Gillar och flyga, gärna långt och gärna i de främre kabinerna. :) Reser Österut och ibland västerut, ibland söder, men sällan norrut. Men det har hänt.
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Perth, Perth, Western Australia, Australien
Guld
söndag 23 september 2018 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Igår lördag var jag på Perth Mint. Där det finns guld. Så jag tog en trevlig guidad tur, där de berättade om histora och visade hur man "gör" guld. Vill ha... haha. Där hade världens största guldmynt, som väger 1 ton. Vill ha, dock lite tungt att ta med sig hem. Efter det vart det att

Rottnest Island
fredag 21 september 2018 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Idag har jag varit ute på Rottnest Island, dom är en liten ö utanför Perth. På ön bor söta söta små djur, Quakkas. Var lite därför jag åkte hit till Perth, för att se dem. Kände mig ändå rätt pigg när klockan ringde på morgonen vid 7. Fast kroppen tror att det är mitt i natten.

torsdag 20 september 2018 - Perth, Perth, Western Australia, Australien

Så nu har man tagit dig till Perth. Flygresan ner från Hong Kong, var lugn. Tog ca 7 timmar. Totalt från Oslo tog det väl ca 27-28 timmar eller vad det blir. Lång resa. När vi väl kom till Perth, så gick det undan. Behövde inte vänta på väskan många minuter. Ingen kö i passkontrollen,

Flyger
tisdag 18 september 2018 - London, England, Storbritannien

Här kommer en hälsning från flyget. Just nu har vi precis flugit in över Ryssland och om ca 8:40 timmar kommer vi landa in i Hong Kong.  Kvällen i Oslo var lugn och Stabil. Resan ner till London var väldigt lugn, inga konstigheter.  Väntan gjorde jag i loungen och nu är man ombord.

Påväg
måndag 17 september 2018 - Oslo, Norge

Så då startar vi den här resan. Nu har jag anlänt Oslo. Resan hit gick bra. Flög Norwegian hit, första gången jag provar dem. Var helt ok, för att vara ett lågkostnadsflyg. Tar ju inte många minuter och flyga över till Oslo.  sen var det bara hoppa på tåget in till staden. Nu blir

Bokad till Australien
torsdag 16 augusti 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så nu är jag färdigbokad, och det vart Perth Australien. Blev några nätter för mycket än vad som var tänkt, kommer göra 6 nätter där borta. Men men det blir nog bra får vi hoppas. Så får vi se vad man hittar på där... det jag har på agendan är att åka över till Rottnest Island

Shettlandsöarna
fredag 22 juni 2018 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Ja, resan från Glasgow ner till London Heathrow gick väl nästan som enligt planerna iaf. Jag har haft svårt och checka in mig via nätet innan, men tänkte att det ordnar sig väl när jag kommer till flygplatsen. Men när jag kom till flygplatsen kunde check in agenten inte checka in mig hela

Glasgow
onsdag 20 juni 2018 - Glasgow, Skottland, Storbritannien

Resan från Berlin gick smidigt, inga större problem. Men när jag anlände till Glasgow i måndags kväll, var det såååå kallt. När man kom från typ 26 grader och landar in när det är 14 grader och blåsigt, höll ju på att frysa ihjäl. Igår så var jag runt lite på stan, och kollade

Frankfurt
söndag 17 juni 2018 - Frankfurt am Main, Hessen, Tyskland

Nu är man i Frankfurt, Lufthansa business lounge. Fullt med folk. Resan ner igår gick fint. Ingen större dramatik. Mycket  folk på Arlanda dock. Stog i kö i 43 min för att få lämna in väskan. Sen har jag en förmåga att alltid gå ner på fel perrong, när jag ska tåget från

Bokat och klart
måndag 11 juni 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så har man bokat det sista och, så nu är man redo och åka iväg på lördag. Blir en del flygningar, så klart och sen blir det några nya flygplatser och något nytt flygbolag om allt klaffar som det ska. Så det ska bli trevligt.

19 september 2018 - 27 september 2018

Flyg långt, stad, väntan. Söta djur. Andra sidan ekvatorn. Down under.

Glasgow+lite flyg

Glasgow+lite flyg

16 juni 2018 - 16 juni 2018

Flyga lite och sen kolla in Glasgow.

Sista resan med guld-Busan

Sista resan med guld-Busan

4 mars 2018 - 12 mars 2018

Sista resan som guld. Går till Busan Korea. Lite flyg, lite tåg, lite stad.

Dags för asien igen, och inte mindre än Singapore

Dags för asien igen, och inte mindre än Singapore

17 september 2017 - 25 september 2017

Flyga, se ny stad, mat och värme

Flyga runt med destination Berlin

Flyga runt med destination Berlin

23 juni 2017 - 29 juni 2017

Flyga hit och dit och hej och hå och några dagar i Berlin.

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

4 februari 2017 - 12 februari 2017

Vägen till och bli guldmedlem på Cathay Pacific. Mycket flyg, Ho chi Minh...

Los Angeles & San Francisco

Los Angeles & San Francisco

27 oktober 2016 - 3 november 2016

Flyg, stad, kylskåpsmagnet

Sapporo

Sapporo

27 juni 2016 - 4 juli 2016

Semester, stad, norra Japan... norraste Japan.

First Class Hong Kong

First Class Hong Kong

5 mars 2016 - 11 mars 2016

Flyg First Class... drömmen, lyx och flärd.

Paris

Paris

25 november 2015 - 29 november 2015

Stad, mys, mat, vin...nice...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lars uppdaterar sin resa