Gillar och flyga, gärna långt och gärna i de främre kabinerna. :) Reser Österut och ibland västerut, ibland söder, men sällan norrut. Men det har hänt.
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Frankfurt
söndag 17 juni 2018 - Frankfurt am Main, Hessen, Tyskland

Nu är man i Frankfurt, Lufthansa business lounge. Fullt med folk. Resan ner igår gick fint. Ingen större dramatik. Mycket  folk på Arlanda dock. Stog i kö i 43 min för att få lämna in väskan. Sen har jag en förmåga att alltid gå ner på fel perrong, när jag ska tåget från

Bokat och klart
måndag 11 juni 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så har man bokat det sista och, så nu är man redo och åka iväg på lördag. Blir en del flygningar, så klart och sen blir det några nya flygplatser och något nytt flygbolag om allt klaffar som det ska. Så det ska bli trevligt.

Hemma
tisdag 13 mars 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så då var man hemma igen. Kom hem igår kväll och resan hem gick bara bra. Flyget från Brusan till Hong Kong var riktigt trevligt, men en bra personal som tog hand om oss passagerare. Fast de borde vara lite små trötta. Eftersom de jobbar på ett flyg som går från Hong Kong runt 02:30 på

Sista dagen
söndag 11 mars 2018 - Hongkong, Hongkong

Ligger ju någon dag efter med min rapportering. Nåväl... igår lördag, var ju min sista dag i Busan och, det blev till att jag åkte till fiskmarknaden Jagalchi och spanade lite. Var ju fiskar och skaldjur till höger och vänster. Efter jag gått där och tittat, gick jag vidare mot Gukje

Busan Tower
lördag 10 mars 2018 - Pusan, Sydkorea

Igår var jag iväg till Busan Tower, kollade på utsikten. Men först var jag tvungen och käka lite frulle/lunch. Vet inte vad man ska kalla det för, klockan var ju endå 14 på dagen. Men stannade till i galleria de har ju som små restauranger. Visste inte riktigt vad jag valde, men var ju

Regnig dag
fredag 9 mars 2018 - Pusan, Sydkorea

Igår var det väl inte världens bästa väder. Regnigt  och kallt. Efter man vaknat, så tog det ett tag innan man kommit igång, man har ju inte direkt ställt om sig, tidsmässigt.  men jag skulle ta mig ut till Haeduae. Kolla in stranden, även ifall det inte direkt var något badväder.

Busan
onsdag 7 mars 2018 - Pusan, Sydkorea

Då har man kommit ner till Busan nu. Gick smidigt värre. Hotellet hade en gratis bus, som körde ner till Seoul station. Var i valet och kvalet ifall jag skulle ta den turen som gick kl. 10 eller 11, tåget gick kl. 12. Men tänkte att det det är nog bra och vara ute i godtid, så jag tog den

Korea
tisdag 6 mars 2018 - Seoul, Sydkorea

Så nu har jag anlänt Korea. Eller kom fram i tid på eftermiddagen. Flygningen från LHR gick som smort inga konstigheter alls. snabbt besök i loungen i Hong Kong, tog en dusch, stoppade i mig något i magen.  Sen så bar det av med nästa flyg upp till Seoul. Framme, gick allt väldigt

Påväg
måndag 5 mars 2018 - London, England, Storbritannien

Så resan över till Heathrow gick bra. Inga konstigheter. Ett tag fick jag panik och det var när jag satt och väntade på väskan och den aldrig kom. Höll nästan på att ställa mig in att den var borta igen. Men tillslut så insåg jag att jag satt vid fel band. :) Så det ordnade sig. Nu

Fortsatt kaos
lördag 3 mars 2018 - Berlin, Tyskland

Ja... flyget ner till Frankfurt vart så klart sen, där av blev det väldigt tight med tid till mitt anslutningflyg. Som tur så var det bara gaten brevid. Det som var mindre bra. Var att min väska han ju inte med. Blir galen.... så när jag inser att min väska inte kommer, blev jag hänvisad

Glasgow+lite flyg

Glasgow+lite flyg

16 juni 2018 - 16 juni 2018

Flyga lite och sen kolla in Glasgow.

Sista resan med guld-Busan

Sista resan med guld-Busan

4 mars 2018 - 12 mars 2018

Sista resan som guld. Går till Busan Korea. Lite flyg, lite tåg, lite stad.

Dags för asien igen, och inte mindre än Singapore

Dags för asien igen, och inte mindre än Singapore

17 september 2017 - 25 september 2017

Flyga, se ny stad, mat och värme

Flyga runt med destination Berlin

Flyga runt med destination Berlin

23 juni 2017 - 29 juni 2017

Flyga hit och dit och hej och hå och några dagar i Berlin.

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

Ho chi minh och vägen till Guldkortet

4 februari 2017 - 12 februari 2017

Vägen till och bli guldmedlem på Cathay Pacific. Mycket flyg, Ho chi Minh...

Los Angeles & San Francisco

Los Angeles & San Francisco

27 oktober 2016 - 3 november 2016

Flyg, stad, kylskåpsmagnet

Sapporo

Sapporo

27 juni 2016 - 4 juli 2016

Semester, stad, norra Japan... norraste Japan.

First Class Hong Kong

First Class Hong Kong

5 mars 2016 - 11 mars 2016

Flyg First Class... drömmen, lyx och flärd.

Paris

Paris

25 november 2015 - 29 november 2015

Stad, mys, mat, vin...nice...

Italien

Italien

7 september 2015 - 16 september 2015

Rom, Neapel, mat, dryck.. se.. lata sig. värme.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Lars uppdaterar sin resa