Gillar och flyga, gärna långt och gärna i de främre kabinerna. :) Reser Österut och ibland västerut, ibland söder, men sällan norrut. Men det har hänt.
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Madrid, Spanien
Madrid runt
söndag 8 mars 2020 - Madrid, Spanien

Igår var det Madrid som gällde. Jag är sjukt effektiv måste jag säga. Funkar bra att ta sig omkring per fot. Han stan runt och till många turistgrejer. Parken El Retiro, sen iväg, upp längd Gran Via, upp i ett sjukt tråkigt varuhus, ner till Sol, vidare till Plaza Mayor, sprang vidare i

Hemma och vänder
torsdag 5 mars 2020 -

Så var man hemma och vänder, rent bokstavligt nästan. Imorgon bär det av till Madrid, så får vi se hur det är för nere.

Lite kultur
onsdag 4 mars 2020 - London, England, Storbritannien

Igår var jag och kollade in Chopin muséet. Det får man väl snällt göra när man är i Warszawa. Nu är jag varken musikalisk eller superintresserad. Men men.. var endå rätt trevlig och man fick lite tid och gå. Efter gick jag och käkade lite lunch på någon polsk restaurang. Tog soppa

Rund tur i staden
tisdag 3 mars 2020 - Warszawa, Masovien, Polen

Igår var det trava runt och kolla in stan. Dock var vädergudarna inte med mig. Så blev en blöt dag. Men var helt ok endå. Först sprang jag förbi, Den okände soldatens grav. Dock, ingen vaktavlösning. Hittade en, judisk museum, som handlade om folk som bodde i de Judiska gettot i Warszawa.

Böter på buss
måndag 2 mars 2020 - Warszawa, Masovien, Polen

Nu är man framme i Warszawa. Natten på hotell vid London Heathrow, var väldigt händelselös. Resan till Warszawa var ok, liten försening på flyget. Men var endå ok. Tog bussen in till stan från flygplatsen. Köpte biljett irl automat, stod något om lokaltransport. Kom på kontrollanter,

Nu bär det av
lördag 29 februari 2020 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Sitter och väntar på mitt flyg som ska ta mig ner till London Heathrow. Strax boarding

Bokad
fredag 14 februari 2020 -

Då så, har man bokat in sig på mars resan tillslut ska man väl säga. Egentligen var planen att åka till Kuala Lumpur, dels för att få ihop mina flygpoäng, så jag inte tappar den lilla lilla silver statusen jag har och dels, så komma till någon ny stad/land. Men sen kom "Wuhan Crazy

Påväg hem
fredag 4 oktober 2019 - London, England, Storbritannien

Sista dagen i Edinburgh var jag till Royal Yacht Britannia,  som är en äldre båt, som seglat runt kungligheterna.  Hon togs väl urbruk -97 tror jag det var. Nu så är hon ett museum som man kan gå runt och kolla på. Var väldigt trevligt och intressant,  kan rekommenderas om man svänger

Edinburgh
onsdag 2 oktober 2019 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Igår så när jag kom till hotellet,  efter sprungit runt kvarteret en liten sväng. Fick tillgång till rummet direkt, så skönt. Snabb vila och sen ut på stan och kolla. Upp till Edinburgh Slott och därifrån har man magnifik utsikt. Var trevligt och intressant och gå runt och kolla in. Så

London Heathrow
tisdag 1 oktober 2019 - London, England, Storbritannien

Åter igen har man bott en natt på Ibis hotel vid flygplatsen.  Säkert sagt det. Men ett trevligt hotell, med bra priser. Fick även en välkomstgåva på rummet. Blev överraskad, eftersom Ibis konceptet är lite åt lågpris hållet. Flyg resan ner var väl en ok, flygning. Inget man hoppade

Warszawa och sen snabb tur ned till Madrid

Warszawa och sen snabb tur ned till Madrid

29 februari 2020 - 9 mars 2020

Stad och flyg som vanligt. Ny stad och land... kul

Två resor

Två resor

23 september 2019 - 4 oktober 2019

Två kortare resor delat på två veckor. Budapest och Edinburgh.

Åter till Tokyo

Åter till Tokyo

21 juni 2019 - 30 juni 2019

Flyga, europa, tokyo, ramen, nudlar, semester

Hong Kong och Brighton

Hong Kong och Brighton

2 februari 2019 - 10 februari 2019

Hong Kong, First Class, Brighton

Perth

Perth

19 september 2018 - 27 september 2018

Flyg långt, stad, väntan. Söta djur. Andra sidan ekvatorn. Down under.

Glasgow+lite flyg

Glasgow+lite flyg

16 juni 2018 - 16 juni 2018

Flyga lite och sen kolla in Glasgow.

Sista resan med guld-Busan

Sista resan med guld-Busan

4 mars 2018 - 12 mars 2018

Sista resan som guld. Går till Busan Korea. Lite flyg, lite tåg, lite stad.

Dags för asien igen, och inte mindre än Singapore

Dags för asien igen, och inte mindre än Singapore

17 september 2017 - 25 september 2017

Flyga, se ny stad, mat och värme

Flyga runt med destination Berlin

Flyga runt med destination Berlin

23 juni 2017 - 29 juni 2017

Flyga hit och dit och hej och hå och några dagar i Berlin.

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

4 februari 2017 - 12 februari 2017

Vägen till och bli guldmedlem på Cathay Pacific. Mycket flyg, Ho chi Minh...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lars uppdaterar sin resa