Hemväg!
fredag 13 juli 2018 - E4, Sverige

Igår var vi hos mormor! Vi plockade körsbär, päron, äpplen, hallon, vinbär och ägg. Sen badade vi. Men nu är vi på väg hem!!!!

Krabbor, makrill och sjöodjur
onsdag 11 juli 2018 - Lysekil, Västra Götalands län, Sverige

hej dagboken!vi har varit i Lysekil. Där har vi bott på en camping dör det var en hoppborg en hinderbana och en vattenrutschbana. Vi har också fiskat krabbor och makrill, fått två makrillar och kanske tio krabbor. Sen har vi badat i jättesalt vatten. Pappa slängde i mig så jag fick vatten

I Sverige!
måndag 9 juli 2018 - Mölle, Skåne län, Sverige

Igår var vi i Köpenhamn! Vi cyklade in till stan. Men vi började med att fira Alex som fyllde tre år. Det var kul! Sen var vi i en trädgård och ett fjärilshus där det fanns jättemycket fjärilar. Men nu är vi i Sverige, hurra! Vi ska snart spela MINIGOLF!!!!!!!!

På väg hem
lördag 7 juli 2018 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Nu är det Lova som skriver. Vi är på väg hem, fast just nu bor vi på Scandic i Köpenhamn. Vi har cyklat och promenerat en massa. nu ser vi på fotboll,  förut såg vi på Sverige  vs England England van med 2-0 det var tråkigt för det var kvarts final ! Nu ser vi på Ryssland vs

Sista dagen
fredag 6 juli 2018 - Blåvand, Region Syddanmark, Danmark

Snart lämnar vi huset. Det är tråkigt men vi måste ändå åka hem. Det Kommer bli skönt att fara hem till vårt hus. Jag har fått en ny keps det står money på den.💸💸💸💵💰💵💰💰💸💵💳💰💵💵💰💳💳💵💵💳💳💵💰💰Igår badade vi bubbelbad för

Igår på Legoland !
torsdag 5 juli 2018 - Blåvand, Region Syddanmark, Danmark

ÅIgår var vi på Legoland det var jätte jätte jätte jätte super kul! Vi åkte en jätte jätte jätte läskig bärg och dal bana dom andra var jätte jätte läskiga. Alex åkte ett jätte tråkigt tåg. Vi stannade på en jätte liten restaurang. Jag blev jätte mätt. Det var jätte stora

Nu burjar det igen! 😞
måndag 2 juli 2018 -

Sverige vilka stjärnor!!! Nu har vi stirrat på den där tv jätte länge men vi vann. Vi har varit på en surfar strand det var lite läskigt att surfa där men det var fortfarande kul. Där fans höga sand bärg vi hoppade i från och sprang ned för.

S och S
måndag 2 juli 2018 - Blåvand, Region Syddanmark, Danmark

Idag har jag mest bara suttit och läst men också varit aktiv så i helvette !!! Jag har både surfat och sprungit för att fånga en boll 🏊🏻‍♂️

Försa bad dagen 🏖
söndag 1 juli 2018 - Blåvand, Region Syddanmark, Danmark

Vi har solat,byggt sandslott och badat men framför allt ätit snacks !!!!! Jag fattar inte varför jag överlevt min syster Lova.

Snart i huset 🏚🏡🏠🏘
lördag 30 juni 2018 - Danmark

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!! Vi är snart i vårt hus vi ska hyra. Nu har vi  åkt från vår camping. Fast utan någon glass! I vårt hus vi ska hyra fins ett bubbelbad. 😱Idag har vi badat på vår camping 🏊🏻‍♂️

Danmark troligtvis

Danmark troligtvis

26 juni 2018 - 11 juli 2018

Vi åker till Danmark och campar men tar inte med oss det viktigaste (mitt Xbox)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Leo, uppdaterar sin resa