Vi älskar resa ❤️
hemstad Malmö, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
Golden Circle och annat fint

190719 Frukost, dusch and off we went. Målet för dagen var Golden Circle vilket innefattar Tingvalla, Geysir och Gullfoss till detta lade vi lite annat smått och gott när vi ändå var i dess närhet. Okej väder när vi körde men blev mulet och blåste som attan när vi kom till Tingvalla.

Whisky och en massa annat

190717Två nöjda brudar vaknade upp efter en god och välbehövlig natts sömn i vår MINI-SUITE 😂🥰Helt sanslöst, har skrattat åt att Carina först tyckte att Erik(killen i receptionen) var lite arrogant och att jag efter att hört det, lite med näsan i vädret styrde stegen mot hissen

Sista dagen, city och Blue Lagoon
söndag 21 juli 2019 - Reykjavik, Reykjaviks storstadsområde, Island

190721Sista morgonen. Sov ända tills 9 och då började jag puffa på Carina eftersom det var utcheckning kl 11 och vi hade inte packat. Frukost, dusch, packning och med viss sorg utcheckning från vår suite...Knödde in väskorna i bilen och drog ner på stan en sista gång. Parkerade på

Äntligen Island ❤️
måndag 15 juli 2019 - Reykjavik, Reykjaviks storstadsområde, Island

100715Tidig avfärd så stackars farsan hämtades upp vid 05.30. Tåg till Kastrup, incheck som gick smidig eftersom vi checkat in on-line dagen innan (nöjd med det eftersom vi fick vid nödutgång = mer benutrymme 😃👍🏻Säkerhetskontroll via Fast-track kändes rättvist och därefter

Avfärd mot Island 🥰
måndag 15 juli 2019 - Reykjavik, Reykjaviks storstadsområde, Island

8 år...
söndag 7 april 2019 - Lissabon, Sintra, Portugal

Vaknade och käkade frulle. Promenerade sedan mot lila linjen med 3 stopp i olika kyrkor. Ljus tändes i den första som är den äldsta i Lissabon. Vi hann även passera genom någon form av matmarknad innan vi hoppade på bussen som skulle köra oss till akvariet.Väl framme där hittade vi lätt

Soligt, vackert och mysigt!
måndag 8 april 2019 - Lissabon, Sintra, Portugal

190408Frukost och promenad ner till centrum. Gick först till Santa Justa hissen. Igår när vi gick förbi den var det väldigt långa köer men även här var vi där tidigt och kunde bara gå ombord så att säga. Gammal fin hiss. Upp i ett nafs till översta hissplan sedan fick vi klättra två

Det är dags...
fredag 5 april 2019 - Lissabon, Sintra, Portugal

Tidigt tidigt ringde larmet...kändes som jag precis somnat 😂 03.45 hämtade Lotta upp mig för vidare färd till Bergdala så Kaj kunde lämna oss på Hyllie. Tåget var lite försenat men efter en stund landade vi på Kastrup där incheckningen gick lätt och snart satt vi och mumsade i oss en

Bra start på dagen...
lördag 6 april 2019 - Lissabon, Sintra, Portugal

190406Dagen började tidigt...oklart riktigt när det var men vi var i drömmarnas land. Meddelande från Deniz om att Malin börjat få värkar. Några timmar senare så var Carinas tredje barnbarn fött och nytt meddelande damp ner inkl foto. En ny söt tös var född. Föll en tår hos mig och

Via Dolorosa och Old City
lördag 27 oktober 2018 - Jerusalem, Israel

181027Unnade oss sovmorgon innan vi tog taxi till Lion Gate. Vi köpte sedan en karta över Via Dolorosa men hade trots det lite problem att hitta mellan varven.Vi knixade oss fram mellan jätte grupper och andra turister i sakta mak. Vissa delar är mer hysteriska än andra. Till sist hittade vi

Ännu en resa i kärlekens tecken..denna gång till Kreta <3

Ännu en resa i kärlekens tecken..denna gång till Kreta <3

12 september 2019 - 19 september 2019

En resa att njuta av..att spara som underbart minne när vi är ifrån varandra under Lottas mission.

Ännu en resa i kärlekenstecken ❤️

Ännu en resa i kärlekenstecken ❤️

12 september 2019 - 12 september 2019

En resa att njuta av innan Lotta drar på mission ❤️

Island...❤️

Prag inställt innebar snabbt omfall. Förväntad snö...Jepp vi tar Norge 😃👍🏻

Lissabon

Lissabon

5 april 2019 - 9 april 2019

8 år sedan ringar växlades i Kina....mycket som hänt under dessa 8 år...

Julmys i Prag...som inte blev av.

Julmys i Prag...som inte blev av.

7 december 2018 - 9 december 2018

Nollan :-)

Nollan :-)

18 oktober 2018 - 1 november 2018

Nollan fyller nolla :-) Detta firas med en rundresa i Israel och Jordanien. Har varit där innan men inte med hjärtat och nya intressanta saker återstår att upptäckas. Grädde på moset blir besök i/av Bethlehem, Jerusalem, Dolphin Reef, Glasbubble hotellet, Wadi Rum, Petra och mycket annat. KUL!

Indien by bus 😃

Indien by bus 😃

5 maj 2018 - 18 maj 2018

Rundresa i Indien 😃 New Delhi, Mandawa, Bikaner, Jodhpur, Ranakpur, Udaipur, Jaipur, Agra....here we come ♥️

Rundresa på Cypern för att fira något alldeles speciellt 😜

Rundresa på Cypern för att fira något alldeles speciellt 😜

21 november 2017 - 28 november 2017

En rundresa på Cypern för att fira något mycket speciellt som vi väntat på ett tag 😜

Förlovade i 6 år ♥

Förlovade i 6 år ♥

7 april 2017 - 11 april 2017

Vi firar oss med en resa till Barcelona ♥

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lotta uppdaterar sin resa