3xB
onsdag 3 december 2008 - Brisbane, Queensland, Australien

BIL, BRADOR & BRUDAR!!! Nu ar vi ett stycke bil, surfbrador, klader och erfarenheter rikare. Igar natt gick vi ut och upplevde Brisbanes nattliv i "The Valley" pa riktigt tillsammans med Sir Mathews kussar, trevliga gossar det dar! Svarast hittills har varit att overtyga locals att vi verkligen ar

Fam Parups
måndag 24 november 2008 - Brisbane, Queensland, Australien

VI HAR SURFAT!!!! Bade Patrik & jag lyckades fanga vagor och med stil glida in mot stranden!! Vagorna fangade vi utanfor Point Lookout pa on Straddie strax utanfor Brisbane! Det hela borjade med en surflektion pa stranden med sandovningar och hela paketet till att overga till ren svensk dominans i

Civic Guest house
fredag 14 november 2008 - Townsville, Queensland, Australien

tja igen! de har gangen skriver vi fran Australien, narmare bestamt en liten hala vid namn Townsville! Via Lonely planet bokade vi rum pa civic guest house vilket visade sig vara en hit! Ganska snart stog det dock klart att det inte finns allt for mycket att hitta pa i Townsville. Vi bestamde oss

Mamma Sandras hej da!
söndag 9 november 2008 - Singapore, Singapore

Fyra dagar med de varldsvana killarna ar snart slut. De ar roliga. Standigt pa gang, alltid redo, aldrig en trist minut. Asiaterna kan inte saga Mr Idstam, det blir Mr Einstein, darav Patriks nya identitet! Matiss, Mr Surf, har satt en 24 tim grans for hur lang tid det far ta efter landning i TW

Endless Summer

Endless Summer

4 november 2008 - 31 maj 2009

Nu ska här läras allt från att ragga shilas, till surfing, till körning i fel fil etc etc.. Detta kommer att utföras under strålande solsken och stundtals regnperioder :/

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Matiss uppdaterar sin resa