Cairns och Port Douglas.
tisdag 14 november 2017 - Port Douglas, Queensland, Australien

Efter mycket om och men så tog vi oss från Kakadu Nationalpark. Hade ju lyckats köra grusväg med våran hyrbil, så fick lov att leta biltvätt. Eftersom vi båda är tidsoptimister så var vi ute å sista minuten som vanligt. Hade ungefär 1 timme på oss tills flyget gick. Aldrig tvättat en

Krokodiler och värme.
fredag 10 november 2017 - Jabiru, Northern Territory, Australien

Nu har vi gjort Kakadu nationalpark här i norra Australien. Galen upplevelse och troligtvis något man aldrig kommer se igen. Skådat allifrån krokodiler till hällristningar. Började resan igår i Darwin. Fick den största bilen. Haha. Höll knappt på att ta oss från flygplatsen i våran

Drinkar och klackor.
tisdag 7 november 2017 - Singapore

Efter sjukt roliga och fina dagar i Singapore bestämde jag å Madde oss för att ta oss upp i 1-altitude sista kvällen. Klädde upp oss för drinktajm och drog dit. Coolt ställe. Takbar med sjukt skön stämning. Inget för höjdrädda. Madde vågade knappt gå fram till staketet. Drack spritiga

Finally på plats!
fredag 3 november 2017 - Singapore

Efter ett dygns resande är vi äntligen i Singapore. Så långt ser det ut att vara en sjukt cool stad. Fick en liten kinesgubbe som körde oss från flygplatsen. Trodde att han skulle dö halvvägs för att han såg så gammal ut, men han överlevde. Vi körde vilse typ 7 gånger bara. Men

VÄRLDENS UNDERBARASTE RESA !
fredag 2 december 2011 - Honolulu, Hawaii, USA

Sista timmarna på vårat äventyr. Klockan är nu runt 2 på natten här. Flyget går vid 8 imorgon bitti. 26 timmar senare kommer vi vara hemma i kylan. längtar inte! Vi har haft en sån jäkla grym resa! Helt sjukt. När man tänker tillbaks så inser man att vi har gjort så sjukt mycket

vandring!
söndag 27 november 2011 - Kapaa, Hawaii, USA

Idag har vi haft en vandringsdag. Vi tog bilen till norra sidan och gick kalalua trail. Den är egentligen 11 Miles en väg men vi gick 2 Miles in och sen vände vi. Trailen var helt sjuk. Brant, hala stenar, lera osv. Men fram till beachen tog vi oss. Innan vi kom ner dit stod det massa skyltar

vandring!
söndag 27 november 2011 - Kapaa, Hawaii, USA

underbara hawaii!
torsdag 24 november 2011 - Kapaa, Hawaii, USA

Dagarna rullar på fort nu tyvärr. Igår var vi upp till waimea canyon och tittade. Samma stuk som grand canyon fast mkt mindre. Visste faktiskt inte att det fanns det här på ön. Men det gjorde det. :) Har haft lite pissigt väder. Är ju egentligen regnperiod här nu, så regnar till och

KAUAI.
tisdag 22 november 2011 - Kapaa, Hawaii, USA

Just nu befinner vi oss utanför kapaa på ön kauai. Kom hit vid 12 idag. Gött att äntligen vara här. Har åkt runt lite på ön idag å tittat. Den är precis som man har föreställt sig. Bergig och grön!! Igår på maui hade vi bokat en snorklingstur ute vid molokini ön. Helt

fylleresa?
fredag 18 november 2011 - Maui County, Hawaii, USA

Dom senaste dagarna har det vart full fart. Fylla på kvällarna och glida runt på dagtid. Igår vaknade vi vid 1 på grund av att någon söp ner mig kvällen innan. Haha. Galet var ordet. Vi drog iallafall iväg med bilen och kollade på sydvästra sidan. Lavastenar överallt å så jävla fint.

Live the life you love! ❤

Live the life you love! ❤

2 november 2017 - 10 december 2017

Startar i Singapore några dagar innan vi beger oss mot Darwin och vildmarken ett tag, för att sedan flyga till Cairns och bila längs östkusten ner mot Melbourne.

Maldiverna!

Maldiverna!

31 maj 2017 - 9 juni 2017

Reste till Maldiverna för att göra klart min OW-kurs. Bästa resan i livet! 😍

USA

USA

5 september 2011 - 3 december 2011

Här kan ni följa min & tagoris galna resa genom USA. :)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Charlotte uppdaterar sin resa