Dags att fara ut på äventyr! Längtar efter att få uppleva saker!
hemstad Falun, Dalarnas län, Sverige
Senast aktiv - från Sydney, New South Wales, Australien
bilder...
tisdag 9 december 2008 - Sydney, New South Wales, Australien

Ett liten snabbt hej har ifran oss! tankte bara saga att det ligger nagra bilder, bla fran Fraser Island, for er som inte sett dem! vet namligen att folk som vill se, sa varsagod! vi mar fint! KRAM!

Underbara dagar i Whit Sundays och spannade aventyr i helgen!
torsdag 4 december 2008 - Cairns, Queensland, Australien

Tjingeling i decembermorkret! Dags att ge nagra soliga och varma halsningar fran oss! Idag har vi haft 31grader och stralande so, vilket fantastiskt decembervader, eller hur?!:) Vi flyttar oss tillbaka nagra dagar i tiden da vi hordes sist och fortsatter! Pa lordagsmorgonen vacktes vi av sporegn!

Soliga stunder i Noosa
fredag 21 november 2008 - Noosa Heads, Queensland, Australien

Tjingeling pa er alla! Idag ar det min (Lovisas tur) att skriva, det gillar jag! Tack for alla halsningar och kommentarer, det gor oss sa glada! Sa fortsatt garna med det;) Vihar aven forsokt lagga in bilder men datorerna vill inte alls sammarbeta. Sa vi tror det kan droja tills det kommer fler,

Soliga stunder i Noosa
fredag 21 november 2008 - Noosa Heads, Queensland, Australien

bilder!
måndag 17 november 2008 - Noosa Heads, Queensland, Australien

ett glatt hej fran ett regning Byron Bay! Nu ar nagra bilder upplgda iaf! Onskar vi kunde fatt upp fler men datorerna strejkar. Stro kram till er alla! Imorgon drar vi vidare till Noosa!

Vi ar i sydney! Helt otroligt!!!
söndag 9 november 2008 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej alla kara! Lovisa har! En lang resa, antligen framme! 2 timmar till London, vantan, 12 timmar till Singapore, vantan och sedan de sista 7 timmarna mot Sydney. Vi klarade resan bra, trots for lite somn, for lite mat och lite ont i magen. Val framme fick vi vara vaskor direkt, helt underbart

Australiens ostkust på 6 veckor!

Australiens ostkust på 6 veckor!

6 november 2008 - 18 december 2008

Jag och min vän Sofie ska ut på vårt livs äventyr! Vi börjar i Sydney och tanken är sen att vi ska åka norrut längs kusten. Vi ska utmana, upptäcka, uppleva och må gott! Sol och bad, fest och träffa människor och se landet! Göra det vi känner för och ta dagen som den kommer:) Helt sjukt roligt och spännande!

London

London

20 april 2008 - 26 april 2008

Anders och jag hade några fantastiskt härliga vårdagar i London!

Namibia

Namibia

16 september 2006 - 1 oktober 2006

Jag var en utav de 14 eleverna som tillsammans med 4 lärare som åkte till Namibia hösten 2006. Detta i ett utbytesprojekt mellan Falu frigymnasium och Otjikoto secondary school. Resan innehöll massor av upplevelser; safaritur i Etoscha National park, besökt i skolan i Tsumeb och de sista dagarna bodde vi i huvudstaden Windhoek, där jag bl a gjorde mitt projektarbete; att besöka ett dagis i slumområdet Katatura. En resa med massa upplevelser, ett minne för livet!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lovisa uppdaterar sin resa