Älskar att resa och upptäcka nya platser Mitt nästa steg i livet är att uppfylla mmin högsta dröm, att bli Flygvärdinna!
hemstad Borås, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Borås, Västra Götalands län, Sverige
Brasilien, palmas
måndag 30 maj 2011 - Varberg, Hallands län, Sverige

Hej Sverige, eller där ni befinner er!! Här i Palmas leker livet med Coronas, capihrinias och sol, sol , sol varje dag. 40 grader varmt visar termometern om lunchtid på dagarna, trots att det är deras VINTER. Om "somrarna" uppnår temperaturen runt 50 grader.... Helt galet. Det finns

New York Tomorrow
torsdag 20 maj 2010 - Boston, Massachusetts, USA

Imorgon bar det av till NYC for min del. Anlande till boston i sondagskvall runt 18 tiden och har sedan dess inte gjort sa mkt mer an shoppat, varit ute med baten po havet, blivit solbrand, druckit vin, shoppat annu mer, solat solarium, solat sol, atit god mat, atit alldeles for onyttigt och ja...

3 veckor kvar
söndag 7 mars 2010 - Hemsedal, Buskerud fylke, Norge

oj. Här har jag inte skrivit alls så mycket som jag hade tänkt. Hade ju tänkt att ni skulle kunna följa min resa totalt och varje steg jag gjort och hur saker och ting utvecklats och gått... men icke. Har använt mig av min blogg, rätt flitigt om du frågar mig... Sen kan väl diskutera den

Äntligen internet på jobbet
fredag 12 februari 2010 - Hemsedal, Buskerud fylke, Norge

Yes. Nu har dem pallrat sig och fixat internet på Experten. Klockrent! Inte varit nere i Byn sens dem fixade det, så det resuletrar ju i att man sparar pengar oxå. Blir alltid en massa impulsköp när man åker ner annars. Helt nice! :) Tiden som gått har inte varit så jättespännande.

På semester från semestern.... typ
fredag 29 januari 2010 - Borås, Västra Götalands län, Sverige

Nej jag har absolut inte övergett hemsedal! Jag är bara hemma på en kortsemester 1 vecka. Kom hem igår och åker tillbaka på torsdag. Trivs som fisken i vattnet i norge och jag längtar redan tillbaka och saknar mina underbara vänner där uppe! Johanna och Josefine, ni är saknade! :)

sool!
fredag 15 januari 2010 - Hemsedal, Buskerud fylke, Norge

Nu har solen hittat till Hemsedal. Vädret blir bara bättre och bättre och tiden går bara fortare o fortare. Åker hem den 30e Januari en snabbvisit, sen tillbaka upp den 4e februari igen. Sen är det inte många veckor kvar häruppe. toknice! =) Ikväll kommer Jonas och Daniel upp, dem ska bo

Hej
fredag 8 januari 2010 - Hemsedal, Buskerud fylke, Norge

Jag är kass. Jag vet. Men ni får ha överseende med att jag har annat för mig :) Har min blogg oxå ni kan läsa, där uppdaterar jag mer! Jag lever iaf, det är allt jag skriver nu =) Puss

Julafton 2009
torsdag 24 december 2009 - Hemsedal, Buskerud fylke, Norge

Jualfton 2009 är min debut på att vara ifrån släkt och familj. Ja, mitt enda svar är att det faktiskt är förjävligt, men det funkade, för julajton är över, om exakt 32 minuter, och än har jag inte avlidit. Har haft en Underbar Julafton helt enkelt med Johanna, Robin, Christoffer, Gustav

Chill på cafet
lördag 12 december 2009 - Hemsedal, Buskerud fylke, Norge

Hej! Ja, jag har anlänt och jag har hela migsjälv i behåll. Jag Bor riktigt bra och jag mår helt enkelt kanon :) Ska jobba första passet idag på Hemsedal Cafe, afterskin och stå i utebaren! Ska bli kul.. Kallt kan jag tänka mig. :) Snö är det absolut inte brist på och trevliga

SNip snap snut, so va sagan slut...
tisdag 28 april 2009 - Boston, Massachusetts, USA

Jag ar deprimerad, jattedeprimerad, fullstandigt ett vrak... jag vill verkligen inte aka hem. Jag ska gora ALLT som star i min makt for att jag skavara tillbaka har i host. Jobba och traffa en amerikan att gifta mig med. Han ska kora lexus. Sen for han garna vara snall... haha. Nej da, skamt o

Destination Bali

Destination Bali

1 oktober 2012 - 23 oktober 2012

En spontanresa till Bali med min underbara kollega Jenny. 23 dagar med sol, värme, vatten, öl och surfhäng! Resans gång är oviss... vi kör med carpe diem, tar oss dit vi kommer och utgånr därifårn! Följ med på resan via Resedagboken, Instagram LottaAndrehn och min blogg, Flygvardinna.bloggplatsen.se!

MiamiBeach, Ultra festival & Bahamas

MiamiBeach, Ultra festival & Bahamas

20 mars 2012 - 4 april 2012

Pensionärssemester till Turkiet! :)

Pensionärssemester till Turkiet! :)

21 juni 2011 - 28 juni 2011

En sistaminutenresa med Vila och paraplydrinkar under en stekande sol i Turkiets "pensionärsparadis" Side med pojkvännen. Första trippen till Turkiet för våran del, och varken jag eller Han vart direkt imponerade. Återstår att se om man vågar sig på att resa dit till annan ort! Men varmt var det, som tusan, och magbakterier åkte vi på så det visslade om det men som tur var efter att vi anlänt på svensk mark och läkarvården var inom räckhåll.

Palmas, Tocantins, Brasilien

Palmas, Tocantins, Brasilien

24 maj 2011 - 10 juni 2011

En 16 dagars resa med sol, bad, djungelvandring, naturreservatshajker och lärdom till ny kultur!

Sol & Bad på Rhodos!

Sol & Bad på Rhodos!

25 augusti 2010 - 2 september 2010

Åker till Grekland med kollegor efter en aktiv jobbsommar på Sociten i Varberg.

The Red Sox & NBA

The Red Sox & NBA

16 maj 2010 - 29 maj 2010

Tar mig en lite semesterresa innan sommarens jobb drar igång. Över till Boston för att umgås med susann, Demi,mary och the rest of the crew! Drar ner till NYC över några dagar till min underbara vän nathalie som är Aupair där. Shopping, starbucks, marshalls, winenights och massa mer!

Säsong i Hemsedal 09/10

Säsong i Hemsedal 09/10

10 december 2009 - 18 april 2010

Säsong i det nordiska Alperna i Hemsedal. Kan nog inte bli annat än bra.

bartender liv i spanien

bartender liv i spanien

23 augusti 2009 - 13 september 2009

åker på bartenderutbildning i spanien, playa del inglese. hoppas därefter på jobb!

USA- Boston

USA- Boston

22 april 2009 - 29 april 2009

Bokade en spontanresa till Boston några dagar, för att hälsa på susanne och mary! Blir väl lite shopping och mycket vin och tjejkvällar! Dollarn är ju inte så låg längre....

Thailand

Thailand

25 januari 2009 - 10 februari 2009

Härlig semester med min absoluta favorit. Paraply och annanas drinkar på strander och vandring i djungeln. Cant be better:)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lotta uppdaterar sin resa