuk. Brant, hala stenar, lera osv. Men fram till beachen tog vi oss. Innan vi kom ner dit stod det massa skyltar

Live the life you love! ❤

Live the life you love! ❤

2 november 2017 - 10 december 2017

Startar i Singapore några dagar innan vi beger oss mot Darwin och vildmarken ett tag, för att sedan flyga till Cairns och bila längs östkusten ner mot Melbourne.

Maldiverna!

Maldiverna!

31 maj 2017 - 9 juni 2017

Reste till Maldiverna för att göra klart min OW-kurs. Bästa resan i livet! 😍

USA

USA

5 september 2011 - 3 december 2011

Här kan ni följa min & tagoris galna resa genom USA. :)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Charlotte uppdaterar sin resa